Autor |
Wiadomość |
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Też ok. Albo niech "16" do tego jeździ tylko rano. Albo wcale.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 22:17, 17 Wrz 2006 |
|
|
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | Też ok. Albo niech "16" do tego jeździ tylko rano. Albo wcale. |
"16" mogłaby jeździc od 5.00-9.30
czyli ten problem "4ki" mamy z głowy, i 10tke dajemy na Ogordy
Tak my sobie psioczymy ale MPK moze i tak zrobic na przykładzie mini remontu w tym roku:
3-->zawieszona
4-->Piatkowska
10-->Sobieskiego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 22:20, 17 Wrz 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
I wiedz, że tak zrobi. Mi soę to wydaje trochę logistycznie nieoptymalne, bo to co napisałeś powyżej jest lepsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 22:24, 17 Wrz 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | I wiedz, że tak zrobi. Mi soę to wydaje trochę logistycznie nieoptymalne, bo to co napisałeś powyżej jest lepsze. |
Lepsze bo lepsze, bo na 99% MPK skieruje jakas z tych dwóch linii na PST. Jak będzie "10tka" to będzie 6 linii, jak "4" zostaje5 linii (+ 16stka rano). Jakby nie patrzeć "4ka" zapewni praktycznie to samo połaczenie co "16stla. Gro osób wlasnie wysiada z "16stki" na Fredry, niz Gwarnej czy Marcinkowskiego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 16:51, 18 Wrz 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
MPK!! Błagam was!! Puście coś na Ogrody i skasujcie 18 bo wozi powietrze na obecnej trasie (poza Jeżycami oczywiście)!!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 16:52, 18 Wrz 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Codziennie widzę, że za Fredry prawie czasem nie ma właściwie nikogo [tzn poniżej 25 os.].
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:08, 18 Wrz 2006 |
|
|
Lejos
Motorniczy
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 413 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań-WOLA |
|
|
|
| | MPK!! Błagam was!! Puście coś na Ogrody i skasujcie 18 bo wozi powietrze na obecnej trasie (poza Jeżycami oczywiście)!!!!!! |
Mi 18 pasowała ja śmigała na Starołękę a teraz tylko do Głogowsak\Hetmańska ale częściej jade 7 na Głogowsak\Hetmańska
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:11, 18 Wrz 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | Codziennie widzę, że za Fredry prawie czasem nie ma właściwie nikogo [tzn poniżej 25 os.]. |
Jeszcze zależy o ktorej godzinie, bo miedzy 14.30-16 prózno szukać mijesca, ale tak w południe to faktycznie pustawa krązy po Centum, ale to sie zmieni gdy zostaie skierowana na Rocha
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:31, 18 Wrz 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Trochę to potrwa, zanim ja tam skierują.
Ja tam widuję "16" na Fredry w kier. Marcink. jak większość wysiada, ana Sob. prawie nikogo [rano].
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:02, 18 Wrz 2006 |
|
|
Dawid
Moderator
Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 537 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Winogrady |
|
|
|
No potrwa to prawie rok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 17:01, 19 Wrz 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Niekoniecznie ... ... ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 17:22, 19 Wrz 2006 |
|
|
Fan 13-tki
Pasażer
Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Grunwald |
|
|
|
Jest tylko jeden problem- remont Winograd nie bedzie jedynym w tym czasie. Nie wiem co z tych propozycji jest realne, ale słyszałem o naprawie :
-Trasy na os Lecha
- dokończeniu Miłostowa
- R Jeziorańskiego
i oczywiście budowie tramwaju na Rataje
Zakładam, że otworzą Hetmańską. ale i tak jest pewne, ze będzie kilka zamknieć i w związku z tym trasę zmieni kilka lini i układ może być zupełnie inny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 11:06, 20 Wrz 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Racja, tyle, że Winogrady będą remontem wiosennym (patrz Kórnicka 2006), a RJNJ letnim (patrz Glog/HETm 2006). Miłostowo to dość poważna inwestycja, ponieważź właściwie od Śródki po prawie Krancową. Tu objazdy będą banalne, ale zawsze 6 i 8 będą gdzies zawadzać, bo będzie za dużo linii. Trasa na Os.Lecha to chyba zostanie rozpoczęta po zakończeniu RJNJ, bo przez to posypie się większość Za-Warcia.
