Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Pojazdy bez siedzeń na zapchane linie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Tramwaje Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Pojazdy bez siedzeń na zapchane linie
Autor Wiadomość
Kuba
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda

Post Pojazdy bez siedzeń na zapchane linie
Myśle, że skoro PST jest tak niewydolna w godzinach szczytu, to warto byłoby rozważyć po wydłużeniu do PKP puszczenie na tej trasie długich składów o bardzo małej liczbie miejsc siedzących. Czas przejazdu od Sobieskiego do PKP nie byłby długi więc starsze osoby nie miały by powodów do narzekań. Takie składy nie musiałyby być całkowicie niskopodłogowe, wystarczył by jeden obniżony człon. Myśle że HCP z powodzeniem takie wagony wykonało.

Mateusz napisał:
Co Ty wagony RT6N1 są idealne na tras PST i linie 12. Nie pozbędziemy sie ich dopóki same sie nie rozwalą


No wiadomo że się ich nie pozbędziemy, lepszej alternatywy jak na razie nie ma, ale nie zmienia to faktu że na zachodzie i nie tylko [patrz Czechy] w ogóle by się z nimi nie męczyli.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kuba dnia Wto 21:52, 23 Sty 2007, w całości zmieniany 2 razy
Nie 10:32, 27 Sie 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Bo Polacy zawsze muszą jakieś partactwo odstawiać...
A czy Tatry są idealne na PST? Polemizowałbym - są zbyt małe.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 10:46, 27 Sie 2006 Zobacz profil autora
Mateusz
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Poznań

Post
No raczej nie, Combino i Tatra sa idealne na PST, 105tki rówineż, dobrze ze holendry maja tam zakaz wjazdu, a helmuty tylko w nocy jeżdzą Smile


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:37, 27 Sie 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Na PST tylko 105tki, bo mają dużą przestrzeń do stania. W Tatrze przeszkadzają schody, a w Combino za dużo siedzeń. Na PST właściwie mogłyby jeździć tramwaje bez siedzień (vidi "16").


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:36, 27 Sie 2006 Zobacz profil autora
Podi
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaryszki

Post
Holendry mają zakaz, a ostatni kurs wg rozkładu zimowego na 16 z Sobieskiego miałem przyjemność jechać 3G.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:22, 27 Sie 2006 Zobacz profil autora
Mateusz19
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
co wy macie z tymi siedzeniami. Strarsze osoby chcą sobie usiąść. Jak nie chcesz siedzeń to zawsze mozna puścić wagony toarowe. Zobacz ile wiary się zmieści. Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:05, 28 Sie 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Zależnie od trasy. PST jest taką, że niedługo stanie się niewydolna na maxa, a powyżej 5 linii być nie może. Zatem wagony na linii 16 mogą jeździć bez siedzeń. Na Piątkowo w porównaniu z innymi dzielnicami jeźdi stosunkowo mniej starszych ludzi.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:11, 28 Sie 2006 Zobacz profil autora
Mateusz19
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
no tak. Ale tramwaje bez siedzeń? Musi być chociaż po jednym rzędnie siedzeń. Przydałoby się Combino z układem siedzeń w stylu 105tek.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:14, 28 Sie 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
105N z siedzeniami tylko po stronie drzwi? moze być? Zyskujemy miejsce na 10-15 osób.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:19, 28 Sie 2006 Zobacz profil autora
Mateusz19
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
do opcji jedna strona bez siedzeń nadają się tylko niskopodłogowe tramwaje.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:24, 28 Sie 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Dlaczego?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:38, 28 Sie 2006 Zobacz profil autora
Mateusz19
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
ponieważ wtedy będzie przestronniej. Łatwiejszy dostęp do niepełnosprawnych i matek z wózkami.

Nie wyobrażam sobie 105 z jednym rzędem siedzień. W sumie miejsca siedzące mogłyby zostać tylko po stronie dźwi. A tam mieści się tylko 6-8 w jednym wagonie, więc byłoby to bez sensu.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:48, 28 Sie 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
No tak, ale mamy tak mało niskopodłogowców, ze te matki z dzićmi i tak jeżdżą 105N-ami a tam byłoby lepiej gdyby było mniej siedzeń. Ten tramwaj jest wąski, więc ja wejdą 3 wózki (jak dziś widziałem) to potem zgon bo niby jeden wagon a naprawdę 2 człony bez możliwośći przejścia.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:52, 28 Sie 2006 Zobacz profil autora
Mateusz19
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
w sumie helmut mógłby być ogołocony z kilku siedzeń. Byłoby dużo miejsca w nim.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:53, 28 Sie 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Ale Helmut jest niemiecki, a standard niemiecki zapewnia wysoką jakość wykonania, konstrukcji, miejsca, komfortu jazdy, a w Niemczech w tramwajach mało kto stoi.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:59, 28 Sie 2006 Zobacz profil autora
Mateusz19
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
ale mówimy o jeździe w Polsce. Wink W sumie tramwaj bez ludzi stojących = nierentowność.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 00:00, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
W Niemczech to normalka. To jest demobil i jest przystosowany do kraju producenta a tu jeździ tylko okresowo, a że Helmuty dank dem Gott sind sehr strong das [sorry nie ten język Razz]... jeżdżą w dłuuuuuugim okresie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Wto 00:06, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
Ale my żyjemy w Kraju Kwitnącej Pyry, gdzie kaczka może zostać prezydentem, za załatwianie potrzeb fizjologicznych w krzakach na Junikowie można mieć sprawę w sądzie grodzkim, a podczas meczu Lecha nowiutkie, klimatyzowane autobusy nie jeżdżą na żadnej linii poza 50, która na dodatek przejeżdża koło stadionu Very Happy podobnie jak linia tramwajowa 15 obłsugiwana przez Combino Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:25, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
Przemo
Pasażer
Pasażer



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
marcinc napisał:
Ale my żyjemy w Kraju Kwitnącej Pyry, gdzie kaczka może zostać prezydentem, za załatwianie potrzeb fizjologicznych w krzakach na Junikowie można mieć sprawę w sądzie grodzkim, a podczas meczu Lecha nowiutkie, klimatyzowane autobusy nie jeżdżą na żadnej linii poza 50, która na dodatek przejeżdża koło stadionu Very Happy podobnie jak linia tramwajowa 15 obłsugiwana przez Combino Very Happy


Hehehe to jest Polska.Tu sie pije:D


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:37, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
Ano pije, pije Very Happy a potem siada za kierownice (to juz nie jest smieszne)


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:48, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Tramwaje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin