Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[Winogrady] Remont torowiska wzdłuż ul. Winogrady.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Remonty oraz inwestycje planowane, realizowane i zakończone Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[Winogrady] Remont torowiska wzdłuż ul. Winogrady.
Autor Wiadomość
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Też ok. Smile Albo niech "16" do tego jeździ tylko rano. Albo wcale.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:17, 17 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Mateusz
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Poznań

Post
Pasażer linii 3/4 napisał:
Też ok. Smile Albo niech "16" do tego jeździ tylko rano. Albo wcale.


"16" mogłaby jeździc od 5.00-9.30

czyli ten problem "4ki" mamy z głowy, i 10tke dajemy na Ogordy

Tak my sobie psioczymy ale MPK moze i tak zrobic na przykładzie mini remontu w tym roku:
3-->zawieszona
4-->Piatkowska
10-->Sobieskiego


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:20, 17 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
I wiedz, że tak zrobi. Mi soę to wydaje trochę logistycznie nieoptymalne, bo to co napisałeś powyżej jest lepsze.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:24, 17 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Mateusz
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Poznań

Post
Pasażer linii 3/4 napisał:
I wiedz, że tak zrobi. Mi soę to wydaje trochę logistycznie nieoptymalne, bo to co napisałeś powyżej jest lepsze.


Lepsze bo lepsze, bo na 99% MPK skieruje jakas z tych dwóch linii na PST. Jak będzie "10tka" to będzie 6 linii, jak "4" zostaje5 linii (+ 16stka rano). Jakby nie patrzeć "4ka" zapewni praktycznie to samo połaczenie co "16stla. Gro osób wlasnie wysiada z "16stki" na Fredry, niz Gwarnej czy Marcinkowskiego


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:51, 18 Wrz 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
MPK!! Błagam was!! Puście coś na Ogrody i skasujcie 18 bo wozi powietrze na obecnej trasie (poza Jeżycami oczywiście)!!!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:52, 18 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Codziennie widzę, że za Fredry prawie czasem nie ma właściwie nikogo [tzn poniżej 25 os.].


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:08, 18 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Lejos
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poznań-WOLA

Post
NL263 #1666 napisał:
MPK!! Błagam was!! Puście coś na Ogrody i skasujcie 18 bo wozi powietrze na obecnej trasie (poza Jeżycami oczywiście)!!!!!!


Mi 18 pasowała ja śmigała na Starołękę a teraz tylko do Głogowsak\Hetmańska ale częściej jade 7 na Głogowsak\Hetmańska


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:11, 18 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Mateusz
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Poznań

Post
Pasażer linii 3/4 napisał:
Codziennie widzę, że za Fredry prawie czasem nie ma właściwie nikogo [tzn poniżej 25 os.].


Jeszcze zależy o ktorej godzinie, bo miedzy 14.30-16 prózno szukać mijesca, ale tak w południe to faktycznie pustawa krązy po Centum, ale to sie zmieni gdy zostaie skierowana na Rocha


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:31, 18 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Trochę to potrwa, zanim ja tam skierują. Smile
Ja tam widuję "16" na Fredry w kier. Marcink. jak większość wysiada, ana Sob. prawie nikogo [rano].


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:02, 18 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Dawid
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Winogrady

Post
No potrwa to prawie rok.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 17:01, 19 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Niekoniecznie Smile ... ... ...


Post został pochwalony 0 razy
Wto 17:22, 19 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Fan 13-tki
Pasażer
Pasażer



Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań Grunwald

Post
Jest tylko jeden problem- remont Winograd nie bedzie jedynym w tym czasie. Nie wiem co z tych propozycji jest realne, ale słyszałem o naprawie :
-Trasy na os Lecha
- dokończeniu Miłostowa
- R Jeziorańskiego
i oczywiście budowie tramwaju na Rataje