Drobne zamknięcia:
-Stomil
-rozjazdy Most Dworcowy/Towarowa
Remontu wymaga też cały Bałtyk i ciąg ulicy Królowej Jadwigi od Towarowej po samo R.Rataje! [bez odcinka przy Andersii i węzła Półwiejska].
Pamiętajmy też o moście Królowej Jadwigi! Wszystkie mosty w Poznaniu zostały dośc niedawno zbudowane właściwie prawie od zera, a Jadwiga przyjmuje tylko objazdy, swój właściwy ruch i ciągłe korki. Most się sypei i jest za wąski,a i tory nie są najlepsze. Zamknięcie tego mostu będzie dopiero kataklizmem roku zapewne 2009.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pasażer linii 3/4 dnia Pon 13:17, 02 Paź 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 11:24, 20 Wrz 2006 |
|
|
Fan 13-tki
Pasażer
Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Grunwald |
|
|
|
Myślałem ,że w zwiazku z przebudową całej ulcy (nie tylko torowiska) zamknięcie potrwa dłużej niż 3-4 miesiące.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 12:33, 20 Wrz 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
WINOGRADY / Jeszcze rok czekania
Obecnie ulica Winogrady jest jedną z najbardziej niebezpiecznych w Poznaniu. Po wielu latach wyznaczono termin oczekiwanej przez mieszkańców przebudowy. –Inwestycja rozpocznie się jesienią przyszłego roku –mówi Kazimierz Skałecki,zastępca dyrektora Zarządu Dróg Miejskich. O przebudowę 1,5-kilometrowego odcinka ulicy Winogrady
„Głos ” apeluje od kilku lat. Tramwaje jeżdżą tam po rozsypującym się torowisku, co powoduje hałas, drgania i pękanie ścian domów. Pasażerowie MPK są narażeni na wypadki, bo wysiadają wprost na ulicę. Także przechodzenie przez jezdnię jest bardzo niebezpieczne. Mieszkańcy doczekają się porządnej ulicy, początek modernizacji planowany jest na jesień 2007 roku. Prace potrwają około roku i będzie to jedna z największych przyszłorocznych inwestycji. Ulica zostanie zbudowana od nowa.Wymieniony zostanie wodociąg i kanalizacja,ułożone nowe torowisko,
które znajdzie się na środku jezdni. –Z Wydziałem Ochrony Środowiska uzgodniliśmy raport wpływu inwestycji na otoczenie, który jest niezbędny –mówi K.Skałecki. – Obecnie czekamy na decyzję lokalizacyjną,którą przygotowuje Wydział Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta Poznania.
Źródło: Głos Wielkpolski
Powiem tak: Nareszcie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 07:41, 02 Paź 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
| | Racja, tyle, że Winogrady będą remontem wiosennym (patrz Kórnicka 2005), a RJNJ letnim (patrz Glog/HETm 2005). Miłostowo to dość poważna inwestycja, ponieważź właściwie od Śródki po prawie Krancową. Tu objazdy będą banalne, ale zawsze 6 i 8 będą gdzies zawadzać, bo będzie za dużo linii. Trasa na Os.Lecha to chyba zostanie rozpoczęta po zakończeniu RJNJ, bo przez to posypie się większość Za-Warcia.
Drobne zamknięcia:
-Stomil
-rozjazdy Most Dworcowy/Towarowa
Remontu wymaga też cały Bałtyk i ciąg ulicy Królowej Jadwigi od Towarowej po samo R.Rataje! [bez odcinka przy Andersii i węzła Półwiejska].
Pamiętajmy też o moście Królowej Jadwigi! Wszystkie mosty w Poznaniu zostały dośc niedawno zbudowane właściwie prawie od zera, a Jadwiga przyjmuje tylko objazdy, swój właściwy ruch i ciągłe korki. Most się sypei i jest za wąski,a i tory nie są najlepsze. Zamknięcie tego mostu będzie dopiero kataklizmem roku zapewne 2009. |
Po pierwsze, nie 2005 tylko 2006
Po drugie, Most Dworcowy/Towarowa nazywasz drobnym remontem?
Po trzecie, co ma wspólnego RNJN i Os. Lecha?? Chyba raczej Miłostowo i Os. Lecha
Po czwarte, po co Bałtyk skoro ta trasa jest przewidziana do likwidacji po otwarciu Szylinga??
Po piąte, zamknięcie mostu Jadzi nie będzie kataklizmem bo będzie nowy Roch a jeżeli chodzi o puszki to wyremontowana Hetmańska i mam nadzieję dwujezdniowa Dolna Wilda chociaż w przypadku tego drugiego to miałbym spore wątpliwości [/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 12:04, 02 Paź 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | WINOGRADY / Jeszcze rok czekania
Obecnie ulica Winogrady jest jedną z najbardziej niebezpiecznych w Poznaniu. Po wielu latach wyznaczono termin oczekiwanej przez mieszkańców przebudowy. –Inwestycja rozpocznie się jesienią przyszłego roku –mówi Kazimierz Skałecki,zastępca dyrektora Zarządu Dróg Miejskich. O przebudowę 1,5-kilometrowego odcinka ulicy Winogrady
„Głos ” apeluje od kilku lat. Tramwaje jeżdżą tam po rozsypującym się torowisku, co powoduje hałas, drgania i pękanie ścian domów. Pasażerowie MPK są narażeni na wypadki, bo wysiadają wprost na ulicę. Także przechodzenie przez jezdnię jest bardzo niebezpieczne. Mieszkańcy doczekają się porządnej ulicy, początek modernizacji planowany jest na jesień 2007 roku. Prace potrwają około roku i będzie to jedna z największych przyszłorocznych inwestycji. Ulica zostanie zbudowana od nowa.Wymieniony zostanie wodociąg i kanalizacja,ułożone nowe torowisko,
które znajdzie się na środku jezdni. –Z Wydziałem Ochrony Środowiska uzgodniliśmy raport wpływu inwestycji na otoczenie, który jest niezbędny –mówi K.Skałecki. – Obecnie czekamy na decyzję lokalizacyjną,którą przygotowuje Wydział Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta Poznania.
Źródło: Głos Wielkpolski
Powiem tak: Nareszcie! |
Winogrady? Powiem tak: za późno
| | | | Racja, tyle, że Winogrady będą remontem wiosennym (patrz Kórnicka 2005), a RJNJ letnim (patrz Glog/HETm 2005). Miłostowo to dość poważna inwestycja, ponieważź właściwie od Śródki po prawie Krancową. Tu objazdy będą banalne, ale zawsze 6 i 8 będą gdzies zawadzać, bo będzie za dużo linii. Trasa na Os.Lecha to chyba zostanie rozpoczęta po zakończeniu RJNJ, bo przez to posypie się większość Za-Warcia.
Drobne zamknięcia:
-Stomil
-rozjazdy Most Dworcowy/Towarowa
Remontu wymaga też cały Bałtyk i ciąg ulicy Królowej Jadwigi od Towarowej po samo R.Rataje! [bez odcinka przy Andersii i węzła Półwiejska].
Pamiętajmy też o moście Królowej Jadwigi! Wszystkie mosty w Poznaniu zostały dośc niedawno zbudowane właściwie prawie od zera, a Jadwiga przyjmuje tylko objazdy, swój właściwy ruch i ciągłe korki. Most się sypei i jest za wąski,a i tory nie są najlepsze. Zamknięcie tego mostu będzie dopiero kataklizmem roku zapewne 2009. |
Po pierwsze, nie 2005 tylko 2006
Po drugie, Most Dworcowy/Towarowa nazywasz drobnym remontem?
