Autor |
Wiadomość |
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
chyba, że pojedzie starą trasą razem z tramammi...
byle tylko węzeł został... lubie go mimo, że przystanki autobusów i tramów są stosunkowo daleko..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 19:52, 14 Cze 2006 |
|
|
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No tak właśnie tylko zamiast Podgórną pojedzie Strzelecją czyli zamieni się z 5,13,16
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:01, 14 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
chodziło mi o jazde starą trasą przez rocha i podgórną, ale taka też pasi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:03, 14 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ale tam byłby przerost formy nad treścią, a przez Strzelecką sprawiedliwie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pasażer linii 3/4 dnia Śro 20:33, 14 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 20:05, 14 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
formy nad treścią ale sie zgadzam - 13, 5, 16 - wystarczy - trza wpsomóc samotną 2 na strzeleckiej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:08, 14 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Co do rozbudowy co myślicie o Szylinga? Myśle, że ok ale dużo linii tam nie pojedzie, bo "6" zostałaby na Bałtyku. "13" może i "15".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:48, 14 Cze 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Szylinga, w sumie dobry pomysł z budową tam torów dla linii 13 i 15. Tylko zastanawiam się, jak one zostaną umieszczone, ponieważ są tam budynki. Czy je wyburzą, czy może ulica zostanie przeznaczona dla ruchu tramwajowego i autobusowego, w co wątpie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 09:59, 15 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
a czemu nie Zeylanda? wg. mnie dalsze trzymanie rozjazdu koło Bałtyku (wyjazd Bukowska) jest bez sensu - niech tray na Grunwald jadą z Kaponiery Zwierzyniecką i na dół Zeylanda/Szylinga do Grunwaldzkiej - Bukowska w całości dla WPST (i zjazd do torów kolejowych gdzie ma być przedłuzona aktualna PeSTka)
wtedy jednego rozjazdu mniej - Most Dworcowy <3kierunki> (szkoda, że nie ma tam przystanków na samym wiadukcie i bezpośrednio na zjazdach) od razu Kaponiera <4kierunki>(tam tez przydałyby się przystanki we wszystkich zjazdach) i Teatralka <4 kierunki>
a tak a propos to temat się nam rozrósł i jest zbyt ogólny ięc proponuje podzielić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 10:05, 15 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Nie wiem, ale plany w MPU dotyczą tylko Szylinga, a Zeylanda odpadło już dawno, wiec nie ma sensu tego wskrzeszać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 11:55, 15 Cze 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
| | Szylinga, w sumie dobry pomysł z budową tam torów dla linii 13 i 15. Tylko zastanawiam się, jak one zostaną umieszczone, ponieważ są tam budynki. Czy je wyburzą, czy może ulica zostanie przeznaczona dla ruchu tramwajowego i autobusowego, w co wątpie?? |
No właśnie przecież na tory tam nie ma poprostu miejsca którego pod dostatkiem jest przy Bałtyku gdzie mieszczą się i tory i jezdnia.
A rozjazdy przy Bałtyku i tak przecież zostana bo musi tam zostać 6 więc czy naprawdę jest sens budować tory w Szylinga ?
Ważniejsza jest budowa nowych tras na Naramowice, Ławicę, Dębine, Ratajczaka ... Szylinga ( i Zeylanda) to dla mnie marnotrawstwo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 13:13, 15 Cze 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Ważniejsza jest budowa nowych tras na Naramowice, Ławicę, Dębine, Ratajczaka ... Szylinga ( i Zeylanda) to dla mnie marnotrawstwo. |
Marnotrawstwo to może nie, ale też można o tym pomysleć, żeby skrócic czas przejazdu. Masz racje, że w pierwszej kolejnosci nalezy sie skpić na nowych trasach na Naramowice, Ławice, Dębinę i Ratajczaka...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 13:28, 15 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
ale robiąc trasę na ławice z Bukowskiej dobrze by było wyrzucić zwykłe tramy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 15:56, 15 Cze 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Szylinga byłoby OK. ale trza pamiętać, że jak się zbuduje Szylinga to po to, by jeździły tam 6,13,15 i wyłączony został Bałtyk, który mocno spowalnia ruch na tym węźle. A i 6 by zyskało jadąc przez Kaponierę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:36, 15 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No nie wiem, bo nie miała by tam aktualnie przystanku, chyba, że zrobić takie wąskie dla 2 i 6. :/ Bałtyk trzeba byłoby przebudowac, ale nie wiem czy likwidacja torowiska w tym miejscu to dobry pomysł...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 08:19, 16 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
torowisko może sobie zostac tak jak na Towarowej, Górnej Wildzie Strzeleckiej... zdejmowanie torów więcej kosztuje niż ich zostawienie a moga się jeszcze przydać (chociażby w czasie remontów)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 09:12, 16 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tylko, że tam tory są w strasznym stanie podobnie jak rozjazdy i remont byłby drogi i męczący, więc można całkowicie przebudować skrzyżowania likwidując tory(tylko tu).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 09:19, 16 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
czemu nie... nie wiem nie przyglądałem się tam torowisku, ale wiem jedno - po usunięciu torów prawoskrętu bedzie tam można walnąć przystanek wyjazdowy z Kaponiery w stronę dworca nareszcie!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 09:29, 16 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Nie wiem czy nareszcie, bo to wydłuży czas przejazdu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 09:34, 16 Cze 2006 |
|
|
lipczak
Kontroler
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Dla mnie kolejność powinna być następu jąca: Rataje-Franowo, Ratajczaka, Przedłużenie do AL Polskiej. Dalej rozbudować trasy poza centrum, a następnie usprawnić ruch w śrudmieściu. Co do Połabskiej to uważam, że po budowie tramwaju Szelągowską i dobudowaniu łącznika, pętla ta mogłaby przeżywać "drugą młodość". W kwestii Piątkowskiej to nie wiem, czy nie lepiej ją na Podolany skierować Szczaszyńską. Wątpiem czy na Piątkowie trasa winiarska sprosta konkurencji PST.
I na koniec w myśl zasady tranzyt i samochodowy ruch międzydzielnicowy precz z centrum, budowałbhym tram do Naramowic od razu z Małych Garbar. (po wykończeniu Nowych Zawad)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:33, 15 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Może nie musi trasa winiarska nawet niczemu sprostać. Jak by była to ruch by się wzmógł tlyko kosztem 90,93. Poza tym znam wielu ludzi, którzy nie lubią PST za ścisk i mogą jechać nawet 20 min zamiast 11stu byle po ludzku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:36, 15 Lip 2006 |
|
|
|