Autor |
Wiadomość |
Ryba
Kontroler
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 195 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Duisburg (wczesniej Poznan-Lazarz) |
|
|
|
3 składy rocznie to za mało. Ja jestem za. Więcej wozów to więcej linii i możliwości
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 13:05, 29 Gru 2006 |
|
|
|
|
Fan 13-tki
Pasażer
Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Grunwald |
|
|
|
Czy ktoś wie czym róznią sie GT8S od naszych GT8 i gdzie można troche o nich poczytać? (może być po angielsku lub niemiecku) Ja też jestem przeciw zakupowi starego "złomu" z zachodu, jednak jeśli byłyby to tramwaje 20-30 letnie, w dobrym stanie (np Tatra KT4 lub te GT8S) to chciałbym aby wymieniono najbardziej zdezelowane wagony kupione 10 lat temu. W końcu jest miedzy nimi 20 lat różnicy (GT8S - rok 1975) Zresztą jest znaczna różnica między zwykłym helmutem a posiadanymi przez MPK dwukierunkami, a one sa z lat 60-tych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 13:25, 29 Gru 2006 |
|
|
Mateusz19
Motorniczy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Ja jestem za. Więcej wozów to więcej linii i możliwości |
Jesteś za zalewaniem Poznania przez starocie? Nasze miasto ma predyspozycje do posiadania najnowocześniejszej komunikacji w Polsce. Nie możemy tego marnować.
Dla mnie największym problemem jest fakt, że oprócz sprowadziania starszych wozów nic innego się nie robi.
Dobrze, ze chociaż autobusy mamy bardzo dobre. No ale wiadomo tramwaje są o wiele droższe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 14:13, 29 Gru 2006 |
|
|
Wojtas
Kontroler
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 197 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Piątkowo |
|
|
|
Czy te GT8S mają jeździć po Poznaniu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 14:46, 29 Gru 2006 |
|
|
Cinek
Kontroler
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
No skoro podobno MPK je sprowadza to chyba tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:47, 29 Gru 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Myślę, że w czerwcu 10 sztuk będzie, aby obsługiwać linie wahadłowe podczas remontu RJNJ.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:57, 29 Gru 2006 |
|
|
Cinek
Kontroler
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
Pewnie tak. A potem może dadzą na jakąś PeSTkową linie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 16:15, 29 Gru 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | Pewnie tak. A potem może dadzą na jakąś PeSTkową linie. |
Szczezre w to wątpie- jak przyjdą to zastąpioną one zapewne wysłuzone helmuty i zmoe holendry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 16:41, 29 Gru 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Na pestkową? To jest Helmut...
Żaden tramwaj w Poznaniu się chyba na razie nie rozlatuje, a nadmiaru nie mamy, więc pewnie nie ma sensu czegokolwiek kasować, gdy przyjedzie coś nowego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 16:43, 29 Gru 2006 |
|
|
Kuba
Moderator
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda |
|
|
|
| | Czy ktoś wie czym róznią sie GT8S od naszych GT8 i gdzie można troche o nich poczytać? (może być po angielsku lub niemiecku) |
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
| | Jesteś za zalewaniem Poznania przez starocie? Nasze miasto ma predyspozycje do posiadania najnowocześniejszej komunikacji w Polsce. Nie możemy tego marnować. |
Spójrz na to z innej strony, kupując demobil mamy sprawne pojazdy za niską cenę, lepsze technicznie niż 105Ny po modernizacji (która też nie jest tania).
Teraz nie kupimy wszystkich pojazadów nowych bo takich funduszy MPK nie posiada, a pozatym co z tego, że nawet gdybyśmy kupili z 50 Cobmbino jak mamy jeszcze część torowisk w fatalnym stanie na które szkoda takich pojazdów.
Ja jestem zwolennikiem kupowania demobliu, a zarazem powolnego dokupywania nowoczesnych niskopodłogowców (teraz czekam na 10szt Combino )[/url]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kuba dnia Czw 22:26, 04 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 16:52, 29 Gru 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Z tym że 10 Combino dopiero za 2 lata i to jak dobrze pójdzie. Ja jestem zaś przeciwny sprowadzaniu różnej maści GT, 3/4/5 G czy jak tam je zwał ( za wyjątkiem dwukierunków bo są potrzebne) lepiej juz nabyć kilka sztuk 123N (dla przykładu) i mieć troche nowego i nie rozlatującego sie taboru.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 18:32, 29 Gru 2006 |
|
|
Cinek
Kontroler
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
Tak, no ale Poznań podobno ma się stawać "nowoczesny" i kupować tylko niskopodłogowce...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:25, 29 Gru 2006 |
|
|
Kuba
Moderator
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda |
|
|
|
| | lepiej juz nabyć kilka sztuk 123N (dla przykładu) i mieć troche nowego i nie rozlatującego sie taboru.
|
To fakt, ale oby ten 123N nie okazał się takim wynalazkiem jak Jelcz Vecto bo jeśli tak to ja dziękuję za takie nowe pojazdy, które po paru latach użytwkowania się rozlatują (a ten 123N wygląda mi trochę na taką konstrukcje)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 20:00, 29 Gru 2006 |
|
|
Ryba
Kontroler
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 195 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Duisburg (wczesniej Poznan-Lazarz) |
|
|
|
Różnica jest taka, ze GT8S jest stosowany tylko na niskie przystanki, np w Niemczech zwykła linia tramwajowa (przykład Duisburg linia 901) a GT8SU jest na niskie i wysokie przystanki (na wysokich nie wyciąga schodków). To się nazywa Stadtbahn. (przykład linia U79 Duisburg - Düsseldorf).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 20:01, 29 Gru 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
| | Z tym że 10 Combino dopiero za 2 lata i to jak dobrze pójdzie. Ja jestem zaś przeciwny sprowadzaniu różnej maści GT, 3/4/5 G czy jak tam je zwał ( za wyjątkiem dwukierunków bo są potrzebne) lepiej juz nabyć kilka sztuk 123N (dla przykładu) i mieć troche nowego i nie rozlatującego sie taboru. |
To może 123N + niska doczepa?? Będziemy mieli nowoczesny, tani w połowie niski tramwaj, na dodatek polskiej produkcji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 20:03, 29 Gru 2006 |
|
|
Cinek
Kontroler
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
Śmiesznie są te tramy w Niemczech
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 20:04, 29 Gru 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Dajcie spokój z tym 123N, bo MPK napewno tego nie kupi i nie będzie się cofać, tym bardziej, że skład ma kosztować 3,2 mln zł!
BTW.Przypominam, że to temat o GT6/8/8ZR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 20:37, 29 Gru 2006 |
|
|
Ryba
Kontroler
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 195 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Duisburg (wczesniej Poznan-Lazarz) |
|
|
|
| | Śmiesznie są te tramy w Niemczech |
śmieszne ale dobre i wytrzymałe. I funkcjonalne. Najlepszy jest nowy Siemens z Düsseldorfu. Fajna ma mordke (NF8U, ale to nie temat o Siemensach wiec proszę się nie rozwodzić )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 20:45, 29 Gru 2006 |
|
|
Kuba
Moderator
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda |
|
|
|
| | śmieszne ale dobre i wytrzymałe. I funkcjonalne. |
I tym się trzeba kierować wg. mnie, MPK prowadzi pod tym względem rozsądną politykę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:13, 29 Gru 2006 |
|
|
mpConroe
Pieszy
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Wrocławia |
|
|
|
A czemu nie kupią niewiele droższego od wyrobu cegielskiego Protramu 205WrAs?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:52, 29 Gru 2006 |
|
|
|