Autor |
Wiadomość |
motorowy
Kontroler
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zawodowo Forteczna... |
|
|
|
"Wiesz,nie jesteś tu po to,żeby komentować moje wypowiedzi"
Właśnie od tego jest forum
"jesteś ze znanego wszystkim brukowca"
Nigdy w życiu nie napisałem artykułu do "Razem", brzydzę się tym szmatławcem. A to właśnie oni lubią się wypowiadać "w imieniu 99% załogi"
"tam pełno takich mądralińskich,którzy golą kasę za ... artykuły"
??? Kasę??? to już do nich idę!
"jesteś jakiś zakompleksiony i chcesz na tym forum pokazać swoją wyższość"
No toś mi pojechał... Brawo, doktorze (niestety, chyba Dollitle...)... Poza tym JA nie używam argumentów ad personam tylko odnoszę się do treści
"udając profesora,inżyniera,fachowca od marketingu,konstrukcji i infrastruktury wprawiasz w znakomity nastrój wszystkich,co naprawdę się na tym znają?"
O, to ciekawe... Coś jak Balcerowicz Leppera?
"Jakby nie spojrzeć troche mi Cię żal"
Masz prawo. Szkoda że adresat ma to gdzieś
"ale nie martw się,każdy ma jakieś słabości"
Oj, mam... To się nazywa alergia na dyletantów
"Obiecuję,że ... całkowicie to zignoruje"
Nareszcie!
A teraz ad meritum: Dyskusja o wyższości holendra nad helmutem jest podobna do rozpatrywania wyższości furmanki nad wozem drabiniastym. Można owszem zarzucić helmutowi, że ma rozrząd stycznikowy bezpośredni ręczny przy stycznikowym automatycznym holendra, ale w dobie stosowanego standardowo rozrządu impulsowego mija się to z celem. Prawda jest taka, że o zakupie tych wagonów decyduje jedynie cena jednostkowa i brak zaplecza na S-2, które mogłoby obsługiwać bardziej skomplikowane wozy. Może się to zmieni po wybudowaniu Franowa i przeprowadzce Madaliny na Starołękę?
Co do zdolności przewozowej i "przepustowości" holendra na przystankach (drzwi) powiedziano już chyba wszystko. Wygoda pasażerów i motorniczego jest kwestią osobistą - są ludzie, którzy lubią spać na gwoździach są i tacy, którym wygodnie w holendrze. Ja na pytanie "helmut czy holender" odpowiadam: KT4Dt, T4DM lub T6A2 lub ew. N8S (Kraków z Norymbergi). Używane nie musi oznaczać przestarzałe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 10:25, 14 Sty 2007 |
|
|
|
|
tosheck
Motorniczy
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Może się to zmieni po wybudowaniu Franowa i przeprowadzce Madaliny na Starołękę? |
O, to już coś nowego. To jak to w końcu ma być - Madalina na Starołękę, a Starołęka na Franowo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 09:54, 15 Sty 2007 |
|
|
motorowy
Kontroler
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zawodowo Forteczna... |
|
|
|
| | | | Może się to zmieni po wybudowaniu Franowa i przeprowadzce Madaliny na Starołękę? |
O, to już coś nowego. To jak to w końcu ma być - Madalina na Starołękę, a Starołęka na Franowo? |
To jedna z wersji. Ale na razie każda z tych wersji jest tylko plotką więc nie ma sensu nad nimi dyskutować. No chyba, że ktoś bardzo chce i założy wątek "jak zreorganizować wydziały tramwajowe po wybudowaniu Franowa?"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 14:34, 15 Sty 2007 |
|
|
Ryba
Kontroler
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 195 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Duisburg (wczesniej Poznan-Lazarz) |
|
|
|
| | No chyba, że ktoś bardzo chce i założy wątek "jak zreorganizować wydziały tramwajowe po wybudowaniu Franowa?" | Dobry pomysł, bo nad tym można rozważać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 15:41, 15 Sty 2007 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
Póki nie wydzielą to napisze jak powinno być wg mnie.
Tramwaje z Madaliny powinny wg mnie być przeniesione na Franowo tymczasowo, żeby po ich kasacji i dostawach nowego taboru trafił on do najnowoczesniejszej zajezdni w mieście (zakładam że Franowo takie będzie).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 17:55, 15 Sty 2007 |
|
|
motorowy
Kontroler
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zawodowo Forteczna... |
|
|
|
Na Franowo ma trafić najnowocześniejszy tabor. Gdyby otwarcie miało być dzisiaj to trafiłyby tam i tatry, i combina uzupełnione stopiątkami z Fortecznej. Zajezdnią administrowałby wydział S3, załoga - to motorowi z Fortecznej + "combinatorzy" z Głogowskiej. S2 wraz z "żywym inwentarzem" przejąłby obiekty na Starołęce, na Madalinę wszedłby ZDE z taborem technicznym i warsztatami D1 i E1
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:51, 15 Sty 2007 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
A na Głogowskiej 105tkarnia elektrowyświetlająca?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:11, 15 Sty 2007 |
|
|
motorowy
Kontroler
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zawodowo Forteczna... |
|
|
|
Na to by wychodziło. Głogowska zostałaby jedynie odchudzona o combina i ludzi, którzy na nich jeżdżą, reszta bez zmian. No, może z taką zmianą że ograniczono by liczbę wyprowadzek na Budziszyńską.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:31, 15 Sty 2007 |
|
|
tosheck
Motorniczy
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Taaa, analogicznie do obecnej sytuacji na Starołęce kończyłyby i zaczynały linie z pobliskiej zajezdni. Ach, te helmuty na "4", te holendry na "13"...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 09:16, 16 Sty 2007 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
A nie możnaby wytransferować na Franowo te stopiątki z S-1 które sie nie mieszczą w zajezdni i muszą zjeżdżać na Budziszyne?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 13:03, 16 Sty 2007 |
|
|
Ryba
Kontroler
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 195 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Duisburg (wczesniej Poznan-Lazarz) |
|
|
|
A budziszyna właśnie sprzedać. Podobno jest trochę siana za to...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 14:12, 16 Sty 2007 |
|
|
|