Autor |
Wiadomość |
stasheG
Zbanowany
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: PZN |
|
|
|
Bardzo duża część tej kwoty to pewnie transport. Bo tu go nie zrobią - jeszcze drożej pewno by wyszło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:53, 29 Lis 2006 |
|
|
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Transport opłaca chyba Siemens jak zabiera do modernizacji? A w sprawie naprawy to można złapać 2 sroki za jeden ogon...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:59, 29 Lis 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
| | Bardzo duża część tej kwoty to pewnie transport. Bo tu go nie zrobią - jeszcze drożej pewno by wyszło. |
W sumie to jak mają zrobić partacki remont w Polsce to rzeczywiście już lepiej żeby zrobili to specjaliści Siemensa tylko kurcze szkoda że trzeba na to aż tak długo czekać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:03, 29 Lis 2006 |
|
|
stasheG
Zbanowany
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: PZN |
|
|
|
| | Transport opłaca chyba Siemens jak zabiera do modernizacji? A w sprawie naprawy to można złapać 2 sroki za jeden ogon... |
Modernizacji. Ale ten jest już trafiony. Czyli płaci MPK. Czy jak oddajesz coś uszkodzone z twojej winy gdzieś do naprawy, robią ci to na gwarancji? Umowa była na rewitalizację a nie na klepanie wagonów po dzwonach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:19, 29 Lis 2006 |
|
|
tosheck
Motorniczy
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Niemcy wycenili naprawe 512 na okolo 500 tyś euro . Dlatego tak wczesnie nie bedzie remontowany . Dzisiaj na próbach jeżdził 508 i od jutra na trasach będzie już 10 kombinerek . Do wielkanocy mają już być wszystkie . Oczywiście bez 512 |
Wielkie dzięki za info. Wreszcie jestem na bieżąco z Combinami. A przy okazji życzę przyjemnego jeżdżenia na 3/4 w robocze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 11:50, 01 Gru 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| |
Modernizacji. Ale ten jest już trafiony. Czyli płaci MPK. Czy jak oddajesz coś uszkodzone z twojej winy gdzieś do naprawy, robią ci to na gwarancji? Umowa była na rewitalizację a nie na klepanie wagonów po dzwonach. |
Zgadza się - trafiony. Ale jest jeszcze druga strona medalu. Dlaczego wszystkie inne są transportowane za fee do modernizacji, a ten nie? Ten też powinien jechać na koszt Siemensa, a sama naprawa to juz na koszt klienta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 14:36, 01 Gru 2006 |
|
|
motorniczy z S-1
Pieszy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Na hali stoi już przyszykowany do transportu . Prawdopodobnie jak przyjedzie 513 to go zawiozą do Niemiec .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 09:09, 14 Sty 2007 |
|
|
Kuba
Moderator
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda |
|
|
|
| | Na hali stoi już przyszykowany do transportu . Prawdopodobnie jak przyjedzie 513 to go zawiozą do Niemiec .
|
I nareszcie zakończy się operacja Sanierung-Posen
W sumie tak jak planowano, czekamy w takim razie na kolejny przetarg wygrany przez Siemensa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 23:36, 14 Sty 2007 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|