Na ile oceniacie zmodernizowane składy "Stopiątek"? |
6 |
|
25% |
[ 10 ] |
5 |
|
48% |
[ 19 ] |
4 |
|
20% |
[ 8 ] |
3 |
|
5% |
[ 2 ] |
2 |
|
0% |
[ 0 ] |
1 |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 39 |
|
Autor |
Wiadomość |
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Możliwe;-) 10 i 16 mają podobne kółka na dachu taki złom trza katować właśnie na PST...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:02, 11 Kwi 2006 |
|
|
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Takie testy wytrzymałościowe na PST
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 12:53, 12 Kwi 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No jeszcze dzisiaj mój sąsiad dostał 134 na 16/5 to było katowanie rano na PST (ciagle wudiywałem go przed czasem ładnie zapierniczał )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 15:12, 12 Kwi 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Złomu trzeba się pozbyc, więc gdzie go wykończyć jak nie tam?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 16:16, 12 Kwi 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Tak, PST to najlepsze miejsce , tylko żeby się nie porozpadałały podczas jazdy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 18:40, 12 Kwi 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Nawet jeśli to przynajmniej spektakularnie by to wygladało!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:45, 12 Kwi 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Dzisiaj mieliśmy szczęscie zobaczyć małą kolizje, bo przejeżdżaliśmy nieopodal rowerem i zrobiłem kilka zdjęć.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 17:15, 13 Kwi 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Coś podobnego miało miejsce na Śródce podobno i podobno był denat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 17:16, 13 Kwi 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
| | Właśnie dziś widzialem jak go oszpecili!! AAAAAA!!! Za co??!! Wyglada tragicznie. Już mogli mu dać te tarcze z obu stron, likwidując tylną wewn. ( |
ale teraz ma z obu stron!! nie na każdym wagonie, ale cały skład ma i z tyłu i z przodu
poza tym bardzo mi się podobają... wreszcie w środku są wyświetlacze i zapowiedzi głosowe - wszystko ładnie odmalowane - ideolo - wczoraj jechałem jedenastką nie jestem pewien ale chyba #331 albo #311 jakoś tak i był dodatkowy wyświetlacz na przeciwko drzwi - dziwnie to wyglądało, ale się przyawało...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:37, 21 Maj 2006 |
|
|
Tomek.
Motorniczy
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Obserwuję,że składy 105-tek są modernizowane standardowo.Dobrze,że MPK powraca do oznakowania "dachowego" i zaczyna stosować tarcze elektroniczne.Bardzo dobrze się prezentują,są znacznie czytelniejsze od numerków wkładanych do kasetonu.W srodku też się montuje elektroniczne wyświetlacze z przebiegiem trasy.Na zewnątrz mogliby tylko zainstalować jakieś nowocześniejsze migacze i światła pozycyjne,niż te archaiczne od Żuka.
W kilku składach mogliby pozostawić kabinę motorniczego w wagonie doczepnym,aby w razie potrzeb,była możliwość eksploatacji wagonów pojedynczo.Np na liniach o słabszej frekwencji lub poza godzinami szczytu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:05, 29 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
jest ejszcze wiele niezmodernizowanych składów...
co do braku wyświetlacza dachowego z tyłu jednego wagonu to potwierdzam... widziałem go niedawno chyba na 12... z przodu pomarańczowa tarcza, a z tyłu zielony wyświetlacz w środku... to chyba był jakis nieudany eksperyment... coś jak 105Na/2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 00:28, 30 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Może nie aż tak, ale za to ma zapowiedzi głosowe w wykonaniu kobiecego głosu (244+243)
Co do złomu to gdzieś czytałem, że MPK skasowało 97+98 (kiedyś mówiono ze to ma iść na historyczny) i 128+129. 134+135 wymaga remontu natychmiast. Jakieś 2-3 składy poszły zaś do remontu - jeden z nich to był chyba 194+193.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 06:45, 30 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
i zarazem do montażu wyświetlaccy? jeśli tak to fajnie, bo je lubie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 07:42, 30 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
194+193 to "szybkowiec", więc pon powinien zostać odrestaurowany na historyka z trzaskającym drzwiami, blaszanymi tablicami i siedzeniami na jeden rozmiar czterech liter.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 08:08, 30 Cze 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | jest ejszcze wiele niezmodernizowanych składów...
co do braku wyświetlacza dachowego z tyłu jednego wagonu to potwierdzam... widziałem go niedawno chyba na 12... z przodu pomarańczowa tarcza, a z tyłu zielony wyświetlacz w środku... to chyba był jakis nieudany eksperyment... coś jak 105Na/2 |
Ja widziałem go ostatnio na 12 i 11. Śmiesznie to wygląda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 08:31, 30 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
ale poprawa to tylko wymiana tylnego wyświetlacza... chyba... więc moga ją zrobic na szarym końcu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 09:17, 30 Cze 2006 |
|
|
motorniczy z S-1
Pieszy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
W tej chwili na Gajowej są wagony 98 - 97 i 128 - 129 . Potem ma iść 194 - 193 który stoi teraz na Budziszyńskiej popalony w środku . Kolejność następnych to 142 - 143 , 148 - 149 , 134 - 135 .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:37, 02 Lip 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
A ciekawi mnie jaki będzie zakres prac w przypadku 194-193. Mam nadzieję ze go nie zepsują nowoczesnością, bo on ma klimat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:58, 02 Lip 2006 |
|
|
Tomek.
Motorniczy
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Mnie też ciekawi zakres tych prac przy składzie #194+#193.Już tu gdzieś czytałem,że ma być przeznaczony na historyczny.Jeśli ktoś z Państwa posiada bardziej szczegółowe informacje,proszę o zamieszczenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:31, 02 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
A 97+98 i 128+129 idą do modernizacji? Gdzieś czytałem, że może nawet do kasacji...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 11:51, 03 Lip 2006 |
|
|
|