Ile projektów Poznaniowi się uda zrealizować?? |
1 |
|
12% |
[ 2 ] |
2 |
|
18% |
[ 3 ] |
3 |
|
37% |
[ 6 ] |
4 |
|
12% |
[ 2 ] |
5 |
|
18% |
[ 3 ] |
|
Wszystkich Głosów : 16 |
|
Autor |
Wiadomość |
youkonik
Nowicjusz
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 33 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koziegłowy k/ POznania |
|
|
|
to może wzorem innych miast, tramawj puścić po wiadukcie....tak jak naziemna kolejka miejska tylko, że tramwaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:23, 12 Maj 2006 |
|
|
|
|
Arki
Pieszy
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznan/Kopernika |
|
|
|
tylko tu powstaje kolejne pytanie: jaki takie cuś będzie wyglądać. bo miło by było żeby to nie była tylko strta betonu z torami pośrodku...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:37, 12 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
A co by blokowała ta przez Ptasią?? Przecież przez to odludzie szybko by się dojechało! Tras poza tym musi być jak najwięcej, a jeśli ktoś jest przeciw to niech się wyprowadzi wgłąb b. ZSRR bo tam tylko tak myślą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:54, 12 Maj 2006 |
|
|
macieq84
Kontroler
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 102 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
Moje opinia jest taka FRANOWO, FRANOWO i jeszcze raz FRANOWO! Nowa zajezdnia i nowe sklady usprawnia komunikacje w calym miescie. W nastepnej kolejnosci bralbym inwestycje odciazajace i upraszczajace np. Ratajczaka, tory przy Solnej, Unii Lubelskiej, i inwestycje np. budowe dworca na Ogrodach i nowej trasy spod Wilczaka na Naramowice. PST?? Główna?? Tory przez wiecznie zakorkowane Garbary?? cienko to widze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:55, 12 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Mi zależy an olbrzymich rozrostach czyli Polska, Grochowska, Główna, Franowo i Naramowice. Usprawnianie w Centrum później poza wydłużeniem PST.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:06, 12 Maj 2006 |
|
|
Marcin B
Pieszy
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Najpierw Naramowice i Ławica oraz Franowo. Centum później!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:09, 12 Maj 2006 |
|
|
Pyrus
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
| | a ja jestem przeciw tak wielu trasom tramwajowym! o ile podmiejskie miałyby sens to taka np przez ptasią, która jest juz w planie chyba by tylko torowała ruch(jak Dabrowskiego). do teo potrzebne są rozwiązania nowoczesne i bezkolizyjne(mam na myśli tunele i wiadukty-chyba ze ktoś ma jeszcze jakies inne? ) |
A czemu niechcesz wiecej tras tramwajowych??I co by blokowalo ruch na Ptasiej??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:22, 12 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Na Ptasiej to chyba nic Tam nie ma nic poza Stadionem który i ntak ominęłaby trasa. Nie rozumiem ludzi, którzy są przeciw trasom tramwajowym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 23:07, 10 Cze 2006 |
|
|
Pyrus
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
| | Na Ptasiej to chyba nic Tam nie ma nic poza Stadionem który i ntak ominęłaby trasa. Nie rozumiem ludzi, którzy są przeciw trasom tramwajowym. | Ja tez nie,ale nie kazdy jest taki jak my
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:37, 11 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Jednakże to dziwne bo większość ludzi związanych (poza komunistami z lat 70-80) uwielbia tramwaje! Błędem komunistycznych inwestycji tramwajowcyh był niski rozwój planowania przestrzennego, transportu, technologii, logistyki i ogólne postawienie na rozwój kołowy. Szynowy był niedorobkiem i teraz mamy =>
1]Połabska kończy się ni w ch.. ni w oko
2] Piątkowska konczy się w połowie drogi właściwie w lesie! Powinna lecie stanowczo dalej
3] Wilczak - koszmarny błąd
4] Zawady - większego suchara nie widziałem!
5] Stomil w złym miejscu pętla
6] brak udogodnień w centrum
7] za krótka PST
8] nieuzywana Towarowa
9] GTR bez pętli, Lecha jednostronna
10] trasa na Reymonta/Przybyszewskiego zamiast Grochowską/Szputalną
11] burdel na Ogrodach
12] brak trajtków i linii pospiesznych autobusowych
13] nowe wielkie osiedla z dala od linii tramwajowych!
Tyle! Ja Sprite, Ty pragnienie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:13, 11 Cze 2006 |
|
|
BeMBeN
Nowicjusz
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 24 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Re: [ZPORR] Poznań chce milionów |
|
| |
2. Budowa trasy tramwajowej do os. Kopernika przez Arciszewskiego, Ściegiennegi i Pogodną, na ulicy Grochowskiej oraz na ulicy Dąbrowskiego do nowego multimodalny dworca autobusowo - tramwajowego "Nowe Ogrody" za skrzyżowaniem z ulicą Polską, gdzie tramwaj dojedzie tunelem pod Polską dla linii wszystkich przewoźników.
|
taki multi-dworzec powinien postac przy lotnisku, ot takie centrum przesiadkowo. Przylatujesz do Poznania i masz do dyspozycji, tram, bus miejski i podmiejski, lub inny samolot. Inna lokalizacja w tamtej okolicy duzego dworca to IMO bez wiekszego sensu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:12, 11 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No ale jak wyobrażasz sobie obsługe linii które dziś konczą na Ogrodach przy Lotnisku? Takie busy jak 61,86, TPbus, Rokbus lub inne podmiejskie muszą kończyć na Polskiej tam gdzie śkonczy się tramwaj. A ciągnięcie tramwaju z Ogrodów do Ławicy to bezsens, ponieważ dojazd na Ogrody przez Dąbrowskiego to juz niezła masakra, więc trasa tramwajowa na Ławicę musi być autonomiczna - coś na wzór założeń PST.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:31, 11 Cze 2006 |
|
|
BeMBeN
Nowicjusz
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 24 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
oczywiscie PST II(czy nawet III) na lawice byloby idealnie, ale wrocmy do rzeczywistosci.
Jednak sama lawica nie da tylu osob przez najblizsze 15-20lat zeby PSTŁ (Poznanski Szybki Tramwaj Ławica) byl oplacalny. Pozatym nie widze mozliwosci bezkolizyjnej trasy Ławica - Centrum.
Natomiast jest mozliwosc stworzenia trasy tramwajowej do portu Lawica ktora bedzie w miare bezkolizyja(patrz obrazek)
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 17:51, 11 Cze 2006 |
|
|
Pyrus
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
| | oczywiscie PST II(czy nawet III) na lawice byloby idealnie, ale wrocmy do rzeczywistosci.
Jednak sama lawica nie da tylu osob przez najblizsze 15-20lat zeby PSTŁ (Poznanski Szybki Tramwaj Ławica) byl oplacalny. Pozatym nie widze mozliwosci bezkolizyjnej trasy Ławica - Centrum.
Natomiast jest mozliwosc stworzenia trasy tramwajowej do portu Lawica ktora bedzie w miare bezkolizyja(patrz obrazek)
[link widoczny dla zalogowanych] |
Gdyby wybudowali "tzw. Brame Zachodnia" z przesunietym z Ogrodów Dworcem to tramwaj jechalby ze skrzyzowania Polskiej/Dąbrowskiego.Nadal pozostaje problem przesiadki,najlepiej by bylo poprowadzic jakas estakada tramwaj tak by jechal z jakiegos waznego punktu w miescie,np Bałtyk,gdzie z ktorejkolwiek dzielnicy miasta jest dobry dojazd.W filmach z USA widac takie kolejki miejskie jezdzace nad ziemia na wiaduktach dokladnie nad droga dla pojazdow.Wiem ze w Gdyni jest kolejka miejska,ale ta komunikacja opiera sie na pociagach,a kolej nie ma siana na nic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:32, 11 Cze 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
To zostaje tylko metro, albo podziemny tramwaj wzdłuż bukowskiej. Innego rozwiązania nie widze. Wyżej narysowana trasa nie jest jeszcze aż tak zła, ale musi się to opłacać i należy uspokoić ruch samochodowy na Dąbrowskiego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:37, 11 Cze 2006 |
|
|
Pyrus
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
| | To zostaje tylko metro, albo podziemny tramwaj wzdłuż bukowskiej. Innego rozwiązania nie widze. Wyżej narysowana trasa nie jest jeszcze aż tak zła, ale musi się to opłacać i należy uspokoić ruch samochodowy na Dąbrowskiego. |
Metro za drogie nawet dla warszawki,a podziemny tramwaj podobne koszty,wiec.....czyzby nic nie dalo sie zrobic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:39, 11 Cze 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
W czwartek miałem przyjemność jechać warszawskim metrem (składem Metropolis) i robi wrażenie. Wszystkie stacje czyściutkie, pełna kultura. Fajnie byłoby mieć takie metro w Poznaniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:49, 11 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
U nas byłby to najpewniej tramwaj zjezdzajacy od Dworcowego pod ziemię Widzę tu trasę dla linii 11 z Franowa i 15 z Sobieskiego.
Albo nad ulicą puścić tramwaj w typie estakady PST nad doliną Bogdanki.
Co do rysunku BeMBeNa to ok, tylko po przejechaniu z Ławicy do Ogrodów tramwaj ugrzązłby na Dąbrowskiego i dlatego uważam że to chybiony pomysł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:55, 11 Cze 2006 |
|
|
BeMBeN
Nowicjusz
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 24 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | BeMBeNa |
BeMBNa, mowmy po polsku, lub jak kto woli BB, to jest od bęben i domienia sie tak samo czyli jak rzeczowniki męskonieżywotne ruchomym e
anyway
mozna by pomyslec tez o odczepieniu nitki na wyskosci skrzyzowania przybyszewskiego - bukowska od obecnej trasy, przy jednoczesnej przebudowie(i poszerzezenie) calego tego odcinka - a te chyba bedzie w najblizszych latach. Wtedy mamy trzy polaczenia do centrum: przez Hetmanska, przez Grumwaldzka, i przez Dabroswkiego. Pozatym lepszy dojazd do szpitala.
Optowalbym tez za wieksza iloscia polaczen istniejacych tras w celu utworzenia schematu a'la nowojorska siatka ulic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:26, 11 Cze 2006 |
|
|
Pyrus
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
Ale dales popis polszczyzny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 17:24, 12 Cze 2006 |
|
|
|