Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Plany rozbudowy sieci tramwajowej
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Remonty oraz inwestycje planowane, realizowane i zakończone Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Plany rozbudowy sieci tramwajowej
Autor Wiadomość
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
to raczej nie jest większosć pasażerów...
wg. mnie powinno nastapić przedłużenia końcówek (Miłostowo -> Antoninek; Wilczak -> Naramowice <<byćmoże z Szelągowską>>; Piątkowska -> Strzeszyn; os. Lecha -> Franowo, Ogrody -> Nowe Ogrody; Dębiec -> Dębina) wraz z pozostawieniem aktualnych pętli. Budowa Ratajczaka, Solnej (coś a la jadzia) trasy Sołackiej i Solidarności. Nie jestem pewien co do przenosin trasy z Przybyszewskiego na Grochowską. Zjazd PST do dworca PKP, budowa PST Bukowską na Ławicę oraz przekształcenie Trasy Franowo-Kaponiera we wschodnią trase PST (także do dwoerca PKP)


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:48, 15 Lip 2006 Zobacz profil autora
Robert
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Tylko pętli na Dębcu nie będzie można zostawić, bo trasa na Dębine będzie musiała iść pod torami kolejowymi, a wykop zajmuje przecież dużo miejsca. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:34, 15 Lip 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
No właśnie, więc pętli nie będzie.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:36, 15 Lip 2006 Zobacz profil autora
Robert
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Tym bardziej, że tam dużo miejsca nie ma. Pewnie będzie jeszcze trzeba budynki jakieś zburzyć. Razz


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:41, 15 Lip 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
no to najwyżej się Dębiec wywali... ale przeciez leżące tory na ulicach czy starych petlach nikomu nie przeszkadzają!! a moga się przydac podczas remontów i sytuacji awaryjnych... zawsze można je jeszcze ogrodzic i składować tam jakies bimby gdyby nie było miejca w zajezdni, albo była odcięta tak jak dzisiaj Głogowska


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:47, 15 Lip 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Tylko, że tam gdzie jest pętla będzie coś na wzór dzisiejszego zjazdu do tunelu jak dziś zaraz za Czecha w kier. Lecha. Tak zrozumiałem... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:41, 15 Lip 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
alo tak jak od strony Lecha - wtedy może zostać
wyobrax sobie: Dębiec to Lecha, a Czecha to Dębina - wychodzi na to samo...


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:51, 15 Lip 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Tylko chodzi o to, że fizycznie się nie zmieści, bo w miejscu dzisiejszej pętli będzie dół, a obok są budynki i tory kolejowe. Chyba o to chodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:06, 15 Lip 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
to najwyżej ta jedna zleci...


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:08, 15 Lip 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Myślę, że wszyscy by chcieli, żeby ona została ale może się nie dać.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:10, 15 Lip 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
to wtedy trudno - świat się nie zawali Wink


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:11, 15 Lip 2006 Zobacz profil autora
Robert
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Zniknie z powierzchni ziemi najbardziej znana pętla w Poznaniu - Dębiec, zwana też Dębiec Manhatan. Razz


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:00, 16 Lip 2006 Zobacz profil autora
lipczak
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Pasażer linii 4 napisał:
Może nie musi trasa winiarska nawet niczemu sprostać. Jak by była to ruch by się wzmógł tlyko kosztem 90,93. Poza tym znam wielu ludzi, którzy nie lubią PST za ścisk i mogą jechać nawet 20 min zamiast 11stu byle po ludzku.

Ostatecznie zanim się podejmie decyzje to przeprowadzone bedą badania, które odpowiedzą na pytanie co lepiej. Na dzień dzisiejszy Podolany IMO bardziej potrzebują od Piątkowa, tymbardziej, że na Strzeszynie powstają nowe osiedla ale po stworzeniu kolei miejskiej sytuacja może się zmienić, mowa tutaj w końcu o odległych czasach.
papaja napisał:
Solnej (coś a la jadzia)

Solna ma zostać przerobiona na bulwar śródmiejski, ale szczegółów nie znam, a z planów odnośnie Śródki i CentrumIII nie widzę szczegółów. Zresztą już zaczyna następować zmiana otoczenia tej trasy.
papaja napisał:
Nie jestem pewien co do przenosin trasy z Przybyszewskiego na Grochowską

W ten sposób linie tramwajowe będą jechać środkiem osiedli grunwaldzkich a nie bokiem tak jak obecnie.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:56, 16 Lip 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Trasa na Grochowskiej? Popieram tylko, że pojadą tak, że do Centrum długo się pojedzie... Po Grochowska jest pi razy oko północ-południe....

Solna? Zobaczymy, już się ładnie zmienia okolica.

Tylko czy na Podolany będzie taki ruch? Dałoby radę wtedy tylko 68 skasować, 83 skrócić do Szpiitala MSW. Nie wiem czy 2 linie nawet byłyby tam potrzebne. W każdym bądż razie "11" za "68" i "4" za "83". Trasa z Piątkowskiej dalej ładnie by się komponowała, ale nie wiem czy jest bardzo potrzebna.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 10:31, 17 Lip 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
Solna powinna byc w calości ztramwajizowana - tak aby nie swsyztko co jedzie Chwialiszewską musiało wejżdżać na pl. Wielkopolski.
Grochowska OK, ale żeby już wtedy opuścić (nie zdemontować) tory na Przybyszewskiego. Wtedy tez trasa Sołacka będzie trudniejsza (nie wystarczy przejechac koło Niestachowskiej nad Sołaczem - trzeba się będzie bić Dąbrowskiego)


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:40, 17 Lip 2006 Zobacz profil autora
debczanin
Pieszy
Pieszy



Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Dębiec

Post
Jaki znów tunel na Dębcu??? Przecież od dawna wiadomo, że tam ma być zostawiona obecna pętla a tory na os.Dębina mają pójść wiaduktem obok ulicy Szczepana. Tory PKP są tam akurat w wykopie więc z wiaduktem nie będzie problemu. O tunelu tam to w ogóle nie ma mowy


Post został pochwalony 0 razy
Śro 16:21, 26 Lip 2006 Zobacz profil autora
Robert
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
To wiadukt. Razz W każdym razie muszą przejść bezkolizyjnie przez tory PKP. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:09, 26 Lip 2006 Zobacz profil autora
Przemo
Pasażer
Pasażer



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Jak widze te plany to sie zastanawiam tylko czy ktos ma za duzo kredek czy to plan inwestycji do 2070r.?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:05, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Dlaczego? Te plany sa realne po głębokich zmianach w UM, jesli UE da kasę a potem zagrozi, że odbierze.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:10, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
Przemo
Pasażer
Pasażer



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
I sa niemozliwe przy takich Bakowskich braku realnej szansy na wieksza ilosc nowego taboru przy predkosci budowania srednio okolo 14 lat jednej trasy itd.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:45, 30 Sie 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Remonty oraz inwestycje planowane, realizowane i zakończone Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 4 z 8

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin