Autor |
Wiadomość |
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Tylko, że tam zmieści się coś o 2/3 mniejszego niż na Górczynie tylko. |
Aż taki duży nie musi być. Ważne, żeby daleko do tramwaju nie było. Są potrzebne przecież trzy stanowiska dla MPK (49,75,76), dwa dla Translubu, jeden dla EKo-Ronda i jeden przelotowy, że tak się wyraże, dla 117 i eLek jadących w kierunku Lubonia z Górczyna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 15:03, 17 Lip 2006 |
|
|
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
Ja mysle, ze jak się przeć to kilka budynków możnaby wyburzyć: powinna być tam wreszcie porządna pętla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:35, 17 Lip 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Dokładnie. Ostatnio Translub działa mi na nerwy, bo L1 staje na przystanku 75 i 79 a przez to pojazdy MPK stają dalej i ludzie po pierwsze nie widzą co stoi a wiadomo, że więkość korzysta z usług MPK. A po drugie muszą iść dalej i niejednokrotnie nie zdąrzą przed odjazdem autobusu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:47, 17 Lip 2006 |
|
|
MoRdAcK
Pieszy
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świerczewo ;) |
|
|
|
Ja sie zastanawiam czy ten budynek co jest przy pętli tramwajowej (chyba ośrodek dla "dys-ludzi") nie jest czasem juz zabytkiem...
@Robert - jezeli mowa o wspolnej pętli - piekna sprawa - to trzeba niestety jakoś obejść problem torów bo przy takiej częstotliwości kursowania pociągów puszczanie jakiejkolwiek linii jest po prostu niemożliwe!
DOMAGAM SIĘ WIADUKTU NAD ulicą Opolską, torami i dalej ul. 28 Czerwca... Miejsca jest sporo i z pewnością można to jakoś rozwiązać...
osobiscie krew mnie zalewa jak mam jechać przez Debiec. Inteligentne światła na krzyżówce Opolska/Czechosłowacka, 3 przejazdy na małej powierzchni... yhhh.. brak mi słów!
a tego kto wymyślił to rondo w Luboniu to powinni za kare go tam postawić w szczycie z tabliczką "To ja jestem twórcą tego gówna" (sorry) ) Nikt nie pomyślał nad bezkolizyjnym skrętem w prawo (masa wolnego miejsca!!!!) albo co lepsza wyciągnięcie wiaduktu znad autostrady pod Shell'a... i zjazdy na trase poniżej..
75 od Sielanki do Leszczyńsiej jedzie czasami w godzinach szczytu 15 minut - to już jest szczyt!(na marginesie dysnans koło 200-300m)
Całe szczęście ze "baksy"(poniemieckie baraki w ktorych mieszkają ludzie;)) będą wyburzać... ;D gadają tak od chyba 10 lat ;D ale ostatnimi czasy sporo ludzi się już wyprowadziło z tych terenów
apropos - mój apel:
MIESZKAŃCY ŚWIERCZEWA i OKOLIC )! a widze że tacy tutaj są uważajcie, bo jak zniszczą te pohitlerowskie budowle to wszystkie szczury mamy u siebie więc radze już się zabezpieczyć w takie urządzenie zwane: "KOTEM"
Pozdrawiam i przepraszam za biadolenie )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 23:53, 17 Lip 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| |
@Robert - jezeli mowa o wspolnej pętli - piekna sprawa - to trzeba niestety jakoś obejść problem torów bo przy takiej częstotliwości kursowania pociągów puszczanie jakiejkolwiek linii jest po prostu niemożliwe!
DOMAGAM SIĘ WIADUKTU NAD ulicą Opolską, torami i dalej ul. 28 Czerwca... Miejsca jest sporo i z pewnością można to jakoś rozwiązać... |
Tam raczej będzie tunel z tego co wiem. A pętle gdzieś się wciśnie koło torów, zawsze busy będą mogły przejeżdząć tunelem/wiaduktem nad torami i w sumie pętla autobudowa mogłaby powstać, po wybureniu kilku budynków w miejscu dzisiejszej 101. Koło trasym tramwajowej na Dębinę. Jeśli zostawiliby pętlę na Dębcu, w obecnym miejscu to też jest z niej bliżej na pętlę 101 (wystarczy przejść kładkę nad torami kolejowymi) niż z tej obecnej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 07:42, 18 Lip 2006 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|