Po trzecie, co ma wspólnego RNJN i Os. Lecha?? Chyba raczej Miłostowo i Os. Lecha
Po czwarte, po co Bałtyk skoro ta trasa jest przewidziana do likwidacji po otwarciu Szylinga??
Po piąte, zamknięcie mostu Jadzi nie będzie kataklizmem bo będzie nowy Roch a jeżeli chodzi o puszki to wyremontowana Hetmańska i mam nadzieję dwujezdniowa Dolna Wilda chociaż w przypadku tego drugiego to miałbym spore wątpliwości [/img] |
Ad.1 Fakt 2006
Ad.2 Tak go nazywały gazety...
Ad.3 A to ma wspólnego, że MPK już nie robi niestety tak jak w 1999 roku i nie rozkopuje pół miasta...
AD.4 Ale bzdury piszesz... Jakie Szylinga? Przecież oni tego nie zbudują do 2020 nawet! Należy remontować odcinki przewidziane "do likwidacji", która nigdy nie nadejdzie, bo po co?
Ad.5 To będzie kataklizm, bo Jadzia leży w naturalnym ciągu komunikacyjnuym, a Roch z boku, poza tym on przejmie tylko linię 12, a co z 6 i 11?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 13:17, 02 Paź 2006 |
|
|
Kuba
Moderator
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda |
|
|
|
Co do terminu remontu to jest on dość dobrze uzasadniony, do lata potrwa budowa wiaduktu nad Dolną Wildą, latem zacznie się RJNJ, do tego jeszcze dojdzie dalszy ciąg trasy na Rataje (+drobnostki takie jak towarowa), a jak wiadomo firm wykonujących w/w remonty nie mamy zbyt wielu na rynku, pozatym lepiej nie rozwalać całego miasta na jedno lato
Co do samego remontu to myśle, że optymalnie było by zrobić porządek z torami na ul. Pułaskiego. Nie skomplikuje to zbytnio życia kierowcom, a przecież 3/4, 9, 10, 11 nic się nie stanie jak nie pojadą na Piątkowską (zrobi się taką akcje jak podczas przejazdu przez Al. Solidarności). Za jednym zamachem soldny kawał torów byłby wymieniony. Zaoszczędzimy przy tym drukowania tablic z objazdami, ciągłego zmieniania objazdów. Takie jest moje zdanie na ten temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 15:02, 02 Paź 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
To jest logiczne że jak zamykać Winogrady to Pułaskiego także sama krzyżówka z Wielkopolską też prosi się o remont.
Zresztą nie wiadomo czy tory wtrzymają tegoroczną zimę i czy na wiosnę nie zamkną trasy w ogóle; podobnie jak z Głogowską na Górczyn.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 16:43, 02 Paź 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
| |
Ad.1 Fakt 2006
Ad.2 Tak go nazywały gazety...
Ad.3 A to ma wspólnego, że MPK już nie robi niestety tak jak w 1999 roku i nie rozkopuje pół miasta...
AD.4 Ale bzdury piszesz... Jakie Szylinga? Przecież oni tego nie zbudują do 2020 nawet! Należy remontować odcinki przewidziane "do likwidacji", która nigdy nie nadejdzie, bo po co?
Ad.5 To będzie kataklizm, bo Jadzia leży w naturalnym ciągu komunikacyjnuym, a Roch z boku, poza tym on przejmie tylko linię 12, a co z 6 i 11? |
Ad.4. W sumie to musze przyznać Ci rację przez chwile myślałem że żyje w normalnym kraju
Ad.5. Ja bym to zorganizował tak: 6,11,12 - przez Rocha, 13 - przez most Dworcowy Wierzbięcice i Hetmańską żeby nie było tłoku na Rocha. A puszki przez Hetmańską i Dolną Wildę którą należałoby do tego czasu udwujezdnionowić
Kurde no 7 lat temu robiono Głogowską
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 17:30, 02 Paź 2006 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|