Autor |
Wiadomość |
tosheck
Motorniczy
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Przecież na lato folię można byłoby po prostu zdjąć. Zobligować do tego pracowników zajezdni, żeby o to dbali i wszystko na temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 08:55, 03 Gru 2006 |
|
|
|
|
BeMBeN
Nowicjusz
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 24 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
mozna po prostu zrobic kieszonki dla wentylacji, czyli wyciac duza dziure i zakryc ja kawalkiem folii, albo jak ma byc juz super hiper, to gore z normalnej a boki z paroprzepuszczalnej. Podejrzewam ze te wagony sa wiecej warte niz tylko waga zlomu wiec troche moznaby zainwestowac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:44, 03 Gru 2006 |
|
|
Tomek.
Motorniczy
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Obecnie dużej wartości materialnej może nie mają,ale posiadają olbrzymią wartość historyczną.Są to ostatnie,zachowane takie typy wagonów w Poznaniu,a KSW w Polsce! Przypuszczam,że podczas remontu całe zewnętrzne poszycie (blachy) i tak będą musiały dostać nowe.Widziałem na jakiejś stroce fotki remontu 102N (kanciaka).To był rozebrany do samego "szkieletu".
Natomiast te wewnętrzne delate typu: barierki,nastawniki,lampki,siedzenia,elementy drewniane-muszą zostać odnowione.
Nie wiem;nie jestem fachowcem,dlatego bardzo chętnie bym się dowiedział,jak naprawa takiego zabytku przebiega?Czy blachy dostaje nowe,czy to,co jeszcze można naprawić pozostaje?Czy wewnętrze detale się odnawia,czy dorabia na wzór oryginału?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:22, 03 Gru 2006 |
|
|
Neo
Motorniczy
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 458 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Nie da sie ukryć- remonty są kosztowne, czasochłonne.. Jednak nie tylko czasu i pieniędzy potrzeba, ale także rąk do pracy. A o remoncie powinien chyba jednak decydować stan wagonu- żeby przed oczekiwanym remontem nie rozleciał się zupełnie. :/
A czy ogórek robi furorę? Bo ja wiem? To zależy. Ja bym jednak stawiała na eNika. O peerce TRANSKOMu nie wspominając- ona to jest pierwsza na liście.
P.S. Ze skarbonką też "latałam", ulotki rozdawałam nie raz, no i na każdej imprezie się dorzucam do kwesty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:54, 08 Gru 2006 |
|
|
stasheG
Zbanowany
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: PZN |
|
|
|
Będziesz się teraz licytować, ile razy biegałaś z tą skarbonką? :/
Z tą peerą też przesadziłaś... Pojawia się raz na ruski rok i wielkie halo bo peerka... Generalnie to raczej za RTO się ludzie oglądają... Za każdym razem, gdy mam okazję jechać ogórkiem, obserwuję zjawiskowość tego zabytku - wszyscy starsi pasażerowie opowiadają wnukom czy innym osobom, z którym jadą, że jeździli takimi do pracy, do szkoły i to jest naprawdę przyjemne i miłe. Nie wiem czy zauważyłaś... Na Katarzynce zainteresowanie (i frekwencja) ogórkiem było wiele większe niż peerką... Ale ja tu nie mam zamiaru się kłócić. Czcijcie pętlę Piątkowską, Peerkę z Transkomu i cokolwiek chcecie... To ma łączyć nie dzielić. Poza tym to temat o tramwajach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:03, 08 Gru 2006 |
|
|
Neo
Motorniczy
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 458 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Nie mam zamiaru o nic się licytować. Chodziło mi tylko o to, że jak się chce, to można pomóc. Tylko tyle.
Co do peerki- może pojawia się raz na ruski rok, ale... na codzień kursuje liniowo. Pasażerowie interesują się: a co to za autobus, a dlaczego malowanie takie a nie inne- wiem, bo sami mnie o to pytali. Właśnie dzięki temu można ich zainteresować tematem kolejnych remontów i ratować zabytki, zwłaszcza tytułowe tramwaje. Na pewno niejeden Poznaniak z łezką w oku przypomni sobie uganianie się za "dwoma pokojami z kuchnią" lub jazdą a'la winogrono...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:56, 08 Gru 2006 |
|
|
Tomek.
Motorniczy
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | Nie da sie ukryć- remonty są kosztowne, czasochłonne.. Jednak nie tylko czasu i pieniędzy potrzeba, ale także rąk do pracy. A o remoncie powinien chyba jednak decydować stan wagonu- żeby przed oczekiwanym remontem nie rozleciał się zupełnie. :/
(...)Ze skarbonką też "latałam", ulotki rozdawałam nie raz, no i na każdej imprezie się dorzucam do kwesty. |
Czyli Koleżanka też z KMPS-u
A w jakim zakresie tych "rąk do pracy" potrzebujecie?
Odnośnie remontów;jesteście z KMPS-u,to napewno wiecie o remoncie eNki częstochowskiej. Ja widziałem jej zdjęcie na jednej z galerii internetowych,to przed remontem była wręcz rozsypująca się,i na dodatek po wypadku.I aż trudno uwierzyć,że odbudowano z niej taki piękny wagon zabytkowy.To nasz KSW jest i tak jeszcze w dość dobrym i kompletnym stanie.Tak myślę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:40, 08 Gru 2006 |
|
|
Neo
Motorniczy
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 458 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Nie jestem z KMPS
A co do remontów: jakiej pomocy potrzeba- radziłabym zapytać o to osoby z Klubu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:52, 09 Gru 2006 |
|
|
stasheG
Zbanowany
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: PZN |
|
|
|
Fajno : D ja też teraz będę się mądrzył, ale ja będę odsyłał do prezesa klubu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:46, 09 Gru 2006 |
|
|
Tomek.
Motorniczy
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Łeeeeeeeeee... A juz myślałem,że nawiąże jakiś kontakt z osobami z KMPS-u
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:33, 09 Gru 2006 |
|
|
Sorer
Pasażer
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznan-skórzewo(zach grunwald) |
|
|
|
chwała fasoli za to ze forum KMPS jest dostępne tylko dla członków
a tak nawiasem remoncik 4n zbliża sie wielkimi krokami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 23:06, 18 Gru 2006 |
|
|
Tomek.
Motorniczy
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
4N ????????
Jaki numer wagonu,jakbyś mógł podać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 00:01, 19 Gru 2006 |
|
|
Sorer
Pasażer
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznan-skórzewo(zach grunwald) |
|
|
|
numer mi zabardzo potrzebny nie był ale jak będe w pt na głogowskiej to sprawdze i podam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:13, 19 Gru 2006 |
|
|
Tomek.
Motorniczy
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Hmm... Jak 4N z Głogowskiej to albo #2022 (odstawiony na historyczny),albo #2020 (wciąż jeszcze sprawny).Bo 4N #2019 to już chyba do Modertransu należy (mogę być w błędzie),gdyż jeździ,widziałem,w barwach Modertransu (pomarańczowo-niebieski).
O ile informacja prawdziwa,to jestem zaskoczony.Bo cały czas na imprezach mówiono,że priotytetem jest KSW [Heidelberg]+S2D.Także stawiałem,że KSW od stycznia wezmą na remont. No ale to i tak dobrze,bo będzie wreszcie jeszcze jeden wagon dwuosiowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 00:36, 20 Gru 2006 |
|
|
Tomek.
Motorniczy
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No i co? Rzeczywiście będą robić tego 4N "XXX", czy jednak to był żarcik świąteczny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 18:49, 30 Gru 2006 |
|
|
|