Autor |
Wiadomość |
Ryba
Kontroler
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 195 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Duisburg (wczesniej Poznan-Lazarz) |
|
|
|
Ja jestem przeciw. Zamiast budować tramwaj w ciasnych i zakorkowanych ulicach PN można by zainwestować w coś całkiem innego, tzn podziemny tramwaj pod Półwiejską.
Tramwaj by zjeżdżał pod ziemie przed Półwiejską, a i nawet można by schować krzyżówkę z Kr. Jadwigi pod ziemie! Ot co
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 15:39, 15 Sty 2007 |
|
|
|
|
Mateusz19
Motorniczy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
można o tym pomarzyć. Jedna według mnie to abstrakcyjny pomysł. Dałeś czadu
Dawać tramwaj pod ziemię na kilkanaście metrów hehe i moze wyjeżdżałby pod ratuszem na Starym Rynku Śmieszne miejsce wybrałeś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 15:45, 15 Sty 2007 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
| | Ja jestem przeciw. Zamiast budować tramwaj w ciasnych i zakorkowanych ulicach PN można by zainwestować w coś całkiem innego, tzn podziemny tramwaj pod Półwiejską.
Tramwaj by zjeżdżał pod ziemie przed Półwiejską, a i nawet można by schować krzyżówkę z Kr. Jadwigi pod ziemie! Ot co |
Wariant trochę nierealistyczny pod względem finansowym a nie wiem czy nie pod względem technicznym także.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 15:49, 15 Sty 2007 |
|
|
Ryba
Kontroler
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 195 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Duisburg (wczesniej Poznan-Lazarz) |
|
|
|
Mateusz19 - what? Nie w ta stronę...
Na Półwiejskiej od Strzeleckiej do Królowej Jadwigi. Nie do ratusza...
tomikat - Może i tak. Ale w DE funkcjonuje super ( w Duisburg jest tramwaj pod ziemia pod deptakiem )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 17:08, 15 Sty 2007 |
|
|
hatak
Pieszy
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Metro w Poznaniu? Czemu nie . Przecież Kraków też chce mieć swoje . Czy musimy czekać aż Wawa skończy budować swoją sieć? (w obecnym tempie skończą może za 200 lat?). Ja w każdym razie jak najbardziej popieram ideę budowy poznańskiego metra
Postulowana trasa :
1. Powiedzmy, że narazie krańcówka gdzieś w pobliżu stadionu Warty/Multikina (chyba jest tam dosyć miejsca na "wkop" . Może da się tam "wpuścić" tramwaje jadące z Dębca?
2. Stary Browar
3. Plac Wiosny Ludów
4. Stary Rynek !!!!! To jest to!!! Niech wyburzą to zlewisko betonu co stoi obok ratusza i będzie piękne miejsce na stację.
5. Plac Cyryla Ratajskiego (ewentualnie: Plac Wolności, a następny przystanek gdzieś na Libelta??)
5a. Plac Wielkopolski
6. Al. Niepodległości (gdzieś na przecięciu z Libelta)
6a. Solna
7a. Nowowiejskiego
8. Połączenie z Pestką. To jest chyba najlepsza gwarancja na sukces dla metra
Zbieramy podpisy?
Inna sprawa to MRST (Marcelińsko-Ratajski Szybki Tramwaj )
1. Lotnisko Ławica
2. Osiedle Bajkowe (stacja "Kopciuszka" )
3. King Cross. Dalej chyba pod ziemię
4. Bukowska/Szpitalna
5. Bukowska/Przybyszewskiego lub Bukowska/Polna
6. Targi Poznańskie
7. Dworzec Główny (połączenie z PST, która już wtedy chyba będzie tam dochodzić )
8. Akademia Ekonomiczna
9. Plac Wiosny Ludów
10. Wyjazd na powierzchnię przed..... mostem Św Rocha
11. i dalej aż do M1
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hatak dnia Pon 18:10, 15 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 17:44, 15 Sty 2007 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
Metro w Poznaniu... Chyba w 2100 roku
@Ryba - to nie Rzesza, tylko IV RP. Tu nie wystarcza pieniędzy na wszystkie inwestycje w infrastrukture, ponieważ jak już coś zrobią to po paru miechach wymaga to poprawy (vide: GLHE)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 17:52, 15 Sty 2007 |
|
|
Ryba
Kontroler
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 195 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Duisburg (wczesniej Poznan-Lazarz) |
|
|
|
hatak - rozchodzi się o ścisłe centrum
marcinho ciekawe co wyjdzie dosyć tanio i korzystnie? Tramwaj pod ziemia czy Ratajczaka?