Zakładam, że otworzą Hetmańską. ale i tak jest pewne, ze będzie kilka zamknieć i w związku z tym trasę zmieni kilka lini i układ może być zupełnie inny.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 11:06, 20 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Racja, tyle, że Winogrady będą remontem wiosennym (patrz Kórnicka 2006), a RJNJ letnim (patrz Glog/HETm 2006). Miłostowo to dość poważna inwestycja, ponieważź właściwie od Śródki po prawie Krancową. Tu objazdy będą banalne, ale zawsze 6 i 8 będą gdzies zawadzać, bo będzie za dużo linii. Trasa na Os.Lecha to chyba zostanie rozpoczęta po zakończeniu RJNJ, bo przez to posypie się większość Za-Warcia.
Drobne zamknięcia:
-Stomil
-rozjazdy Most Dworcowy/Towarowa

Remontu wymaga też cały Bałtyk i ciąg ulicy Królowej Jadwigi od Towarowej po samo R.Rataje! [bez odcinka przy Andersii i węzła Półwiejska].
Pamiętajmy też o moście Królowej Jadwigi! Wszystkie mosty w Poznaniu zostały dośc niedawno zbudowane właściwie prawie od zera, a Jadwiga przyjmuje tylko objazdy, swój właściwy ruch i ciągłe korki. Most się sypei i jest za wąski,a i tory nie są najlepsze. Zamknięcie tego mostu będzie dopiero kataklizmem roku zapewne 2009.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pasażer linii 3/4 dnia Pon 13:17, 02 Paź 2006, w całości zmieniany 1 raz
Śro 11:24, 20 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Fan 13-tki
Pasażer
Pasażer



Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań Grunwald

Post
Myślałem ,że w zwiazku z przebudową całej ulcy (nie tylko torowiska) zamknięcie potrwa dłużej niż 3-4 miesiące.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 12:33, 20 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Robert
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
WINOGRADY / Jeszcze rok czekania

Obecnie ulica Winogrady jest jedną z najbardziej niebezpiecznych w Poznaniu. Po wielu latach wyznaczono termin oczekiwanej przez mieszkańców przebudowy. –Inwestycja rozpocznie się jesienią przyszłego roku –mówi Kazimierz Skałecki,zastępca dyrektora Zarządu Dróg Miejskich. O przebudowę 1,5-kilometrowego odcinka ulicy Winogrady
„Głos ” apeluje od kilku lat. Tramwaje jeżdżą tam po rozsypującym się torowisku, co powoduje hałas, drgania i pękanie ścian domów. Pasażerowie MPK są narażeni na wypadki, bo wysiadają wprost na ulicę. Także przechodzenie przez jezdnię jest bardzo niebezpieczne. Mieszkańcy doczekają się porządnej ulicy, początek modernizacji planowany jest na jesień 2007 roku. Prace potrwają około roku i będzie to jedna z największych przyszłorocznych inwestycji. Ulica zostanie zbudowana od nowa.Wymieniony zostanie wodociąg i kanalizacja,ułożone nowe torowisko,
które znajdzie się na środku jezdni. –Z Wydziałem Ochrony Środowiska uzgodniliśmy raport wpływu inwestycji na otoczenie, który jest niezbędny –mówi K.Skałecki. – Obecnie czekamy na decyzję lokalizacyjną,którą przygotowuje Wydział Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta Poznania.

Źródło: Głos Wielkpolski

Powiem tak: Nareszcie! Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Pon 07:41, 02 Paź 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
Pasażer linii 3/4 napisał:
Racja, tyle, że Winogrady będą remontem wiosennym (patrz Kórnicka 2005), a RJNJ letnim (patrz Glog/HETm 2005). Miłostowo to dość poważna inwestycja, ponieważź właściwie od Śródki po prawie Krancową. Tu objazdy będą banalne, ale zawsze 6 i 8 będą gdzies zawadzać, bo będzie za dużo linii. Trasa na Os.Lecha to chyba zostanie rozpoczęta po zakończeniu RJNJ, bo przez to posypie się większość Za-Warcia.
Drobne zamknięcia:
-Stomil
-rozjazdy Most Dworcowy/Towarowa

Remontu wymaga też cały Bałtyk i ciąg ulicy Królowej Jadwigi od Towarowej po samo R.Rataje! [bez odcinka przy Andersii i węzła Półwiejska].
Pamiętajmy też o moście Królowej Jadwigi! Wszystkie mosty w Poznaniu zostały dośc niedawno zbudowane właściwie prawie od zera, a Jadwiga przyjmuje tylko objazdy, swój właściwy ruch i ciągłe korki. Most się sypei i jest za wąski,a i tory nie są najlepsze. Zamknięcie tego mostu będzie dopiero kataklizmem roku zapewne 2009.


