Autor |
Wiadomość |
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
to raczej nie jest większosć pasażerów...
wg. mnie powinno nastapić przedłużenia końcówek (Miłostowo -> Antoninek; Wilczak -> Naramowice <<byćmoże z Szelągowską>>; Piątkowska -> Strzeszyn; os. Lecha -> Franowo, Ogrody -> Nowe Ogrody; Dębiec -> Dębina) wraz z pozostawieniem aktualnych pętli. Budowa Ratajczaka, Solnej (coś a la jadzia) trasy Sołackiej i Solidarności. Nie jestem pewien co do przenosin trasy z Przybyszewskiego na Grochowską. Zjazd PST do dworca PKP, budowa PST Bukowską na Ławicę oraz przekształcenie Trasy Franowo-Kaponiera we wschodnią trase PST (także do dwoerca PKP)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 14:48, 15 Lip 2006 |
|
|
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Tylko pętli na Dębcu nie będzie można zostawić, bo trasa na Dębine będzie musiała iść pod torami kolejowymi, a wykop zajmuje przecież dużo miejsca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:34, 15 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No właśnie, więc pętli nie będzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:36, 15 Lip 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Tym bardziej, że tam dużo miejsca nie ma. Pewnie będzie jeszcze trzeba budynki jakieś zburzyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:41, 15 Lip 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
no to najwyżej się Dębiec wywali... ale przeciez leżące tory na ulicach czy starych petlach nikomu nie przeszkadzają!! a moga się przydac podczas remontów i sytuacji awaryjnych... zawsze można je jeszcze ogrodzic i składować tam jakies bimby gdyby nie było miejca w zajezdni, albo była odcięta tak jak dzisiaj Głogowska
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:47, 15 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tylko, że tam gdzie jest pętla będzie coś na wzór dzisiejszego zjazdu do tunelu jak dziś zaraz za Czecha w kier. Lecha. Tak zrozumiałem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:41, 15 Lip 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
alo tak jak od strony Lecha - wtedy może zostać
wyobrax sobie: Dębiec to Lecha, a Czecha to Dębina - wychodzi na to samo...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:51, 15 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tylko chodzi o to, że fizycznie się nie zmieści, bo w miejscu dzisiejszej pętli będzie dół, a obok są budynki i tory kolejowe. Chyba o to chodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 22:06, 15 Lip 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
to najwyżej ta jedna zleci...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 22:08, 15 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Myślę, że wszyscy by chcieli, żeby ona została ale może się nie dać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 22:10, 15 Lip 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
to wtedy trudno - świat się nie zawali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 22:11, 15 Lip 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Zniknie z powierzchni ziemi najbardziej znana pętla w Poznaniu - Dębiec, zwana też Dębiec Manhatan.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:00, 16 Lip 2006 |
|
|
lipczak
Kontroler
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Może nie musi trasa winiarska nawet niczemu sprostać. Jak by była to ruch by się wzmógł tlyko kosztem 90,93. Poza tym znam wielu ludzi, którzy nie lubią PST za ścisk i mogą jechać nawet 20 min zamiast 11stu byle po ludzku. |
Ostatecznie zanim się podejmie decyzje to przeprowadzone bedą badania, które odpowiedzą na pytanie co lepiej. Na dzień dzisiejszy Podolany IMO bardziej potrzebują od Piątkowa, tymbardziej, że na Strzeszynie powstają nowe osiedla ale po stworzeniu kolei miejskiej sytuacja może się zmienić, mowa tutaj w końcu o odległych czasach.
| | Solnej (coś a la jadzia) |
Solna ma zostać przerobiona na bulwar śródmiejski, ale szczegółów nie znam, a z planów odnośnie Śródki i CentrumIII nie widzę szczegółów. Zresztą już zaczyna następować zmiana otoczenia tej trasy.
| | Nie jestem pewien co do przenosin trasy z Przybyszewskiego na Grochowską |
W ten sposób linie tramwajowe będą jechać środkiem osiedli grunwaldzkich a nie bokiem tak jak obecnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:56, 16 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Trasa na Grochowskiej? Popieram tylko, że pojadą tak, że do Centrum długo się pojedzie... Po Grochowska jest pi razy oko północ-południe....
Solna? Zobaczymy, już się ładnie zmienia okolica.
Tylko czy na Podolany będzie taki ruch? Dałoby radę wtedy tylko 68 skasować, 83 skrócić do Szpiitala MSW. Nie wiem czy 2 linie nawet byłyby tam potrzebne. W każdym bądż razie "11" za "68" i "4" za "83". Trasa z Piątkowskiej dalej ładnie by się komponowała, ale nie wiem czy jest bardzo potrzebna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 10:31, 17 Lip 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
Solna powinna byc w calości ztramwajizowana - tak aby nie swsyztko co jedzie Chwialiszewską musiało wejżdżać na pl. Wielkopolski.
Grochowska OK, ale żeby już wtedy opuścić (nie zdemontować) tory na Przybyszewskiego. Wtedy tez trasa Sołacka będzie trudniejsza (nie wystarczy przejechac koło Niestachowskiej nad Sołaczem - trzeba się będzie bić Dąbrowskiego)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:40, 17 Lip 2006 |
|
|
debczanin
Pieszy
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 14 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Dębiec |
|
|
|
Jaki znów tunel na Dębcu??? Przecież od dawna wiadomo, że tam ma być zostawiona obecna pętla a tory na os.Dębina mają pójść wiaduktem obok ulicy Szczepana. Tory PKP są tam akurat w wykopie więc z wiaduktem nie będzie problemu. O tunelu tam to w ogóle nie ma mowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 16:21, 26 Lip 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
To wiadukt. W każdym razie muszą przejść bezkolizyjnie przez tory PKP.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 19:09, 26 Lip 2006 |
|
|
Przemo
Pasażer
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 67 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Jak widze te plany to sie zastanawiam tylko czy ktos ma za duzo kredek czy to plan inwestycji do 2070r.?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:05, 29 Sie 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Dlaczego? Te plany sa realne po głębokich zmianach w UM, jesli UE da kasę a potem zagrozi, że odbierze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:10, 29 Sie 2006 |
|
|
Przemo
Pasażer
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 67 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
I sa niemozliwe przy takich Bakowskich braku realnej szansy na wieksza ilosc nowego taboru przy predkosci budowania srednio okolo 14 lat jednej trasy itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:45, 30 Sie 2006 |
|
|
|