Autor |
Wiadomość |
stasheG
Zbanowany
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: PZN |
|
|
|
Z Kurpińskiego do Kaponiery przejazd faktycznie zajmuje 10 minut.... A z Piątkowskiej więcej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:41, 29 Wrz 2006 |
|
|
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Szybciej oczywiście, ale ja pytam czemu lepiej i wygodniej?
Poza tym co za różnica czy z okolic Wojciechowskiego pojadą 16 minut czy 10 minut+dojście do PST?
Podobnie można ciągnąć trasę z Połabskiej na Batorego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:51, 29 Wrz 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Lepszy jakosciowo tabor, stan torowiska
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 18:48, 29 Wrz 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No tabor, tak ale strasznie napchany Wolę optymalne napełnienie GT6/8 czy nawet 105tki... A stan torowiska na PST już też taki świetny nie jest, bo zobacz jaki hałas tam w tramwaju jest... Wołyńska czy Grunwaldzka są cichsze!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 18:51, 29 Wrz 2006 |
|
|
Kuba
Moderator
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda |
|
|
|
| | A stan torowiska na PST już też taki świetny nie jest, bo zobacz jaki hałas tam w tramwaju jest... Wołyńska czy Grunwaldzka są cichsze! |
Zgadam się, PST to coraz większa ruina, hałaśliwa, zaczyna coraz bardziej rzucać ogólnie szkoda, że nie zamontowali tam betonowych podkładów, które znacznie wyciszają jazdę (patrz np. Hetmańska od Rolnej do GL/HE).[/quote]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 18:59, 29 Wrz 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Wcześniej niż przewidywałem udało się mi przejechać wahadłem. Wrażenia takie iż co drugie W odjeżdza zgodnie z planem z Wrzoska.
Te co na zdjęciu poniżej odjechało z 5 minutowym opóźnieniem ( poprzednie odjechało punktualnie) następne zgodnie z planem jescze następne na styk albo z małym poślizgiem. 2 osoby były święcie przekonane że dojadą do końca u dopiero motorniczy wyprowadził je z błędu
że jak przefrunie to owszem, następnie rzucił ogólna uwage o naszym społeczeństwie ...
Frekwencja dobra dopiero od AR i Nad Wierzbakiem co potwierdza że niestety jedna linia co 10 minut wystarcza no ale zobaczymy jak zaczną sie zajęcia na AR. Do śmiechu doprowadziła mnie wyjątkowo nierozgarnięta kobieta która z Bonina jechała na al. Wielkopolska ( nie wiedząc gdzie to jest !) która przy Klinie uparcie chciała wysiąść lewymi drzwiami ! na zwrócona uwagę odpowiedziała "ale tutaj też sa drzwi" .
"9" na Gwarnej i oczywiście co chwila słychać "w lewo?????! a czemu ?" Widać nie wszyscy jescze przyzwyczaili.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nowy uchwyt na przebieg trasy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:12, 29 Wrz 2006 |
|
|
Fan 13-tki
Pasażer
Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Grunwald |
|
|
|
| | | | A stan torowiska na PST już też taki świetny nie jest, bo zobacz jaki hałas tam w tramwaju jest... Wołyńska czy Grunwaldzka są cichsze! |
Zgadam się, PST to coraz większa ruina, hałaśliwa, zaczyna coraz bardziej rzucać ogólnie szkoda, że nie zamontowali tam betonowych podkładów, które znacznie wyciszają jazdę (patrz np. Hetmańska od Rolnej do GL/HE). | [/quote]
Prepraszam za odejście od tematu głównego ale:
-torowisko na Grunwaldzkiej ma 3 lata a na PST prawie 10 - stąd różnica
-na PST pomimo niedawnego podbicia szyn są miejsca gdzie brakuje sporo tłucznia- ciekawe dlaczego nie uzupełnią
-zauważyłem że największy hałas wystepuje podczas jazdy na łukach - powinni wymienić szyny na wszystkich, aż do Sobieskiego
- sam fakt że zastosowano podkłady drewniane nie powinien mieć wpływu na komfort jazdy, gdyż pociągi poruszają się szybciej po torowskach wykonanych w tej technologii i jest ok, co innego jeśli np. jest kiepsko wykonane.
Wydaje mi się, że MPK niedba odpowiednio o tą trasę gdyż szyny powinny wytrzymać bez remontu generalnego dłuzej niż kilka lat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 20:00, 29 Wrz 2006 |
|
|
stasheG
Zbanowany
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: PZN |
|
|
|
A czy PST miała generalny remont...?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 20:33, 29 Wrz 2006 |
|
|
Fan 13-tki
Pasażer
Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Grunwald |
|
|
|
| | A czy PST miała generalny remont...? |
Nie,ale to przecież najnowsza trasa w Poznaniu a szyny powinny wytrzymać dłużej - nawet na zachodzie NG wykonuje się rzadziej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 20:59, 29 Wrz 2006 |
|
|
stasheG
Zbanowany
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: PZN |
|
|
|
Pestka jest eksploatowana dzień i noc, z tym że w dzień z dużą częstotliwością i prędkościami większymi niż na innych trasach. Poza tym nie porównujmy Polski do zachodu, bo to mija się z celem... Tam zawsze było i będzie dostatniej i lepiej....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:04, 29 Wrz 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No to po co ogólnie ta dyskusja o porównywaniu torowisk?
