Autor |
Wiadomość |
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
wiosną br? to już chyba przeszłość
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:35, 17 Lip 2006 |
|
|
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Nawet nie bedzie go wiosną 2008 bo w HCP to umieją tylko gadać i projektować w CADzie
Oj Papaja czepiasz się...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pasażer linii 3/4 dnia Pon 21:11, 17 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 21:03, 17 Lip 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
ja tez czasem(ba często) robie literówki, próbuje rozszyfrować twoje "nie nedzie go wiosną" i nie jestem pewien... czy to "nie będzie go wiosną"?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:09, 17 Lip 2006 |
|
|
Cinek
Kontroler
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
Ja mówię o tym żeby N i 102N/102Na puszczali na turystyczne a nie na dzienne, a poza tym N to moje ulubione modele tak ja Twoje combino !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 12:14, 18 Lip 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
oczywiście - na dzienne w poznaniu tylko 105N*, Tatry wszelakiej maści i COmbino
---
* oczywiście wszystkie 105N po modernie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 15:28, 18 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Precz ze 105tkami Zalejmy miasto DUEWAGAMI GT6 GT8 oraz TATRAMI T6A2 T6A5 Combino oczywiście swoją drogą => 3G na złom, Tatry i 105tki do Rumunii.
Takie moje marzenia... Wiem, że nierealne i wiem, że muszę się jeszcze przez kilkanaście lat poddawać rzucaniu po akwarium oraz przyglądać marnowaniu pieniędzy na ciągłe NG konstali...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 16:47, 18 Lip 2006 |
|
|
poznanianka
Kontroler
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 146 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: poznan |
|
|
|
| | Co do tego nie ma żadnych wątpliwości, tym bardziej po modernizacji. Mam nadzieję że zamówienie do Poczdamu pokaże światu, kto znów jest na 1. miescu wśród lekkiego transportu szynowego (light rail) Very Happy |
Ja dziekuje za ten super lekki tramwaj ktory cały czas trzaska na zakretach albo czeka na wyjazd do Niemiec, bo przez te super lekkie aluminiowe wozki tramwaj sie caly gnie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 12:15, 19 Lip 2006 |
|
|
poznanianka
Kontroler
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 146 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: poznan |
|
|
|
A jesli chodzi o 105N/2 to stoi on teraz na głogowskiej i raczej nie zobaczymy go juz na ulicach bowiem #400 ma za słabe silniki by uciagnac przagłuba. Tak wiec na razie poczeka on troche na zainteresowanie o potem zastanie poddany przerobieniu na 105Na
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 12:29, 19 Lip 2006 |
|
|
Kuba
Moderator
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda |
|
|
|
| | Ja dziekuje za ten super lekki tramwaj ktory cały czas trzaska na zakretach albo czeka na wyjazd do Niemiec, bo przez te super lekkie aluminiowe wozki tramwaj sie caly gnie... |
Proponuję bardziej obeznać się z tematem. Tramwaj wcale nie jest taki lekki waży ok 36t (dla porównania Bombardier NGT6 ok 32t), wózki nie są aluminiowe tylko pudło i nie ulegają one jakimś deformacjom. Trzaski na zakrętach?? specjalnie nie wiem o co chodzi, ale jeżeli chodzi o te chwiejne ruchy przegubów to zostały one wyeliminowane w operacji pt."Sanierung" polecam przejechanie się wagonem 501,502,503 lub 506 (swoją drogą zapraszam do lektury: http://www.mpkpoznan.fora.pl/viewtopic.php?t=253)
Prosze ponownie o powrót do tematu dyskusji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 12:37, 19 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Całkowita racja Combino nie jest lekkie. Jakby nie był z Aluminium to byłby kolosem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 12:46, 19 Lip 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Co może wyjść po połączeniu dwóch 105N ? Cudo techniki raczej nie. Ale weźmy pod uwage że było to 10 lat temu i może gdyby dzisiaj dać
Cegielskiemu, Pesie czy Modertransowi 2 wagony do połączenia może powstałby nieco lepszy model.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 16:46, 19 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
TYle, że tego co mamy chyba nie warto modernizować tylko skasować. Najwyżej zrobi się nowy tylko nie w HCP.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 19:08, 19 Lip 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
mozna dac we wszystkie miejsca i zobaczyć co im wyjkedzie - taki konkurs: "zrób to sam z 105N"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 06:04, 20 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tyle tylko,że naszemu przewoźnikowi będzie szkoda tyle 105tek. A czy 105N/2 nie może dostać lepszych silników po prostu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 09:17, 20 Lip 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Skoro Cegielski źle go zrobił, to powinien swój bład naprawić, anie czekać na MPK. Postój 105N/2 marnuje tylko miejsce wajezdni, a mółgłby śmigać po mieście. W końcu ma 15% niskiej podłogi. Zawsze coś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 10:35, 20 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No niby tak, ale skoro jest niezdatny do ruchu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 16:15, 20 Lip 2006 |
|
|
Tomek.
Motorniczy
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
A może by 105N/2 przebudować podobnie jak ten:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:19, 13 Sie 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Aporpo glizdy, od lipca stoi zrobiona na S-1 i gotowa do wyjazdu na jazdy próbne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:24, 13 Sie 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | A może by 105N/2 przebudować podobnie jak ten:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Bez przesady - za dużo roboty i kasy,,,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:30, 13 Sie 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Aporpo glizdy, od lipca stoi zrobiona na S-1 i gotowa do wyjazdu na jazdy próbne |
To ładnie... dawać ją na testy na W2. ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:59, 13 Sie 2006 |
|
|
|