Autor |
Wiadomość |
motorowy
Kontroler
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zawodowo Forteczna... |
|
|
|
Helmuty są mniej awaryjne bo co ma się w nich zepsuć? Jak nie wybuchnie nastawnik, nie spali się silnik albo opory to będzie jeździć - eNki też psuły się rzadko bo to wagony na tym samym poziomie. Tak rozumując to trzebaby furmanki kupować, jeszcze mniej awaryjne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 17:00, 01 Sty 2007 |
|
|
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
Tramwaje konne Tam to co najwyżej uprząż może sie skopać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 17:07, 01 Sty 2007 |
|
|
Ryba
Kontroler
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 195 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Duisburg (wczesniej Poznan-Lazarz) |
|
|
|
| | Tramwaje konne Tam to co najwyżej uprząż może sie skopać |
No i jeszcze koń może paść
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 17:17, 01 Sty 2007 |
|
|
Kuba
Moderator
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda |
|
|
|
Co do GT6/8 to taki też był cel: zbudować tramwaj mocny i niezawodny, żeby powojenne miasta niemieckie mogły "stanąć na nogi" pod względem taboru trawmajowego.
W najowszych tramwajach jakość elementów elektronicznych, które pełnią istotną rolę (np. kontrolującą inne podzespoły czy urządzenia mechaniczne) ma spore znaczenie. Sterowniki i inne podzespoły jakiś nieliczących i niemających doświadczenia w tej branży zakładów jak pokazuje RT6N1 psują się, co unieruchamia tramwaj. Combino jak czas pokazuje jest zdecydowanie lepsze niż Tatra. Ogólnie Siemens jest chyba jednym z lepszych producentów urządzeń automatyki przemysłowej (która ma tez zastosowanie w tramwajach o ile sie nie mylę)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:54, 03 Sty 2007 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Nie wiedziałem gdzie to wcisnąć więc dam tutaj w sumie mozna by zmienić temat w ogóle o GT8ZR.
Więc dwukierunki atakują następne linie z S-2. Od soboty #905 buszował na ósemce a dziś na 9/8. Do podbicia zostały jeszcze 2,4,7,11
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 17:40, 17 Sty 2007 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Na 11stce juz wczoraj wahadło jeździło, dzisiaj takze jakis seledynek kursuje na Piatkowska, wieć został tylko nie 2 i 7 (4 odpada )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 18:14, 17 Sty 2007 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Na 11stce dziś 907.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Robert dnia Śro 18:50, 17 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 18:43, 17 Sty 2007 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Wczoraj dnia 16 stycznia na linii 11 #905, a dziś na "11" #907.
Dziś dziewiczy kurs dwukierunku na linii 9. Wagon #905.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 18:48, 17 Sty 2007 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
No proszę a wydawało się że będą woziły się tylko na 18 a tu niespodzianka
Szkoda że nie będzie dwukierunku na sobotniej 18/1
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:57, 17 Sty 2007 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
A skąd pewność że nie będzie i czemu szkoda, że akurat na tej brygadzie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 00:12, 18 Sty 2007 |
|
|
tosheck
Motorniczy
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
A bo 18/1 w sobotę to Gajowa akurat...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 07:29, 18 Sty 2007 |
|
|
Mateusz19
Motorniczy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
nie cieszy mnie rozprzestrzenianie tego złomu. Mam dziwne odczucia co do tych składów. Jakoś mi nie pasuja na normalne linie. Powinny być używane tylko na W i w sytuacjach awaryjnych. Mam nadzieję, ze ich pojawienie się na innych liniach jest tylko skutkiem zamieszania na Głogowskiej.
Jeżdżąc codzienie wahadłem do szkoły podczas remontu Kórnickiej przekonałem się jakie to badziewie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 10:32, 18 Sty 2007 |
|
|
Ryba
Kontroler
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 195 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Duisburg (wczesniej Poznan-Lazarz) |
|
|
|
A ja mowie, nie grzesz Mateusz19, bo Ci jeszcze kiedyś tych wagonów zabraknie!