Po pierwsze, nie 2005 tylko 2006 Very Happy

Po drugie, Most Dworcowy/Towarowa nazywasz drobnym remontem?

Po trzecie, co ma wspólnego RNJN i Os. Lecha?? Chyba raczej Miłostowo i Os. Lecha Very Happy

Po czwarte, po co Bałtyk skoro ta trasa jest przewidziana do likwidacji po otwarciu Szylinga??

Po piąte, zamknięcie mostu Jadzi nie będzie kataklizmem bo będzie nowy Roch a jeżeli chodzi o puszki to wyremontowana Hetmańska i mam nadzieję dwujezdniowa Dolna Wilda chociaż w przypadku tego drugiego to miałbym spore wątpliwości Very Happy[/img]


Post został pochwalony 0 razy
Pon 12:04, 02 Paź 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Robert 1538 napisał:
WINOGRADY / Jeszcze rok czekania

Obecnie ulica Winogrady jest jedną z najbardziej niebezpiecznych w Poznaniu. Po wielu latach wyznaczono termin oczekiwanej przez mieszkańców przebudowy. –Inwestycja rozpocznie się jesienią przyszłego roku –mówi Kazimierz Skałecki,zastępca dyrektora Zarządu Dróg Miejskich. O przebudowę 1,5-kilometrowego odcinka ulicy Winogrady
„Głos ” apeluje od kilku lat. Tramwaje jeżdżą tam po rozsypującym się torowisku, co powoduje hałas, drgania i pękanie ścian domów. Pasażerowie MPK są narażeni na wypadki, bo wysiadają wprost na ulicę. Także przechodzenie przez jezdnię jest bardzo niebezpieczne. Mieszkańcy doczekają się porządnej ulicy, początek modernizacji planowany jest na jesień 2007 roku. Prace potrwają około roku i będzie to jedna z największych przyszłorocznych inwestycji. Ulica zostanie zbudowana od nowa.Wymieniony zostanie wodociąg i kanalizacja,ułożone nowe torowisko,
które znajdzie się na środku jezdni. –Z Wydziałem Ochrony Środowiska uzgodniliśmy raport wpływu inwestycji na otoczenie, który jest niezbędny –mówi K.Skałecki. – Obecnie czekamy na decyzję lokalizacyjną,którą przygotowuje Wydział Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta Poznania.

Źródło: Głos Wielkpolski

Powiem tak: Nareszcie! Very Happy


Winogrady? Powiem tak: za późno


NL263 #1666 napisał:
Pasażer linii 3/4 napisał:
Racja, tyle, że Winogrady będą remontem wiosennym (patrz Kórnicka 2005), a RJNJ letnim (patrz Glog/HETm 2005). Miłostowo to dość poważna inwestycja, ponieważź właściwie od Śródki po prawie Krancową. Tu objazdy będą banalne, ale zawsze 6 i 8 będą gdzies zawadzać, bo będzie za dużo linii. Trasa na Os.Lecha to chyba zostanie rozpoczęta po zakończeniu RJNJ, bo przez to posypie się większość Za-Warcia.
Drobne zamknięcia:
-Stomil
-rozjazdy Most Dworcowy/Towarowa

Remontu wymaga też cały Bałtyk i ciąg ulicy Królowej Jadwigi od Towarowej po samo R.Rataje! [bez odcinka przy Andersii i węzła Półwiejska].
Pamiętajmy też o moście Królowej Jadwigi! Wszystkie mosty w Poznaniu zostały dośc niedawno zbudowane właściwie prawie od zera, a Jadwiga przyjmuje tylko objazdy, swój właściwy ruch i ciągłe korki. Most się sypei i jest za wąski,a i tory nie są najlepsze. Zamknięcie tego mostu będzie dopiero kataklizmem roku zapewne 2009.


Po pierwsze, nie 2005 tylko 2006 Very Happy

Po drugie, Most Dworcowy/Towarowa nazywasz drobnym remontem?

Po trzecie, co ma wspólnego RNJN i Os. Lecha?? Chyba raczej Miłostowo i Os. Lecha Very Happy

Po czwarte, po co Bałtyk skoro ta trasa jest przewidziana do likwidacji po otwarciu Szylinga??

Po piąte, zamknięcie mostu Jadzi nie będzie kataklizmem bo będzie nowy Roch a jeżeli chodzi o puszki to wyremontowana Hetmańska i mam nadzieję dwujezdniowa Dolna Wilda chociaż w przypadku tego drugiego to miałbym spore wątpliwości Very Happy[/img]


Ad.1 Fakt 2006 Smile

Ad.2 Tak go nazywały gazety...

Ad.3 A to ma wspólnego, że MPK już nie robi niestety tak jak w 1999 roku i nie rozkopuje pół miasta...

AD.4 Ale bzdury piszesz... Jakie Szylinga? Przecież oni tego nie zbudują do 2020 nawet! Należy remontować odcinki przewidziane "do likwidacji", która nigdy nie nadejdzie, bo po co?

Ad.5 To będzie kataklizm, bo Jadzia leży w naturalnym ciągu komunikacyjnuym, a Roch z boku, poza tym on przejmie tylko linię 12, a co z 6 i 11?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 13:17, 02 Paź 2006 Zobacz profil autora
Kuba
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda

Post
Co do terminu remontu to jest on dość dobrze uzasadniony, do lata potrwa budowa wiaduktu nad Dolną Wildą, latem zacznie się RJNJ, do tego jeszcze dojdzie dalszy ciąg trasy na Rataje (+drobnostki takie jak towarowa), a jak wiadomo firm wykonujących w/w remonty nie mamy zbyt wielu na rynku, pozatym lepiej nie rozwalać całego miasta na jedno lato Wink

Co do samego remontu to myśle, że optymalnie było by zrobić porządek z torami na ul. Pułaskiego. Nie skomplikuje to zbytnio życia kierowcom, a przecież 3/4, 9, 10, 11 nic się nie stanie jak nie pojadą na Piątkowską (zrobi się taką akcje jak podczas przejazdu przez Al. Solidarności). Za jednym zamachem soldny kawał torów byłby wymieniony. Zaoszczędzimy przy tym drukowania tablic z objazdami, ciągłego zmieniania objazdów. Takie jest moje zdanie na ten temat.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 15:02, 02 Paź 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
To jest logiczne że jak zamykać Winogrady to Pułaskiego także sama krzyżówka z Wielkopolską też prosi się o remont.
Zresztą nie wiadomo czy tory wtrzymają tegoroczną zimę i czy na wiosnę nie zamkną trasy w ogóle; podobnie jak z Głogowską na Górczyn.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:43, 02 Paź 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
Pasażer linii 3/4 napisał:


Ad.1 Fakt 2006 Smile

Ad.2 Tak go nazywały gazety...

Ad.3 A to ma wspólnego, że MPK już nie robi niestety tak jak w 1999 roku i nie rozkopuje pół miasta...

AD.4 Ale bzdury piszesz... Jakie Szylinga? Przecież oni tego nie zbudują do 2020 nawet! Należy remontować odcinki przewidziane "do likwidacji", która nigdy nie nadejdzie, bo po co?

Ad.5 To będzie kataklizm, bo Jadzia leży w naturalnym ciągu komunikacyjnuym, a Roch z boku, poza tym on przejmie tylko linię 12, a co z 6 i 11?


Ad.4. W sumie to musze przyznać Ci rację przez chwile myślałem że żyje w normalnym kraju Very Happy

Ad.5. Ja bym to zorganizował tak: 6,11,12 - przez Rocha, 13 - przez most Dworcowy Wierzbięcice i Hetmańską żeby nie było tłoku na Rocha. A puszki przez Hetmańską i Dolną Wildę którą należałoby do tego czasu udwujezdnionowić

Kurde no 7 lat temu robiono Głogowską Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:30, 02 Paź 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Remonty oraz inwestycje planowane, realizowane i zakończone Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 5 z 6

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin