Czy T6A2 powinny trafić do Poznania? |
Tak |
|
71% |
[ 10 ] |
Mam mieszane uczucia |
|
21% |
[ 3 ] |
Nie |
|
7% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 14 |
|
Autor |
Wiadomość |
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Wiadomo, że sprowadzenie T6A2 lub KT4D (jeśli tygh 2gich Szczecin sam nie wykupi) spowoduje usunięcie wagonów:
1) 800-810 (805 na zabytek)
2) 605,606,607,611-614 [może 601,602,610,615 też ]
3) 650,652 Rooibos , 654,663,666,669,670,679,686,689,692
Wymieniłem najbardziej zdezelowane lub te których MPK che sie pozbyc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:48, 22 Maj 2006 |
|
|
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | Co do funkcjonalności to jedyną ich zaletą jest to, że motorniczowie na takich ulicach jak np. strzelecka, górna wilda i innych na których parkują samochody równolegle do jezdni nie musza się zbytnio obawać o przytarcie komuś lusterka bo wagon jest wąski. |
W "przystanku" napisali że wadą tych tatr jest to, ze są węższe niż nasze tramwaje. Jeżeli tak wąskie jak 3G, to luz, nie mamy się o co martwić utratą 3G, a tym bardziej motorniczowie na strzeleckiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 07:33, 23 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
To, że jest wąski to żadna wada. Na Piątkowskiej przynajmniej nie będzie haczył o chodnik. Już go usunęli wraz z wysokimi krawężnikami bo jak Połabska była zamknieta to tam musiały raz ppjechać Tatry i combino. Że tez mnie tam nie było...
W Tatrze T6A2 wystarczy w środku usunąć rząd podwójnych siedzeń w środku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 09:25, 23 Maj 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
To pozostaje tylko kwestia ceny i kto miałby za to zapłcić, bo raczej MPK całej sumy nie pokryje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 14:14, 23 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Nie sądzę, bo jeden skład kosztuje około 700 tys.zł. Podobno...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 17:36, 23 Maj 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Nie sądzę, bo jeden skład kosztuje około 700 tys.zł. Podobno... |
Cena dość spora, ale i tak warto zainwestować w taki dobry tabor.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 13:58, 24 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No to jest tabor 18letni więc jal na polskie warunki młody, bo trza się pozbyć 3G, i NIESTETY niektórych GT6/8 pewnie Ale może warto wcześniej wyzbierać wszystkie GT8S, GT8 typu P i inne GT8 na rozstaw 1435 mm których jest już bardzo mało??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 17:09, 24 Maj 2006 |
|
|
Kuba
Moderator
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda |
|
|
|
Wątpię czy MPK bedzie chcialo kupic za taką cenę używane tramwaje, podejżewam ze kupią 10-15 szt nowych (bo na nowe dostaną jakies dofinansowanie z UE), a najbardziej zużyte GT6/8 & 3G zastąpią np. taborem z Amsterdamu o wiele tańszym [4G,5G,6G...] więc te Tatry to raczej nierealne jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 19:01, 24 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Weź nie kracz
KT4D dla Szczecina jest tańsze ale nie wiem czy chodzi o jeden wagon czy o dwa, bo kt4d to miniprzegubowy wagon. A u nas chodzi mam nadzieje o skład za 700 tys. a nie o wagon rozmiarów 1x105N.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:33, 24 Maj 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Ostatecznie mogą być 4G, 5G, 6G itd. zAmsterdamu, chociaż Tatry z Berlina byłyby bardziej mile widzane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:29, 24 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Nie wiem czy te xG miasto w ogóle sprowadzi bo Amsterdam się ich nie pozbędzie dopóki wszystkie ich combino nie będą "zmodernizowane", a poza tym już dużo tam tego shit-u nie ma. Na razie najrealniej można myśleć nad GT8S, GT8 typu P i innym "złomem" GT8 na 1435 mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:40, 24 Maj 2006 |
|
|
|