Co do GLHE to N/C.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:33, 15 Sty 2007 |
|
|
tosheck
Motorniczy
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Tramwaj na Ratajczaka wydaje sie bardzo racjonalny, patrzac z punktu widzenia rozwoju tras tramwajowych bo daje szybkie i proste polaczenie polnoc-poludnie, co pewnie zmniejszy ilosc brygad na 2,9 i pozwoli je wykorzystac gdzie indziej (np. 11 , ktora po zbudowaniu Rocha bedzie jedyna linia z GTR dojezdzajaca pod Rondo Rataje, a przy zalozeniu ze z odcinka R.Rataje - AWF oprocz "5" odejdzie tez "13" zapewni 3 linie na Krolowej Jadzi, stad 10-min dla "11" wydaje sie racjonalne).
Pozostaje problem ludzi tam mieszkajacych... protesty i wszelkie formalnosci prawne najprawdopodobniej zalatwia te inwestycje. |
Ale skąd wziąć wozy? Przecież to zaledwie dwie brygady mniej łącznie z "dwójki" i "dziewiątki", a na "jedenastkę" potrzeba przynajmniej czterech...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 09:13, 16 Sty 2007 |
|
|
macieq84
Kontroler
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 102 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
| | | | Tramwaj na Ratajczaka wydaje sie bardzo racjonalny, patrzac z punktu widzenia rozwoju tras tramwajowych bo daje szybkie i proste polaczenie polnoc-poludnie, co pewnie zmniejszy ilosc brygad na 2,9 i pozwoli je wykorzystac gdzie indziej (np. 11 , ktora po zbudowaniu Rocha bedzie jedyna linia z GTR dojezdzajaca pod Rondo Rataje, a przy zalozeniu ze z odcinka R.Rataje - AWF oprocz "5" odejdzie tez "13" zapewni 3 linie na Krolowej Jadzi, stad 10-min dla "11" wydaje sie racjonalne).
Pozostaje problem ludzi tam mieszkajacych... protesty i wszelkie formalnosci prawne najprawdopodobniej zalatwia te inwestycje. |
Ale skąd wziąć wozy? Przecież to zaledwie dwie brygady mniej łącznie z "dwójki" i "dziewiątki", a na "jedenastkę" potrzeba przynajmniej czterech... |
A z "5tki" to co?? Tam tez beda oszczednosci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 11:50, 16 Sty 2007 |
|
|
Mateusz19
Motorniczy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Ale skąd wziąć wozy? Przecież to zaledwie dwie brygady mniej łącznie z "dwójki" i "dziewiątki", a na "jedenastkę" potrzeba przynajmniej czterech... |
hehe to zakładacie, ze Poznaniowi nie przybędzie wozów w najbliższym czasie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 12:45, 16 Sty 2007 |
|
|
Ryba
Kontroler
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 195 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Duisburg (wczesniej Poznan-Lazarz) |
|
|
|
Ubyć tez może...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 14:13, 16 Sty 2007 |
|
|
Podi
Motorniczy
Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 344 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaryszki |
|
|
|
Nie może a na pewno.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 16:15, 16 Sty 2007 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
Chciałoby sie rzec - nareszcie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 16:31, 16 Sty 2007 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Uwaga! W tym teacie proszę nie pisać o Tramwaju na Rataje, ponieważ powstało dla niego osobne forum z tematami tylo tego dotyczącymi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:51, 21 Sty 2007 |
|
|
|