Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Plany rozbudowy sieci tramwajowej
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Remonty oraz inwestycje planowane, realizowane i zakończone Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Plany rozbudowy sieci tramwajowej
Autor Wiadomość
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
chyba, że pojedzie starą trasą razem z tramammi...
byle tylko węzeł został... lubie go mimo, że przystanki autobusów i tramów są stosunkowo daleko..


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:52, 14 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
No tak właśnie tylko zamiast Podgórną pojedzie Strzelecją czyli zamieni się z 5,13,16 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:01, 14 Cze 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
chodziło mi o jazde starą trasą przez rocha i podgórną, ale taka też pasi Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:03, 14 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Ale tam byłby przerost formy nad treścią, a przez Strzelecką sprawiedliwie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pasażer linii 3/4 dnia Śro 20:33, 14 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
Śro 20:05, 14 Cze 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
formy nad treścią Very Happy ale sie zgadzam - 13, 5, 16 - wystarczy - trza wpsomóc samotną 2 na strzeleckiej...


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:08, 14 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Co do rozbudowy co myślicie o Szylinga? Myśle, że ok ale dużo linii tam nie pojedzie, bo "6" zostałaby na Bałtyku. "13" może i "15".


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:48, 14 Cze 2006 Zobacz profil autora
Robert
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Szylinga, w sumie dobry pomysł z budową tam torów dla linii 13 i 15. Wink Tylko zastanawiam się, jak one zostaną umieszczone, ponieważ są tam budynki. Czy je wyburzą, czy może ulica zostanie przeznaczona dla ruchu tramwajowego i autobusowego, w co wątpie?? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Czw 09:59, 15 Cze 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
a czemu nie Zeylanda? wg. mnie dalsze trzymanie rozjazdu koło Bałtyku (wyjazd Bukowska) jest bez sensu - niech tray na Grunwald jadą z Kaponiery Zwierzyniecką i na dół Zeylanda/Szylinga do Grunwaldzkiej - Bukowska w całości dla WPST (i zjazd do torów kolejowych gdzie ma być przedłuzona aktualna PeSTka)
wtedy jednego rozjazdu mniej - Most Dworcowy <3kierunki> (szkoda, że nie ma tam przystanków na samym wiadukcie i bezpośrednio na zjazdach) od razu Kaponiera <4kierunki>(tam tez przydałyby się przystanki we wszystkich zjazdach) i Teatralka <4 kierunki>

a tak a propos to temat się nam rozrósł i jest zbyt ogólny ięc proponuje podzielić...


Post został pochwalony 0 razy
Czw 10:05, 15 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Nie wiem, ale plany w MPU dotyczą tylko Szylinga, a Zeylanda odpadło już dawno, wiec nie ma sensu tego wskrzeszać.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 11:55, 15 Cze 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Robert napisał:
Szylinga, w sumie dobry pomysł z budową tam torów dla linii 13 i 15. Wink Tylko zastanawiam się, jak one zostaną umieszczone, ponieważ są tam budynki. Czy je wyburzą, czy może ulica zostanie przeznaczona dla ruchu tramwajowego i autobusowego, w co wątpie?? Smile


No właśnie przecież na tory tam nie ma poprostu miejsca którego pod dostatkiem jest przy Bałtyku gdzie mieszczą się i tory i jezdnia.
A rozjazdy przy Bałtyku i tak przecież zostana bo musi tam zostać 6 więc czy naprawdę jest sens budować tory w Szylinga ?

Ważniejsza jest budowa nowych tras na Naramowice, Ławicę, Dębine, Ratajczaka ... Szylinga ( i Zeylanda) to dla mnie marnotrawstwo.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 13:13, 15 Cze 2006 Zobacz profil autora
Robert
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
tomikat napisał:
Ważniejsza jest budowa nowych tras na Naramowice, Ławicę, Dębine, Ratajczaka ... Szylinga ( i Zeylanda) to dla mnie marnotrawstwo.


Marnotrawstwo to może nie, ale też można o tym pomysleć, żeby skrócic czas przejazdu. Masz racje, że w pierwszej kolejnosci nalezy sie skpić na nowych trasach na Naramowice, Ławice, Dębinę i Ratajczaka... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Czw 13:28, 15 Cze 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
ale robiąc trasę na ławice z Bukowskiej dobrze by było wyrzucić zwykłe tramy...


Post został pochwalony 0 razy
Czw 15:56, 15 Cze 2006 Zobacz profil autora
TroubleGum
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Szylinga byłoby OK. ale trza pamiętać, że jak się zbuduje Szylinga to po to, by jeździły tam 6,13,15 i wyłączony został Bałtyk, który mocno spowalnia ruch na tym węźle. A i 6 by zyskało jadąc przez Kaponierę.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:36, 15 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
No nie wiem, bo nie miała by tam aktualnie przystanku, chyba, że zrobić takie wąskie dla 2 i 6. :/ Bałtyk trzeba byłoby przebudowac, ale nie wiem czy likwidacja torowiska w tym miejscu to dobry pomysł...


Post został pochwalony 0 razy
Pią 08:19, 16 Cze 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
torowisko może sobie zostac tak jak na Towarowej, Górnej Wildzie Strzeleckiej... zdejmowanie torów więcej kosztuje niż ich zostawienie a moga się jeszcze przydać (chociażby w czasie remontów)


Post został pochwalony 0 razy
Pią 09:12, 16 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Tylko, że tam tory są w strasznym stanie podobnie jak rozjazdy i remont byłby drogi i męczący, więc można całkowicie przebudować skrzyżowania likwidując tory(tylko tu).


Post został pochwalony 0 razy
Pią 09:19, 16 Cze 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
czemu nie... nie wiem nie przyglądałem się tam torowisku, ale wiem jedno - po usunięciu torów prawoskrętu bedzie tam można walnąć przystanek wyjazdowy z Kaponiery w stronę dworca Very Happy nareszcie!!


Post został pochwalony 0 razy
Pią 09:29, 16 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Nie wiem czy nareszcie, bo to wydłuży czas przejazdu...


Post został pochwalony 0 razy
Pią 09:34, 16 Cze 2006 Zobacz profil autora
lipczak
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Dla mnie kolejność powinna być następu jąca: Rataje-Franowo, Ratajczaka, Przedłużenie do AL Polskiej. Dalej rozbudować trasy poza centrum, a następnie usprawnić ruch w śrudmieściu. Co do Połabskiej to uważam, że po budowie tramwaju Szelągowską i dobudowaniu łącznika, pętla ta mogłaby przeżywać "drugą młodość". W kwestii Piątkowskiej to nie wiem, czy nie lepiej ją na Podolany skierować Szczaszyńską. Wątpiem czy na Piątkowie trasa winiarska sprosta konkurencji PST.
I na koniec w myśl zasady tranzyt i samochodowy ruch międzydzielnicowy precz z centrum, budowałbhym tram do Naramowic od razu z Małych Garbar. (po wykończeniu Nowych Zawad)


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:33, 15 Lip 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Może nie musi trasa winiarska nawet niczemu sprostać. Jak by była to ruch by się wzmógł tlyko kosztem 90,93. Poza tym znam wielu ludzi, którzy nie lubią PST za ścisk i mogą jechać nawet 20 min zamiast 11stu byle po ludzku.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:36, 15 Lip 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Remonty oraz inwestycje planowane, realizowane i zakończone Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 3 z 8

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin