Na ile oceniacie zmodernizowane składy "Stopiątek"? |
6 |
|
25% |
[ 10 ] |
5 |
|
48% |
[ 19 ] |
4 |
|
20% |
[ 8 ] |
3 |
|
5% |
[ 2 ] |
2 |
|
0% |
[ 0 ] |
1 |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 39 |
|
Autor |
Wiadomość |
Podi
Motorniczy
Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 344 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaryszki |
|
|
|
105N na pewno nie, bo to już teraz jest 105Na...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 10:42, 20 Sie 2006 |
|
|
|
|
Cinek
Kontroler
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
MPK sobie żałuje na zabytki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cinek dnia Nie 11:10, 20 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Nie 11:04, 20 Sie 2006 |
|
|
Podi
Motorniczy
Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 344 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaryszki |
|
|
|
Naprawdę przykre jest to, iż mówicie, że Mpk nie jest zainteresowane swoją historią i zabytkami... Co wy tam wiecie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:06, 20 Sie 2006 |
|
|
Cinek
Kontroler
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
Może masz racje Podi, ja akurat mało wiem, ale reasumując to w porównaniu do innych miast jesteśmy troche zacowani w historii KM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:13, 20 Sie 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | Naprawdę przykre jest to, iż mówicie, że Mpk nie jest zainteresowane swoją historią i zabytkami... Co wy tam wiecie... |
Jesli wiesz coś więcej to się podziel... Jak na razie prawdą jet, że Poznań jest zacofany w historii KM jak na tak duży i stary ośrodek KM w Polsce. Spójrzmy na podobne wielkością Łódź czy Kraków...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:26, 20 Sie 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
A moze PL4 by sie sam dowiedział ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:31, 20 Sie 2006 |
|
|
Mateusz19
Motorniczy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
jeśli chodzi o Kraków, to naprawdę mają świetna komunkację. Muszą mieć dobre szefostwo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:54, 20 Sie 2006 |
|
|
Podi
Motorniczy
Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 344 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaryszki |
|
|
|
I dobrą kasę... W sumie jeśli już, to Poznań siada tylko przy Krakowie(jeśli chodzi o tramwaje).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:49, 20 Sie 2006 |
|
|
Tomek.
Motorniczy
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Mam propozycję;zróbmy w Dziale "Tramwaje" lub "Linie Turystyczne" temat: "Remonty taboru historycznego". I tam będziemy wspisywać różne ciekawostki,nowości,co jest w chwili obecnej robione,jakie decyzje odnośnie naszych zabytków zapadły itp.To wtedy będzie wszystko jasne i zrozumiałe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:52, 20 Sie 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | A moze PL4 by sie sam dowiedział ? |
Osobiście go to niebardzo interesuje... Podobnie jak ta cała historyczna prowizorka Może spróbuje, jak się nadarzy ku temu okazja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:48, 20 Sie 2006 |
|
|
VPN
Pasażer
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 99 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska |
|
|
|
Te wyremontowane 105tki z wyświetlaczami elektronicznymi to moim zdaniem najładniejsze tramwaje w Poznaniu. Nawet Combina mi się tak nie podobają Są od nich bardziej przestronne, choć nie są niskopodłogowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 14:11, 04 Wrz 2006 |
|
|
Kuba
Moderator
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda |
|
|
|
| | Te wyremontowane 105tki z wyświetlaczami elektronicznymi to moim zdaniem najładniejsze tramwaje w Poznaniu. Nawet Combina mi się tak nie podobają |
Dla mnie 105N do Combino to jak Polonez do Volkswagena, bez przesady, popatrzmy na wykończenie 105N, dla mnie ustępują one hemlutom.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 15:35, 05 Wrz 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
105Na po modernizacji wycinają helmuty, że nie wspomne o holendrach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:52, 05 Wrz 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Dobrze, dobrze. Ale nie wiem, jak można porównać 105Na do Combino!!! To dwie różne epoki i dwa różne tramwaje...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:54, 05 Wrz 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
| | Dobrze, dobrze. Ale nie wiem, jak można porównać 105Na do Combino!!! To dwie różne epoki i dwa różne tramwaje... |
Masz rację, ale spójrz chociażby na pojemność: 180 Combino przy 250 składu 105N
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 13:10, 06 Wrz 2006 |
|
|
Kuba
Moderator
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda |
|
|
|
| | Masz rację, ale spójrz chociażby na pojemność: 180 Combino przy 250 składu 105N |
Technicznie niemożliwe jest skonstruowanie takiego wagonu, który byłby niskopodłogowy a zarazem wewnątrz miał tyle miejsca co wysokopodłogowy. Dlatego też waogny niskopodłogowe dłuższe.
W Poznaniu duże natężenie panuje raczej tyko na PST, a tam [już kiedyś proponowałem] wyjściem byłby by wagony bez siedzeń, ewentualnie parę sztuk dla najstarszych. Na pozostałych liniach wagony typu Combino, przy wyremontowanych torowiskach spisywały by się dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 17:34, 06 Wrz 2006 |
|
|
lipczak
Kontroler
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Dobrze, dobrze. Ale nie wiem, jak można porównać 105Na do Combino!!! To dwie różne epoki i dwa różne tramwaje... |
105-ka jak na czasy kiedy powstawała ustępowała nowoczasnością, komfort jazdy w helmutach (mimo że starsze) jest lepszy, mniej rzuca, mniej częsie, zaletą 105-tek ich jest nowocześniejszy wygląd i wieksza przestronność wnętrza, oraz znacznie lepsze wykończenie w tych, które przeszły NG ( i uciszono przetwornicę).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:53, 06 Wrz 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
Wszystkie polskie powojenne tramwaje które weszły do masowej seryjnej produkcji ustępowały rozwiązaniami technicznymi zachodnim odpowiednikom
Pomimo tego uważam zmodernizowane tarczowce za fajuchne składy. Chciałbym zwrócić uwagę że usunięto jedną z głównych wad "stopiątki" czyli głośną przetwornicę Gdyby tak jeszcze Modertrans pokusił się o wymianę rozruchu na tyrystorowy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 13:01, 07 Wrz 2006 |
|
|
lipczak
Kontroler
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Wszystkie polskie powojenne tramwaje które weszły do masowej seryjnej produkcji ustępowały rozwiązaniami technicznymi zachodnim odpowiednikom |
Nie tylko rozwiązaniami ale także jakością wykonania, zresztą co mamy N-ka kopia KSW, 13N kopia Tatry sama konstrukcja 105N jak na lata 70 była mocno przestarzała pomijając, że była tylko jedno członowa.
| | Pomimo tego uważam zmodernizowane tarczowce za fajuchne składy. Chciałbym zwrócić uwagę że usunięto jedną z głównych wad "stopiątki" czyli głośną przetwornicę Gdyby tak jeszcze Modertrans pokusił się o wymianę rozruchu na tyrystorowy... |
Osobiście też je lubię i nie tylko tarczowce, bo sylwetkę mają ładną.
Zapomniałem jeszcze dodać o drugiej wadzie 105-ek, wyeliminowanej podczas NG-trzaskające drzwi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:48, 07 Wrz 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Nasze 105tki IMO jak wszystkie są beznadziejne, ale i tak wygladają lepiej niz wrocławskie czy krakowskie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 18:06, 09 Wrz 2006 |
|
|
|