Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[105Na] Zmodernizowane składy "Stopiątek"
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Tramwaje Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[105Na] Zmodernizowane składy "Stopiątek"

Na ile oceniacie zmodernizowane składy "Stopiątek"?
6
25%
 25%  [ 10 ]
5
48%
 48%  [ 19 ]
4
20%
 20%  [ 8 ]
3
5%
 5%  [ 2 ]
2
0%
 0%  [ 0 ]
1
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 39

Autor Wiadomość
Podi
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaryszki

Post
105N na pewno nie, bo to już teraz jest 105Na...


Post został pochwalony 0 razy
Nie 10:42, 20 Sie 2006 Zobacz profil autora
Cinek
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań-Rataje

Post
MPK sobie żałuje na zabytki Sad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cinek dnia Nie 11:10, 20 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
Nie 11:04, 20 Sie 2006 Zobacz profil autora
Podi
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaryszki

Post
Naprawdę przykre jest to, iż mówicie, że Mpk nie jest zainteresowane swoją historią i zabytkami... Co wy tam wiecie...


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:06, 20 Sie 2006 Zobacz profil autora
Cinek
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań-Rataje

Post
Może masz racje Podi, ja akurat mało wiem, ale reasumując to w porównaniu do innych miast jesteśmy troche zacowani w historii KM Sad


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:13, 20 Sie 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Podi napisał:
Naprawdę przykre jest to, iż mówicie, że Mpk nie jest zainteresowane swoją historią i zabytkami... Co wy tam wiecie...


Jesli wiesz coś więcej to się podziel... Jak na razie prawdą jet, że Poznań jest zacofany w historii KM jak na tak duży i stary ośrodek KM w Polsce. Spójrzmy na podobne wielkością Łódź czy Kraków...


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:26, 20 Sie 2006 Zobacz profil autora
Mateusz
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Poznań

Post
A moze PL4 by sie sam dowiedział Razz?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:31, 20 Sie 2006 Zobacz profil autora
Mateusz19
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
jeśli chodzi o Kraków, to naprawdę mają świetna komunkację. Muszą mieć dobre szefostwo.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:54, 20 Sie 2006 Zobacz profil autora
Podi
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaryszki

Post
I dobrą kasę... W sumie jeśli już, to Poznań siada tylko przy Krakowie(jeśli chodzi o tramwaje).


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:49, 20 Sie 2006 Zobacz profil autora
Tomek.
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Mam propozycję;zróbmy w Dziale "Tramwaje" lub "Linie Turystyczne" temat: "Remonty taboru historycznego". I tam będziemy wspisywać różne ciekawostki,nowości,co jest w chwili obecnej robione,jakie decyzje odnośnie naszych zabytków zapadły itp.To wtedy będzie wszystko jasne i zrozumiałe Idea


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:52, 20 Sie 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Mateusz napisał:
A moze PL4 by sie sam dowiedział Razz?


Osobiście go to niebardzo interesuje... Podobnie jak ta cała historyczna prowizorka Smile Może spróbuje, jak się nadarzy ku temu okazja.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:48, 20 Sie 2006 Zobacz profil autora
VPN
Pasażer
Pasażer



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

Post
Te wyremontowane 105tki z wyświetlaczami elektronicznymi to moim zdaniem najładniejsze tramwaje w Poznaniu. Nawet Combina mi się tak nie podobają Smile Są od nich bardziej przestronne, choć nie są niskopodłogowe.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 14:11, 04 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Kuba
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda

Post
VPN napisał:
Te wyremontowane 105tki z wyświetlaczami elektronicznymi to moim zdaniem najładniejsze tramwaje w Poznaniu. Nawet Combina mi się tak nie podobają


Dla mnie 105N do Combino to jak Polonez do Volkswagena, bez przesady, popatrzmy na wykończenie 105N, dla mnie ustępują one hemlutom.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 15:35, 05 Wrz 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
105Na po modernizacji wycinają helmuty, że nie wspomne o holendrach.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:52, 05 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Robert
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Dobrze, dobrze. Ale nie wiem, jak można porównać 105Na do Combino!!! To dwie różne epoki i dwa różne tramwaje...


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:54, 05 Wrz 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
Robert 1538 napisał:
Dobrze, dobrze. Ale nie wiem, jak można porównać 105Na do Combino!!! To dwie różne epoki i dwa różne tramwaje...


Masz rację, ale spójrz chociażby na pojemność: 180 Combino przy 250 składu 105N Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Śro 13:10, 06 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Kuba
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda

Post
NL263 #1666 napisał:
Masz rację, ale spójrz chociażby na pojemność: 180 Combino przy 250 składu 105N


Technicznie niemożliwe jest skonstruowanie takiego wagonu, który byłby niskopodłogowy a zarazem wewnątrz miał tyle miejsca co wysokopodłogowy. Dlatego też waogny niskopodłogowe dłuższe.
W Poznaniu duże natężenie panuje raczej tyko na PST, a tam [już kiedyś proponowałem] wyjściem byłby by wagony bez siedzeń, ewentualnie parę sztuk dla najstarszych. Na pozostałych liniach wagony typu Combino, przy wyremontowanych torowiskach spisywały by się dobrze.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 17:34, 06 Wrz 2006 Zobacz profil autora
lipczak
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Robert 1538 napisał:
Dobrze, dobrze. Ale nie wiem, jak można porównać 105Na do Combino!!! To dwie różne epoki i dwa różne tramwaje...

105-ka jak na czasy kiedy powstawała ustępowała nowoczasnością, komfort jazdy w helmutach (mimo że starsze) jest lepszy, mniej rzuca, mniej częsie, zaletą 105-tek ich jest nowocześniejszy wygląd i wieksza przestronność wnętrza, oraz znacznie lepsze wykończenie w tych, które przeszły NG ( i uciszono przetwornicę).


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:53, 06 Wrz 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
Wszystkie polskie powojenne tramwaje które weszły do masowej seryjnej produkcji ustępowały rozwiązaniami technicznymi zachodnim odpowiednikom Very Happy

Pomimo tego uważam zmodernizowane tarczowce za fajuchne składy. Chciałbym zwrócić uwagę że usunięto jedną z głównych wad "stopiątki" czyli głośną przetwornicę Very Happy Gdyby tak jeszcze Modertrans pokusił się o wymianę rozruchu na tyrystorowy...


Post został pochwalony 0 razy
Czw 13:01, 07 Wrz 2006 Zobacz profil autora
lipczak
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
NL263 #1666 napisał:
Wszystkie polskie powojenne tramwaje które weszły do masowej seryjnej produkcji ustępowały rozwiązaniami technicznymi zachodnim odpowiednikom Very Happy

Nie tylko rozwiązaniami ale także jakością wykonania, zresztą co mamy N-ka kopia KSW, 13N kopia Tatry sama konstrukcja 105N jak na lata 70 była mocno przestarzała pomijając, że była tylko jedno członowa.

NL263 #1666 napisał:
Pomimo tego uważam zmodernizowane tarczowce za fajuchne składy. Chciałbym zwrócić uwagę że usunięto jedną z głównych wad "stopiątki" czyli głośną przetwornicę Very Happy Gdyby tak jeszcze Modertrans pokusił się o wymianę rozruchu na tyrystorowy...

Osobiście też je lubię i nie tylko tarczowce, bo sylwetkę mają ładną.
Zapomniałem jeszcze dodać o drugiej wadzie 105-ek, wyeliminowanej podczas NG-trzaskające drzwi


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:48, 07 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Nasze 105tki IMO jak wszystkie są beznadziejne, ale i tak wygladają lepiej niz wrocławskie czy krakowskie...


Post został pochwalony 0 razy
Sob 18:06, 09 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Tramwaje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Następny
Strona 6 z 13

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin