Czy Poznań powinien spróbować "odkupić" od Czeskich Przedsiębiorstw Komunikacyjnych nieużywane Tatry ?? |
Tak |
|
64% |
[ 11 ] |
Nie |
|
29% |
[ 5 ] |
Nie wiem |
|
5% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 17 |
|
Autor |
Wiadomość |
Podi
Motorniczy
Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 344 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaryszki |
|
|
|
Ci czesi to są nieźle stuknięci. Kasować niskacze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 12:38, 14 Sie 2006 |
|
|
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
No tak, teraz mają "piękniejsze" Skody...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 14:36, 14 Sie 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Do poznania mogli go dać, nasi spece by go jeszcze uruchomili liniowo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 14:45, 14 Sie 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ten skasowany to był RT6N1 który był w 1996 roku u nas na "testach/pokazie", a nie RT6S. RT6S - jedyny na świecie - trafił do Rygi. Praga ma RT6N1 razy 3 i RT6N2 razy raz. Nie używają ich, a w Brnie jeździ 5 składów. Psują się też ale ponoć mniej niż nasze.
PS. Dziś widziałem kol.Mateusza oddanego foceniu Tatr na Winogradach i to 2 przystanki dalej niż ja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 16:47, 14 Sie 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
A tak po kolega Mateuesz sobie dzisiaj zrobił imprezke na winogradach. Chciał wracac do domu W1 ale przestraszył sie tego chaosu panujacego w srodku toteż wybrał opcje 2-> Winogrady, Połabska
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 17:01, 14 Sie 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
A jak wracał do domu to czemu wsiadał na Murawie do #406 i pojechał do MTea?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 17:03, 14 Sie 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Bo miał jeszcze pilna sprawe do załatwienia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 17:49, 14 Sie 2006 |
|
|
Kuba
Moderator
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda |
|
|
|
| | Ci czesi to są nieźle stuknięci. Kasować niskacze... |
Nie widzę w tym nic dziwnego. Seria RT6N1 miała nieudaną elektronikę, konstrukcję wózka. Dlatego niewarto było tego w ogóle ruszać, wymontowali co było sprawne i dali na żyletki. RT6S jest lepsza pod zwględem elektroniki (by Siemens) i dlatego chyba teraz jest nawet w ruchu liniowym (podobno Ryga), ale jeszcze to dokładnij sprawdze jak wróce do domu .Poznań nie miał wyjścia bo firma upadła i nie opłacało się ciąć 10 wagonów stąd ta wymoszona naprawa, która wcale nie bya tania jak podejrzewam. Pozatym takie na pół sprawne i niewszędzie mieszczące sięwagony to raczej utrapienie dla firmy niż jakiś pożytek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:25, 14 Sie 2006 |
|
|
blaszany
Pieszy
Dołączył: 14 Sie 2006
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Kuba napisz co sprawdziłeś... ja na niemieckiej tej stronie z początku posta opisującej Tatre RT6N1/RT6S znalazłem zapis, że ten skasowany tram w 2003 roku w Libercu to właśnie RT6S z elektroniką "by Siemens"
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:52, 14 Sie 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To kilka informacji o RT6S.
A ten link to informacja o rozkładach jazdy ryskich tramwajów i jak najedziecie na "Tramway Routes" i następny link to pokazuje się RT6S:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:32, 14 Sie 2006 |
|
|
blaszany
Pieszy
Dołączył: 14 Sie 2006
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
czy ta Tatra RT6S na stronie z Rygi to nie ta pocięta z Liberca w pierwotnym malowaniu? Może był tam kiedyś na testach???
Na zdjęciu na testach w Pradze w latach 1997-98
Jedyny prototyp RT6S testowany był początkowo w Pradze (nr taborowy 0031, niebieskie malowanie), a w październiku 1998 przetransportowany został do Liberca, gdzie rozpoczął służbę liniową pod numerem taborowym 85. Tam też otrzymał przezwisko Krokodyl. Miasto zamówiło także kolejne 5 egzemplarzy wozu tego typu. W trakcie eksploatacji tramwaj okazał się wysoce awaryjny i ostatecznie został odstawiony do zajezdni w roku 2003 i od tego czasu nie jest wykorzystywany w ruchu liniowym. Pozostałe zamówione wagony nigdy nie zostały wyprodukowane.
a to jest ten tramwaj
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez blaszany dnia Wto 23:48, 15 Sie 2006, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Wto 05:14, 15 Sie 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Jako nr 85! A ten pocięty to 84!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 10:07, 15 Sie 2006 |
|
|
blaszany
Pieszy
Dołączył: 14 Sie 2006
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Jako nr 85! A ten pocięty to 84!! |
a to czego sie doszukałem o egzemplarzach RT6N1/S
1 egzemlarz 84 (ex-Praga 9051 ex-prototyp Praga 0028)zezłomowany
1 egzemlarz Liberec 85 (ex-prototyp Praga 0031)
4 egzemplarze Praga 9101-9104
4 egzemplarze Brno 1801-1804
10 egzemplarzy Poznań 401-410
Wagon RT6N1 oznaczony został numerem 0028 i testowany był na ulicach Pragi. Od początku jednak sprawiał on wiele kłopotów, zanim jeszcze wszedł do eksploatacji. Pod koniec 1995 roku tramwaj otrzymał numer 9051 i rozpoczął normalną pracę w Pradze. Na początku 1996 roku Tatra RT6N1 gościła na ulicach Krakowa. Wagon od stycznia do maja stacjonował w zajezdni w Podgórzu i kursował na linii numer 6. Był to jedyny przypadek w historii tramwajów testowanych na ulicach Krakowa, gdy "obcy" pojazd wyjechał na normalną linię. W czerwcu 1996 roku Tatra gościł także przez kilka dni w Poznaniu. Jej obecność wiązała się tym razem z wygraniem przetargu przez konsorcjum czeskiego producenta z poznańskimi zakładami HCP. Po powrocie do Czech, wagon długo nie zagościł w Pradze. W 1998 roku przekazany został do Liberca, gdzie otrzymał numer 84. Tu jednak również sprawiał wiele problemów i w końcu pod koniec 1999 roku wrócił do zakładów ČKD Praha, gdzie został rozebrany.
W 1997 roku wyprodukowano partię ośmiu tramwajów tego typu, po cztery dla Pragi i Brna. Ponadto w latach 1997-98 dostarczono 10 pojazdów dla MPK Poznań. 5 sztuk tych wagonów montowane było w Czechach, reszta w zakładach HCP w Poznaniu.
W 1996 roku wyprodukowano drugi prototyp Tatry, nieco poprawiony. Został on oznaczony symbolem RT6S i numerem 0031. W 1998 roku wagon przekazano do Liberca, gdzie eksploatowany jest do dziś z numerem 85.
RT6N1- 84 (ex-Prototyp 0028, ex-9051)
zdjęcie 0028 w Pradze, na testach w Krakowie jako 9051 później na ulicach Liberca jako 84 i jego koniec
RT6S- (ex-Prototyp 0031) później 85
i taki widnieje na stronie przedsiębiorstwa z Rygi (tyle, że to Praska zajezdnia)
na ulicach Liberca już jako 85
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:30, 15 Sie 2006 |
|
|
|