Czy po generalnej przebudowie Combino, MPK powinno podpisać umowę na kolejnych 10 wagonów ?? |
Tak |
|
87% |
[ 21 ] |
Nie |
|
12% |
[ 3 ] |
|
Wszystkich Głosów : 24 |
|
Autor |
Wiadomość |
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Czyli reasumując :
Wróciły: 501,506
Zabrano: 502,503,504,507
Jeżdżą: 505,508,509,510,511,513,514
Uszkodzone: 512
Dobrze??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 11:07, 20 Maj 2006 |
|
|
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Czyli reasumując :
Wróciły: 501,506
Zabrano: 502,503,504,507
Jeżdżą: 505,508,509,510,511,513,514
Uszkodzone: 512
Dobrze?? |
Tak, wszystko się zgadza. Tylko ciekawe czemu nie biora ich po kolei, według numerów taborowych??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 11:12, 20 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ważne ze biorą. Główne kryterium opiera sie o ilość przejechanych km. Tylko dziwne że 505 jest jeszcze w Poznaniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 11:27, 20 Maj 2006 |
|
|
Kuba
Moderator
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda |
|
|
|
Dzisiaj [26.05] widziałem już po przebudowie liniowo jeżdżace [linia 14] wagony 502 i 506. Zniknął natomiast 505 i podejżewam, że albo już pojechał do Krefeld albo odstawiono go ze wględu na zbyt duży przebieg. Ma ktoś jakieś informaje na jego temat??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 14:56, 26 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Również widziałem 502 i aż mnie tak zatkało jak go zobaczyłem, że nie wsiadłem! Nie wiem czemu! Jakaś pomrocznośc jasna?? 506 też mi mignął choc początkowo myślałem ze to 508 ale był za czysty jak na 508
Wynika z tego ze wrócił jako ostatni 502 a pojechał 505, tylko kiedy to było skoro nikt nic nie wie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:18, 26 Maj 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Czyli mam już 3 (słownie: trzy) przebudowane tramwaje COmbino w Poznaniu?? Tj. #501, #502 i #506??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:46, 26 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Masz? Chyba mamy! Ale liczba sie zgadza: 501,502,506
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:06, 26 Maj 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Masz? Chyba mamy! Ale liczba sie zgadza: 501,502,506 |
No dobra, mamy.
Jechał już ktoś może #502 bądź #506??
501 post.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 17:53, 30 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ja widziałem #502 ale tak mnie zamurowało, że zajrzałem przez okno czy jest po przebudowie ale nie wsiadłem i dziś nie potrafię wyjaśnic czemu Ale wiem, że jeden z użytkowników forum jechał...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 18:01, 30 Maj 2006 |
|
|
Tomek.
Motorniczy
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Jeśli Combino przebudowują od podstaw,to przy okazji z 2-3 wagony można by przebudować na dwukierunkowe-dwustronne.Byłyby wówczas pomocne przy tworzeniu komunikacji zastępczej na czas remontów.W przyszłości mogłyby obsługiwać linie zakończone ślepą końcówką tam,gdzie nie ma możliwości zbudowania pętli np.na Dworcu Zachodnim,albo w wykopie na wysokości Mostu Teatralnego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:08, 26 Cze 2006 |
|
|
Kuba
Moderator
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda |
|
|
|
Heh no takie przeróbki to chyba niemożliwe co prawda oni wymieniają elementy pudła no ale zamiana ich na tramwaje wahadłowe wiąże sie np. z montażem nowej kabiny motorniczego, montażem nowych drzwi itp. to niemożliwe. Jedynie warto by było pomyśleć nad wydłużeniem np. o jeden człon niektórych wagonów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:49, 26 Cze 2006 |
|
|
Tomek.
Motorniczy
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Aha.Wie Pan,nie jestem fachowcem,także nie wiedziałem,że to aż tak skomplikowane.Gdzieś czytałem,że Combino to tramwaj uniwersalny,oprzegubowy,i można go montować w dowolną ilość członów.Może być jednokierunkowy lub dwukierunkowy.Także w naszym wypadku trzebaby było ostatni człon-zamienić i wmontować z kabiną motorniczego oraz dodać drzwi po przeciwnej stronie.O ile dobrze kojarze,miejsce jest-są tam zamontowane składane siedzenia.
Np w Amsterdamie kursują takie wagony Combino jak u nas w wersji jedno i dwukierunkowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:44, 26 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
wystarczy, że do jednego tramwaju dodasz dwa człony przednie - po obu stronach bedzie kabina Motorowego... z drzwiami trudniej, ale do połowy tramu będą po prawej stronie, a dalej po lewej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 10:01, 27 Cze 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Combino #503 wróciło!!! Jeździ dzisiaj na W2.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:02, 01 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Co?? WOW Ciekawe czemu nikt o tym głośno nigdzie nie mówi, ale 3maj tak dalej (rękę na pulsie Górczyna).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:44, 01 Lip 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Na Jadwigi minął mnie #514 Przejazd techniczny z 5 mechanikami w środku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 14:14, 01 Lip 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Na Jadwigi minął mnie #514 Przejazd techniczny z 5 mechanikami w środku. |
Ja widziałem na rondzie rataje, ale #502 i nic więcej niepokojącego nie widziałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 16:33, 01 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No niech sobie jeżdżą. NHie bójcie się bo im nic nie grozi. Czy ktoś jechał już #503?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 11:52, 03 Lip 2006 |
|
|
Kuba
Moderator
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda |
|
|
|
Dzisiaj mijałem w mieście 501 i chyba zaliczył jakąś drobną stłuczkę bo ma rozwalony przedni zderzak. Ktoś wie coś o tym ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 14:48, 03 Lip 2006 |
|
|
Kuba
Moderator
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda |
|
|
|
Czy ktoś wie dlaczego w przebudowanych Combino [np. 503] brakuje tej tabliczki znamionowej na której była nazwa producenta, numer wagonu i rok budowy?? Jest to celowe działanie Siemensa wzg. MPK czy po prostu wandalski wybryk??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:57, 20 Lip 2006 |
|
|
|