Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[RT6N1] Tatra- wiecznie psujący się tramwaj ;)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Tramwaje Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[RT6N1] Tatra- wiecznie psujący się tramwaj ;)
Autor Wiadomość
Pyrus
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań-Rataje

Post
dzis znow padla "12" o 13:20 zaraz za Serafitkiem w kierunku Centrum nr chyba 402 ,dobrze ze jechalem "A" bo od ronda Rataje wszystko stalo Sad


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:24, 21 Cze 2006 Zobacz profil autora
Robert
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Czy mi się zdaje, czy Tatr ostatnio bardzo mało jeździ na 12. Dzisiaj nie widziałem żadnej!


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:07, 10 Lip 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Ja również nie widziałem żadnej. "12" stała się taka cicha, zwykła i pospolita. Niczym się nie wyróżnia czyli Tatr nie ma.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:20, 10 Lip 2006 Zobacz profil autora
Robert
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
No tak w sumie jest upał, a elektronika naszej "kochanej" Tatry raczej tego nie wytrzyma. Razz W sumie to dobrze, przynajmniej nie ma przestojów i nic się zbytnio nie psuje. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:32, 10 Lip 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Polemizowałbym => dziś widziałem 3 zepsute 105tki i jednego GT8 który poległ.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:01, 10 Lip 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
W ostatnia niedzielę tez widziałem 105N a przecięż uruchomienie niedzielne 12 to tylko 5 brygad.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 15:52, 11 Lip 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Na Fortecznej stały dziś chyba wszystkie, aż się tłok zrobił! Smile Poza tym widziałem 3 niebieskie, czyli 2 blueconnecty!!


Post został pochwalony 0 razy
Wto 16:08, 11 Lip 2006 Zobacz profil autora
Fan 13-tki
Pasażer
Pasażer



Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań Grunwald

Post
Ciekawe czy możnaby jakoś zmodernizować Tatrę żeby była mniej awaryjna? Szkoda tych wagonów- w końcu są niskopodłogowe- a takich MPK nie ma zbyt wielu


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:56, 12 Lip 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Może jakby taką modernizację zrobił Siemens albo Skoda to coś by z tego wyszło, ale nie HCP i nie Pesa!


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:40, 12 Lip 2006 Zobacz profil autora
Lejos
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poznań-WOLA

Post
Żeczywiscie szkoda tych wagonó. Jak oni mogli tak spieprzyc robote, aż brak mi słów.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:30, 12 Lip 2006 Zobacz profil autora
Arazzz
Pieszy
Pieszy



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Co do elektroniki w tramach Smile to sie nie zdziwie jak tez Siemensy polegna... bo temp. powiedzmy taka graniczna to 30-35 stopni, w tych puszkach jest wiecej Smile Przy takiej temp. naturalnie zachodzi rozciaganie sie przewodow i sygnal zostaje znieksztalcony Wink czyli cos sie niby wali a tak naprawde tak nie jest Smile Tak samo jest z bankomatami Very Happy Sorry za ot:P


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:22, 12 Lip 2006 Zobacz profil autora
Lejos
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poznań-WOLA

Post
Czyli nasówa się jeden wniosek "stopiątki" są niezniszczalne. Najnowoczśniejsza techologia pada przy 35 stopniach, a kochane "stopiątki" wymiatają w ekstremalnych warunkach.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 08:51, 13 Lip 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Kochane? To wyjątkowe badziewie i najszczęsliwszym dniem dla mnie będzie kasacja ostatniej! Nawet jeśli już będę stary xD. Poza tym nie zapominajmy o 3G, który wymiata od -60 do +70 i jest napewno mocniejszy od 105N Smile


Post został pochwalony 0 razy
Czw 09:28, 13 Lip 2006 Zobacz profil autora
Lejos
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poznań-WOLA

Post
Moze i mocniejszy, ale G3 jest nejgłosniejszym tramwajem w poznaniu i o najbrzydszym wnętrzu. Wkońcu to "stopiątki" są na PST Smile Nie lubisz 105? Dlaczego?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 09:54, 13 Lip 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
105N są toporne, brzydkie (zajeżdżają tandetnym radzieckim socrealizmem), są mranej jakości(ile razy miały NG), są bardzo marne w porównaniu do Tatry T3(ta z kolei potafi jeździć kilkanaście lat bez NG). Cały blok wschodni je miał/ma poza Polską, bo Polska miała... Konstal, którego nikt nie chciał - trylko na krajowy rynek i to był błąd! Chociaż dla samej polskiej gospodarki nie było to błędem. 105tka to typowy bydłowóz, który nie jest wygodny i trudno w nim usiąśc!


Post został pochwalony 0 razy
Czw 10:15, 13 Lip 2006 Zobacz profil autora
Lejos
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poznań-WOLA

Post
Pasażer linii 4 napisał:
trudno w nim usiąśc!


Kiedys jechałem składem który miał dwa rzedy siedzen po lewej stronie. Było treoche ciasno, ale ciekawie to wyglądało.

[link widoczny dla zalogowanych]

T3? Gdyby T3 jeździły po Poznaniu wyprowadził bym sie. T3 wygląda jak jakis wiejski pojazd z Rosji brzydki te siedzenia jak ze stadionu...
Ale za to nadrobili T6 albo kt4d jest elegancki to rozumiem ale 105N nie zamienił bym na T3.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 15:09, 13 Lip 2006 Zobacz profil autora
Robert
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
T3 to ma jakiegoś świetnego design Razz ale skoro dłużej wytrzyma bez NG to lepiej. Po za tym kupując tramwaj czy go oceniając nie można tylko patrzeć na wygląd zewnętrzny...


Post został pochwalony 0 razy
Czw 16:43, 13 Lip 2006 Zobacz profil autora
Lejos
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poznań-WOLA

Post
Wiem. Dlatego napisałem ze kt4d i T6 są z całą pewnością bardziej zaawansowane technicznie niz polska 105N\Na. Zakończmy temat T3 ok? A co sądzisz o kt4d i T6?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 17:45, 13 Lip 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
T3 nie trzeba kupowac teraz tylko w latach 70tych zamiast robić 105Ny! T6 są swietne i bardzo podobne do 105N - ponieważ to ściągneli Czesi od nas tak jak my wzór T3 na 13N ściągneliśmy! KT4D już za stare na Poznań, ale T6A2 całkiem, całkiem. Byle 105tek się pozbyć Smile


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:18, 13 Lip 2006 Zobacz profil autora
Robert
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Pasażer linii 4 napisał:
T3 nie trzeba kupowac teraz tylko w latach 70tych zamiast robić 105Ny! T6 są swietne i bardzo podobne do 105N - ponieważ to ściągneli Czesi od nas tak jak my wzór T3 na 13N ściągneliśmy! KT4D już za stare na Poznań, ale T6A2 całkiem, całkiem. Byle 105tek się pozbyć Smile


W dwumiesięczniku który akurat posiadam "Tramwaj Poznański" (Związku Zawodowego Tramwajarzy) piszą właśnie o Tatrach w Szczecinie i o delegacji z Poznaniu, która pojechała na testy. Jak uda mi się naprawić skaner, to zeskanuje i wstawie na forum. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:22, 13 Lip 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Tramwaje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 5 z 8

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin