Czy Poznań powinien spróbować "odkupić" od Czeskich Przedsiębiorstw Komunikacyjnych nieużywane Tatry ?? |
Tak |
|
64% |
[ 11 ] |
Nie |
|
29% |
[ 5 ] |
Nie wiem |
|
5% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 17 |
|
Autor |
Wiadomość |
Kuba
Moderator
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda |
|
[RT6N1] Nieużywane Tatry dla Poznania ?? |
|
Myśle, że warto by było w związku z coraz bardziej uciążliwymi usterkami w Poznańskich tatrach, a także notorycznym przestojem w zajezdni [np. wag. 410] podsunąc któreś z gazet pomysł na sciągniecie do Poznania nie eksploatowanych w Pradze [i prawdopodobnie Libercu] Tartr RT6N-1 oraz RT6S było by to łączenie:
-4 sztuki RT6N-1
-2 sztuki RT6S
Myślę ze wagony te z racji swojej awaryjności nie były by drogie, a Poznań ma już duże doświadczenie w ich naprawianiu, dlatego można by 2 z nich przeznaczyć na częsci zamienne, a resztą uzupełnić takie linie jak choćby 7,12,15. Wiadomo, że nie jest to jakiś szczyt marzeń ale zawsze lepsze to niż 3g z holandii.
Więcej informacji na niemiecko-języcznej stronie: [link widoczny dla zalogowanych]
Na zdjęciu nieużywane Tatry w Pradze
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kuba dnia Pią 16:25, 26 Maj 2006, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Sob 19:05, 13 Maj 2006 |
|
|
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Jestem za akcją z jakąś gazetą!! To może byc zbawienie dla Czechów, a dla nas pomoc w utrzymamiu 7 i 12.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:38, 13 Maj 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Myśle, że warto by było w związku z coraz bardziej uciążliwymi usterkami w Poznańskich tatrach, a także notorycznym przestojem w zajezdni [np. wag. 410] podsunąc któreś z gazet pomysł na sciągniecie do Poznania nie eksploatowanych w Pradze [i prawdopodobnie Libercu] Tartr RT6N-1 oraz RT6S było by to łączenie:
-4 sztuki RT6N-1
-2 sztuki RT6S
Myślę ze wagony te z racji swojej awaryjności nie były by drogie, a Poznań ma już duże doświadczenie w ich naprawianiu, dlatego można by 2 z nich przeznaczyć na częsci zamienne, a resztą uzupełnić takie linie jak choćby 7,12,15. Wiadomo, że nie jest to jakiś szczyt marzeń ale zawsze lepsze to niż 3g z holandii. |
Zakup tych nie używanych w Czechcach Tatr to bardzo dobry pomysł. Dziwie się, że MPK jeszcze się nimi nie zainteresowało skoro mamy ich już 10, to kolejne 6 byłyby dobrym rozwiązaniem. Prócz nowych nowych niskopodłogowców, na które ma być w najblższym czasie przetarg [Combino] te też mozna sprowadzić.
| | Cały czas czekam az MPK wywali z Poznania Tatry i zapomni o nich... tracimy czas i pieniądze - niech kupią tramwaje Bombardiera... Jezdzilem nimi w Porto i cmokalem z zachwytu... zajrzyjcie [link widoczny dla zalogowanych] |
Tatry jeszcze przez wiele lat będą jeździć w Poznaniu. Po za tym już na dobre wpisały się w krajobraz miastai linii 12. Wracjąc do Bombardiera to chyba jednak lepiej kontynuować współprace z Siemensem i zakupić kolejne Combino.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:23, 14 Maj 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ale pamiętajcie, ze za dwa lata na Tatry skończy się amortyzacja i będą w 100% zwrócone koszty zakupu i koszty zużycia. Teoretycznie według ekonomii bedą warte 0 zł. Tak jak 122 autobusy z pierwszego rzutu niskopodłogowych w tym roku
Można więc wyrzucić te tatry na złom albo opchnąć na wschód, hę? Zakupić do tego ze 20 bombardierów...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:04, 14 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
I za te Tatry kupisz 20 bombek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:10, 14 Maj 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Nie, ale sprzedasz na wschód ze spokojną głową, bez żalu że wydajesz sprawny tramwaj. W Niemczech generalnie nie masz autobusu starszego niż 10letni. U nich wszystko po amortyzacji idzie na wschód (do Polski też, ale nie tylko) i kupują nowe. Nie znają w ogóle takiego pojęcia jak "NG" Poza tym nie sądzę, ze tak wadliwy model jak tatra miał seryjne części możliwe w ogóle do zrobienia mu NG.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:14, 14 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Niemcy nie znają NG?? A GT 8 przecież miały średnio dwie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:16, 14 Maj 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Ale pamiętajcie, ze za dwa lata na Tatry skończy się amortyzacja i będą w 100% zwrócone koszty zakupu i koszty zużycia. |
Czyli dostaniem za 10 Tatr za dwa lata pieniądze??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:37, 14 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Moim zdaniem wątpliwe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:50, 14 Maj 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ja jestem za tym by je opchnąć. Ciekawe, jak ten model sprawuje się w Rydze (chyba), gdzieś jeżdżą. Może oni by wzieli. Faktycznie, niemcy remontowali tramy, ale autobusy... mówiłem o autobusach. Zerknij na politykę transportową Berlina. Po max 10 latach - busy out W tym roku mają do opchnięcia sporo deskorolek, słyszałem..
Ktoś ten tramwaj na pewno by wziął, a ja już wolę mieć za niego "jakiś grosz" niż ładować kupę siana w części, naprawy i garażowanie. Pojazd stojący na zajezdni ponosi dużo większe koszty niż jeżdżący! SPRZEDAĆ!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:12, 14 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tatry jeżdżą tylko w Brnie, a stoją cztery w Pradze i jedna w Libercu. Wolałbym je do nas sprowadzić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:19, 14 Maj 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
tam na dole po prawej masz zmieniające się modele tramwajów i trolejbusów. Zmieni sie model jak najedziesz myszką na jakikolwiek napis systemu "tramway routes" itd. zobacz co tam za ciekawy tabor jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 22:19, 14 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | http://www.ttp.lv/main.php?PHPSESSID=92c820386c9928e5bf88bd1398c4dc28&xPage=routes&xLang=en
tam na dole po prawej masz zmieniające się modele tramwajów i trolejbusów. Zmieni sie model jak najedziesz myszką na jakikolwiek napis systemu "tramway routes" itd. zobacz co tam za ciekawy tabor jest. |
WOW! A to skad tam wzięli? RT6S wyprodukowano chyba tylko jeden dla Liberca! Czyżby Liberec już Rydze to oddał?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:15, 21 Maj 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
może oddał... mamy do wyboru kilka modeli zlomu - z Niemiec (Holandii) lub Czech - te z Niemiec są starsze (no i jako niemieckie porządne) za to Czeskie są młodsze, ale awaryjne z tym, że mamy doświadczenie w ich naprawie...
ja bym wziął te tatry (na pewno ta RT6S)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 18:50, 16 Cze 2006 |
|
|
Pyrus
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
Re: [RT6N1] Nieużywane Tatry dla Poznania ?? |
|
| | Myśle, że warto by było w związku z coraz bardziej uciążliwymi usterkami w Poznańskich tatrach, a także notorycznym przestojem w zajezdni [np. wag. 410] podsunąc któreś z gazet pomysł na sciągniecie do Poznania nie eksploatowanych w Pradze [i prawdopodobnie Libercu] Tartr RT6N-1 oraz RT6S było by to łączenie:
-4 sztuki RT6N-1
-2 sztuki RT6S
Myślę ze wagony te z racji swojej awaryjności nie były by drogie, a Poznań ma już duże doświadczenie w ich naprawianiu, dlatego można by 2 z nich przeznaczyć na częsci zamienne, a resztą uzupełnić takie linie jak choćby 7,12,15. Wiadomo, że nie jest to jakiś szczyt marzeń ale zawsze lepsze to niż 3g z holandii.
Więcej informacji na niemiecko-języcznej stronie: [link widoczny dla zalogowanych]
Na zdjęciu nieużywane Tatry w Pradze
[link widoczny dla zalogowanych] |
WOW fajna zajezdnia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:02, 16 Cze 2006 |
|
|
Pyrus
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
| | Nie, ale sprzedasz na wschód ze spokojną głową, bez żalu że wydajesz sprawny tramwaj. W Niemczech generalnie nie masz autobusu starszego niż 10letni. U nich wszystko po amortyzacji idzie na wschód (do Polski też, ale nie tylko) i kupują nowe. Nie znają w ogóle takiego pojęcia jak "NG" Poza tym nie sądzę, ze tak wadliwy model jak tatra miał seryjne części możliwe w ogóle do zrobienia mu NG. |
A poco na wschod Ostatnio czytalem jak bylem u brata w Gorzowie,ze odkupili od Poznania kilka helmutow,wiec moznaby odsprzedac innym miastom w Polsce(mniejszym),ktore chca wymienic tabor na nowoczesniejszy takie tarmy,ktore nam "przeszkadzaja"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:05, 16 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
A które tramwaje Poznań sprzedał Gorzowowi?? :O
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:16, 16 Cze 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Tatry przecież nie są aż takie złe, żeby je sprzedawać. W końcu sa niskopodłogowe, fakt, że często się psują, ale to nie znaczy, by je sprzedawać. A my co kupimy na ich miejsce, bo wątpie, abyśmy jakąś astonomicznie wielką sume za nie dostali.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:23, 16 Cze 2006 |
|
|
Pyrus
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
| | Tatry przecież nie są aż takie złe, żeby je sprzedawać. W końcu sa niskopodłogowe, fakt, że często się psują, ale to nie znaczy, by je sprzedawać. A my co kupimy na ich miejsce, bo wątpie, abyśmy jakąś astonomicznie wielką sume za nie dostali. | niby nie ale jak juz sprzedawac to miastom/panstwom ktore nie maja takiego taboru albo maja spore zaleglosci w wymianie,zeby uzyskac dobra cene
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:58, 16 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
I tak dostaniemy za nie kilka procent ceny rynkowej z 1997 roku, więc już nie warto, niech się kulają po tej "12". :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:01, 16 Cze 2006 |
|
|
|