Autor |
Wiadomość |
Pyrus
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
dzis znow padla "12" o 13:20 zaraz za Serafitkiem w kierunku Centrum nr chyba 402 ,dobrze ze jechalem "A" bo od ronda Rataje wszystko stalo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 18:24, 21 Cze 2006 |
|
|
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Czy mi się zdaje, czy Tatr ostatnio bardzo mało jeździ na 12. Dzisiaj nie widziałem żadnej!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:07, 10 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ja również nie widziałem żadnej. "12" stała się taka cicha, zwykła i pospolita. Niczym się nie wyróżnia czyli Tatr nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:20, 10 Lip 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
No tak w sumie jest upał, a elektronika naszej "kochanej" Tatry raczej tego nie wytrzyma. W sumie to dobrze, przynajmniej nie ma przestojów i nic się zbytnio nie psuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:32, 10 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Polemizowałbym => dziś widziałem 3 zepsute 105tki i jednego GT8 który poległ.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:01, 10 Lip 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
W ostatnia niedzielę tez widziałem 105N a przecięż uruchomienie niedzielne 12 to tylko 5 brygad.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 15:52, 11 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Na Fortecznej stały dziś chyba wszystkie, aż się tłok zrobił! Poza tym widziałem 3 niebieskie, czyli 2 blueconnecty!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 16:08, 11 Lip 2006 |
|
|
Fan 13-tki
Pasażer
Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Grunwald |
|
|
|
Ciekawe czy możnaby jakoś zmodernizować Tatrę żeby była mniej awaryjna? Szkoda tych wagonów- w końcu są niskopodłogowe- a takich MPK nie ma zbyt wielu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 18:56, 12 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Może jakby taką modernizację zrobił Siemens albo Skoda to coś by z tego wyszło, ale nie HCP i nie Pesa!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:40, 12 Lip 2006 |
|
|
Lejos
Motorniczy
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 413 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań-WOLA |
|
|
|
Żeczywiscie szkoda tych wagonó. Jak oni mogli tak spieprzyc robote, aż brak mi słów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:30, 12 Lip 2006 |
|
|
Arazzz
Pieszy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Co do elektroniki w tramach to sie nie zdziwie jak tez Siemensy polegna... bo temp. powiedzmy taka graniczna to 30-35 stopni, w tych puszkach jest wiecej Przy takiej temp. naturalnie zachodzi rozciaganie sie przewodow i sygnal zostaje znieksztalcony czyli cos sie niby wali a tak naprawde tak nie jest Tak samo jest z bankomatami Sorry za ot:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:22, 12 Lip 2006 |
|
|
Lejos
Motorniczy
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 413 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań-WOLA |
|
|
|
Czyli nasówa się jeden wniosek "stopiątki" są niezniszczalne. Najnowoczśniejsza techologia pada przy 35 stopniach, a kochane "stopiątki" wymiatają w ekstremalnych warunkach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 08:51, 13 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Kochane? To wyjątkowe badziewie i najszczęsliwszym dniem dla mnie będzie kasacja ostatniej! Nawet jeśli już będę stary xD. Poza tym nie zapominajmy o 3G, który wymiata od -60 do +70 i jest napewno mocniejszy od 105N
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 09:28, 13 Lip 2006 |
|
|
Lejos
Motorniczy
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 413 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań-WOLA |
|
|
|
Moze i mocniejszy, ale G3 jest nejgłosniejszym tramwajem w poznaniu i o najbrzydszym wnętrzu. Wkońcu to "stopiątki" są na PST Nie lubisz 105? Dlaczego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 09:54, 13 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
105N są toporne, brzydkie (zajeżdżają tandetnym radzieckim socrealizmem), są mranej jakości(ile razy miały NG), są bardzo marne w porównaniu do Tatry T3(ta z kolei potafi jeździć kilkanaście lat bez NG). Cały blok wschodni je miał/ma poza Polską, bo Polska miała... Konstal, którego nikt nie chciał - trylko na krajowy rynek i to był błąd! Chociaż dla samej polskiej gospodarki nie było to błędem. 105tka to typowy bydłowóz, który nie jest wygodny i trudno w nim usiąśc!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 10:15, 13 Lip 2006 |
|
|
Lejos
Motorniczy
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 413 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań-WOLA |
|
|
|
| | trudno w nim usiąśc! |
Kiedys jechałem składem który miał dwa rzedy siedzen po lewej stronie. Było treoche ciasno, ale ciekawie to wyglądało.
[link widoczny dla zalogowanych]
T3? Gdyby T3 jeździły po Poznaniu wyprowadził bym sie. T3 wygląda jak jakis wiejski pojazd z Rosji brzydki te siedzenia jak ze stadionu...
Ale za to nadrobili T6 albo kt4d jest elegancki to rozumiem ale 105N nie zamienił bym na T3.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 15:09, 13 Lip 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
T3 to ma jakiegoś świetnego design ale skoro dłużej wytrzyma bez NG to lepiej. Po za tym kupując tramwaj czy go oceniając nie można tylko patrzeć na wygląd zewnętrzny...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 16:43, 13 Lip 2006 |
|
|
Lejos
Motorniczy
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 413 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań-WOLA |
|
|
|
Wiem. Dlatego napisałem ze kt4d i T6 są z całą pewnością bardziej zaawansowane technicznie niz polska 105N\Na. Zakończmy temat T3 ok? A co sądzisz o kt4d i T6?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 17:45, 13 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
T3 nie trzeba kupowac teraz tylko w latach 70tych zamiast robić 105Ny! T6 są swietne i bardzo podobne do 105N - ponieważ to ściągneli Czesi od nas tak jak my wzór T3 na 13N ściągneliśmy! KT4D już za stare na Poznań, ale T6A2 całkiem, całkiem. Byle 105tek się pozbyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:18, 13 Lip 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | T3 nie trzeba kupowac teraz tylko w latach 70tych zamiast robić 105Ny! T6 są swietne i bardzo podobne do 105N - ponieważ to ściągneli Czesi od nas tak jak my wzór T3 na 13N ściągneliśmy! KT4D już za stare na Poznań, ale T6A2 całkiem, całkiem. Byle 105tek się pozbyć |
W dwumiesięczniku który akurat posiadam "Tramwaj Poznański" (Związku Zawodowego Tramwajarzy) piszą właśnie o Tatrach w Szczecinie i o delegacji z Poznaniu, która pojechała na testy. Jak uda mi się naprawić skaner, to zeskanuje i wstawie na forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:22, 13 Lip 2006 |
|
|
|