Autor |
Wiadomość |
poznanianka
Kontroler
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 146 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: poznan |
|
[105N] Ostatni w Poznaniu 105N #194+193 |
|
Jak na razie skład stoi na Gajowej na torze bocznym przy płocie od Sienkiewicza (tak sie chyba nazywa ta ulica). W najblizszym czasie przejdzie Naprawe Głowną z przywróceniem stanu i wygladu z lat 70 kiedy to wagony tego typu dotarły do Poznania. Zmienione zostana jedynie mechanizmy dzrzwiowe i stopnie na mniej zuzywajace sie. Po naprawie wyjedzie na trasy by pozniej otrzymac status składu historycznego nalezacego do KMPS i MPK w Poznaniu.
CZYLI OSTATNI 105N ZASTAJE W POZNANIU I NIE BEDZIE ZADNYM 105Na
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 12:26, 19 Lip 2006 |
|
|
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
To bardzo dobrze,ale coś czuję, że nie będzie już trzaskał drzwiami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 12:39, 19 Lip 2006 |
|
|
Lejos
Motorniczy
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 413 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań-WOLA |
|
|
|
szkoda bo to jego jedna z cech charakterystycznych tych wagonów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 19:19, 19 Lip 2006 |
|
|
Dawid
Moderator
Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 537 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Winogrady |
|
|
|
Tak mój mlodszy brat kiedy I raz usłyszał odgłos zamykania drzwi w 105N myślał że to słoń.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 19:35, 19 Lip 2006 |
|
|
Sergiej
Pieszy
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
co do 193/194.
prawdopodobne plany wykonania ich to:
stylizacja zewnętrzna - 105N w latach 70 i stylizacja wewnętrzna - 105Na z lat 80.
między innymi - zostanie zachowanie wejście na dach , tradycyjne tablice na dachu, kratki maskujące na reflektorach, tradycyjne rozmieszczenie szyb- także w drzwiach, klapy zew nad drzwiami, orginalne - ogromne luki dachowe, siedzenia plastikowe.
co do drzwi będą to mechanizmy inne niz obecnie stosowane w tramwajach po NG. jednak ze względów bezpieczeństwa pasażerów musi byc rewersowanie drzwi po dotknięciu pasażera.
pewnie MPk coś jeszcze do twego wymysli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 07:40, 07 Sie 2006 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|