Wracając do wahadła to widzę, że zmieniło oznakowanie na W1!! :/ :[
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 09:45, 30 Wrz 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| |
Nowy uchwyt na przebieg trasy.
[link widoczny dla zalogowanych] |
Nowy ciekawe, w tym zawsze był taki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:43, 30 Wrz 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Chyba za rzadko jeżdze tymi wagonami... ale takie uchwyty przydały by sie także w pozostałych "O" .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:06, 30 Wrz 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
Bo inne nie jeżdżą na 9 lub 11 Powiesili we wszystkich helmutach bo obsługa tych linii jest rotacyjna i żeby wisiały w każdym tramwaju który potencjalnie może się pojawić na 9 lub 11
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 09:27, 01 Paź 2006 |
|
|
Neo
Motorniczy
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 458 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
"W" mnie dobija- jeździ niepunktualnie ---> ostatnio na Wrzoską przyjechały jednocześnie 2 wagony :/ O tym, że ludzie nie widzą o zmianach nawet nie wspomnę (tłumaczyłam co najmniej 5 minut pewnym starszym paniom, jakie są zmiany i jak dojechać na Lutycką ). Ale najgorsze w tym wszystkim jest przedostanie się z autobusu (linia 91) na przystanek "W". Najbliższe przejście jest przy skrzyżowaniu Piątkowska/ Al. Solidarności. Dlaczego nie ma przejścia bliżej? Koszmar..:/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 10:45, 04 Paź 2006 |
|
|
VPN
Pasażer
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 99 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska |
|
|
|
Nawet mi nie wspominajcie o linii W1. Miałem wątpliwą przyjemność jechać nią w poniedziałek krótko przez 17:00 z przystanku Wołyńska w stronę centrum. Nie dość, że tłum ludzi na przystanku (pewnie nie przyjechało wcześniejsze W1) to jeszcze gdy już cały tłum upchnął się do tramwaju pan motorniczy oświadcza, że wszyscy muszą opuścić wagon, bo jest uszkodzony... Musiałem wybrać alternatywną drogę do bardziej niezawodnej Pestki, żeby nie spóźnić się na pociąg
Również wiele osób jest zdezorientowanych, bo mało kto kojarzy przystanek "Wrzoska" widoczny na tablicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 10:53, 04 Paź 2006 |
|
|
Neo
Motorniczy
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 458 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
^ Heh... a ja w poniedziałek przejechałam się tym uszkodzonym wagonem (przed 17:00) z Wołyńskiej na Wrzoską. Jechał tak wolno z Wołyńskiej (i domyślam się, że też i w centrum miasta było podobnie), iż sobie pomyślałam, że ledwo dojedzie na Wrzoską i zjedzie jako "Wagon uszkodzony". No i nie pomyliłam się... :/ A za nim "człapał się" kolejny "W", stąd na Wrzoskiej 2 wagony...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 11:30, 04 Paź 2006 |
|
|
debczanin
Pieszy
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 14 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Dębiec |
|
|
|
Nie wiem jak Wy, ale ja nie znam w Poznaniu ulicy WRZOSKIEJ. Natomiast znam bardzo dobrze ulicę ADAMA WRZOSKA!
Myślcie trochę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 11:57, 04 Paź 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Linia W kursuje marnie, ale jak już jedzie to dużo ludzi korzysta. 4 brygady to za mało i jeszcze motorniczowie zachowują się niefrasobliwie, spóźniają się, wymyślają sobie co chwilę wagon uszkodzony bo nie umieją obsługiwać GT8ZR chyba!! 5ta brygada wiadomo robi za rezerwę, ale szkoda, że przyjeżdża jakby chciała-a nie mogła z S2M, jakby już ten jeden Helmut nie mógł stać na Gajowej. Ogólnie linia jest niepunktualna I do tego za rzadko, bo już mi ze 2 razy zwiał...wtedy się można naczekać. A trasa niby taka bezkolizyjna. To po prostu wina ludzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 12:37, 04 Paź 2006 |
|
|
stasheG
Zbanowany
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: PZN |
|
|
|
| | O tym, że ludzie nie widzą o zmianach nawet nie wspomnę (tłumaczyłam co najmniej 5 minut pewnym starszym paniom, jakie są zmiany i jak dojechać na Lutycką |
Ludzie nie wiedzą o zmianach bo nie chcą wiedzieć. Przecież skoro coś jeździ, to ma tak dalej jeździć bo ja tak chcę, bo mi się należy i koniec. Naprawdę wielki wysiłek przejrzeć czasem prasę, posłuchać radia lub obejrzeć program informacyjny na WTK.... A o informacjach wyróżniających się zółtym kolorem na przystankach to już w ogóle nie mówię...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 12:38, 04 Paź 2006 |
|
|
|