Autor |
Wiadomość |
Wojtas
Kontroler
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 197 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Piątkowo |
|
[GT6/8] Doczepki do helmutów B4 |
|
Mamy taki sprzęt jak doczepki B4 w Poznaniu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:38, 31 Gru 2006 |
|
|
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Były kiedyś, kilka sztuk (5?), nigdy liniowo nie jeździły, od razu poszły na części zamienne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:46, 31 Gru 2006 |
|
|
motorowy
Kontroler
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zawodowo Forteczna... |
|
|
|
Mieliśmy 5 szt. z Frankfurtu/M ale nie były eksploatowane i poszły na części zamienne do GT6/8. Tu masz ich zestawienie (numery niemieckie, naszych nie dostały):
1811 prod. 1960 przyjęty do MPK 17.04.2002 skasowany 21.05.2002
1815 1964 - 22.04.2002 - 13.05.2002
1816 1964 - 25.04.2002 - 13.05.2002
1822 1966 - 25.03.2002 - 7.05.2002
1826 1966 - 29.03.2002 - 7.05.2002
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:47, 31 Gru 2006 |
|
|
Wojtas
Kontroler
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 197 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Piątkowo |
|
|
|
Nigdy nie jeździły bo by się nie mieściły na przystankach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:49, 31 Gru 2006 |
|
|
motorowy
Kontroler
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zawodowo Forteczna... |
|
|
|
| | Nigdy nie jeździły bo by się nie mieściły na przystankach? |
To też ale przede wszystkim w MPK nie było odważnego, który podpisałby ich dopuszczenie do ruchu. W Polsce, nie tylko w Poznaniu panuje dziwne przekonanie, że doczepy nie napędzane są niebezpieczne, pogarszają skuteczność hamowania i same łatwiej ulegają warii hamulców. Z tego samego względu ostatnio Szczecin nie zakupił z Berlina składów T6/B6 tylko "katówki" - bali się eksploatacji doczep na pochyłościach... To są oczywiście zwykłe dyrdymały, na świecie wagony bez napędu własnego są eksploatowane z powodzeniem - vide Lipsk czy Roztock, któe to zakupiły niskopodłogowe 4NBWE Bombardiera, montowane w Cegielskim. Ale nasi "fachowcy" nie widzieli jeszcze doczepki nowocześniejszej niż ND.[/url]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:56, 31 Gru 2006 |
|
|
Kuba
Moderator
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda |
|
|
|
W Niemczech jest zupełnie inna mentalność techniczna, tam nawet Combino zczepia się w "dwuskłady"
http://youtube.com/watch?v=K56Yb5NpEGA [Erfurt]
Jeśli chodzi o doczepki w Polsce to pozostaje kwestia nasilonego wandalizmu w takich pojazdach. Co do warunków eskploatacji to w pełni popieram przedmówcę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:08, 31 Gru 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
A jaka jest różnica pomiędzy wandalizmem w doczepie biernej od tego w doczepie czynnej vide 105NaD??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:21, 31 Gru 2006 |
|
|
Kuba
Moderator
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda |
|
|
|
| | A jaka jest różnica pomiędzy wandalizmem w doczepie biernej od tego w doczepie czynnej vide 105NaD?? |
Nie ma żadnej różnicy, dlatego MPK nie decyduje się na zakup nowych doczep z cegielskiego chociażby. Można by zastosować monitornig celem wyeliminowania wandalizmu, ale to podwyższyło by dodatkowo cenę takiej doczepy, a mimo wszystko przegubowy pojazd jest wg. mnie lepszy.
Pozostałe kwestie wyjaśnił motorowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:28, 31 Gru 2006 |
|
|
Ryba
Kontroler
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 195 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Duisburg (wczesniej Poznan-Lazarz) |
|
|
|
Co do Niemiec, to tez to, ze maja dłuższe niż w Polsce przystanki. Myślą prędzej niż robią. Taka prawda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 17:06, 31 Gru 2006 |
|
|
|