A może GT10NC?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 10:37, 18 Sty 2007 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ale chwile, chwila to co maja caly czas stać nieczynne na Madalinie albo co gorsza na Budziszynie? Dobrze, ze kursuja a nie stoją i gniją przez kilka miesiecy (później byłyby jeszcze problemy z ich uruchomieniem), powinny one zastapić w całości GT6 które juz praktycznie nie spisiuja sie dobrze, na żadnej linii (no moze za 18stką )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 10:52, 18 Sty 2007 |
|
|
Mateusz19
Motorniczy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
niech lepiej zgniją niż mają straszyć pasażerów i psuć krajobraz ulic Poznania
Ogólnie straszne są te składy. Wyglądają jakby były przeznaczone do wożenia skazańców
Nie wiem po co dokupili ten złom....Nie wystarczyło im kilka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 10:59, 18 Sty 2007 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
GT8ZR przewyższają GT6 pod każdym względem - wieku, stanu technicznego, pojemności...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 11:46, 18 Sty 2007 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | niech lepiej zgniją niż mają straszyć pasażerów i psuć krajobraz ulic Poznania
Ogólnie straszne są te składy. Wyglądają jakby były przeznaczone do wożenia skazańców
Nie wiem po co dokupili ten złom....Nie wystarczyło im kilka. |
IMO obraz Poznania psują kanciate 105tki, które kojarzą mi się z Białorusią czy byłym ZSRR. Bardzo dobrze wyglądaja po modernizacji, ale nadal są słabe i tej modernizacji za 3 lata nie będzie widać
Dziś widziałem #905 znowu na linii 9 Brawa, mam nadzieję, że 11tka też coś dostała.
Jeśli chodzi o GT6 to nie rozumiem presji do kasowania ich! Niewiele więcej ludzi wejdzie do 3G, więc moze 3G skasujmy bo te to są dopiero brzydkie, a likwidując je zmniejszamy chociaż lunapark wagonowy miasta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 12:10, 18 Sty 2007 |
|
|
Mateusz19
Motorniczy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | IMO obraz Poznania psują kanciate 105tki, które kojarzą mi się z Białorusią czy byłym ZSRR. |
TO SAMO PISAŁEM O HELMUTACH JAKIEŚ PÓŁ ROKU TEMU Nie udało ci się dogryść
Ty lubisz Helmuty, a ja stopiątki Nic w tym złego
Ale ogólnie 105N wyglądają bardziej nowocześnie. To właśnie Helmuty kojarzą się wszystkim ze wschodem.
Może są stabilne, o wiele lepsze technicznie jednak mają swoje lata i zewnętrznie wygladają strasznie staroświecko.
| | Jeśli chodzi o GT6 to nie rozumiem presji do kasowania ich! Niewiele więcej ludzi wejdzie do 3G, więc moze 3G skasujmy bo te to są dopiero brzydkie, a likwidując je zmniejszamy chociaż lunapark wagonowy miasta. |
Popieram!
Dobra wracamy do składów dwukierunkowych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 12:35, 18 Sty 2007 |
|
|
Kuba
Moderator
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda |
|
|
|
| | Ale ogólnie 105N wyglądają bardziej nowocześnie. To właśnie Helmuty kojarzą się wszystkim ze wschodem.
|
Mi też 105Ny kojarzą się z typowym komunizmem, szczerze mówiąc jesteś pierwsza osobą od której słyszę skojarzenie serii GT ze wschodną myślą techniczną
Każdy ma swój pogląd, dla mnie np. typową porażką są te okrągłe elektroniczne tablice w 105N-ach, ale cóż kwestia gustu. Na pewno wolał bym 10 używanych GT8ZR niz 5 105Nów po NG.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 12:57, 18 Sty 2007 |
|
|
Ryba
Kontroler
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 195 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Duisburg (wczesniej Poznan-Lazarz) |
|
|
|
A może by tak zrobić NG GT8? Ciekawe co by wyszło
Przenośmy się do tematu o GT8 lepiej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ryba dnia Czw 12:59, 18 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 12:59, 18 Sty 2007 |
|
|
|