Autor |
Wiadomość |
poznanianka
Kontroler
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 146 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: poznan |
|
:) |
|
Witam Smar. Fajnie ze robisz zdjecia i je wrzucasz, ale po co te same w kilku miejscach? Jak ktos przeglada rozne stronki, i trafia wciaz na te same fotki to sie troche ... denerwuje...
Dlatego mam propozycje jesli ktos chce wrzucic fotke ktora jest juz gdzies indziej to moze po prostu nalezaloby podac linka i kazdy moze sobie otworzyc...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 11:36, 03 Sie 2006 |
|
|
|
|
Kuba
Moderator
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda |
|
|
|
Skoro nikt nie pokusił się o podsumowanie remontu dorzuce parę zdań od siebie.
Cała operacja przebiegła dość sprawnie, wahadła (W1, W2) dość sprawnie woziły pasażerów, W3 było porażką pod względem przewozowości, ale być musiało. Autobus za tramwaj raczej bez zarzutów.
Ekipy remontowe wymieniły tory nawet kawałek za skrzyżowaniem (kier. Dmowskiego, Głogowska i Hetmańska). Zwrotnice standardowo na pętlach, sterowanie Bombardiera. Zawiodło mnie jedynie wykonanie asfaltowej nawierzchni na skrzyżowaniu, wybrano niestety podobnie jak podczas remontu na Kórnickiej opcję najtańszą, ale chyba najmniej trwałą. Kiedyś kładli niezniszczalną kostkę wypełnioną elastyczną mieszanką smołu i gumy jak na Traugutta czy Starołęce. Miejmy nadzieję że liczne Tiry nie zdemolują zbyt szybko owoców 3 miesięcznej pracy.
Tyle co na temat remontu ktoś ma inne spostrzeżenia??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 18:16, 12 Wrz 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Na przebudowanym skrzyżowaniu Głogowska/Hetmańska na pewno bardziej szarpie niż na Jana Pawła II/Kórnicka. Być może to wina zalania torów asfaltem. Czy też to odczuwacie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 19:20, 12 Wrz 2006 |
|
|
smar
Pieszy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | Skoro nikt nie pokusił się o podsumowanie remontu dorzuce parę zdań od siebie...
Zawiodło mnie jedynie wykonanie asfaltowej nawierzchni na skrzyżowaniu, wybrano niestety podobnie jak podczas remontu na Kórnickiej opcję najtańszą, ale chyba najmniej trwałą. Kiedyś kładli niezniszczalną kostkę wypełnioną elastyczną mieszanką smołu i gumy jak na Traugutta czy Starołęce. Miejmy nadzieję że liczne Tiry nie zdemolują zbyt szybko owoców 3 miesięcznej pracy... | No właśnie - jestem na 99% przekonany, że szybko pokruszy sie ten asfalt między torami i będą dziury i nierówności, tak jak przed remontem :/ Dlaczego - otóż jak przejeżdża sie tam samochodem, czuć drgania (nierówności). Jak przejedzie 10000 TIRów (a może i mniej) - może byc nieciekawie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 19:22, 12 Wrz 2006 |
|
|
Kuba
Moderator
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda |
|
|
|
| | Dlaczego - otóż jak przejeżdża sie tam samochodem, czuć drgania (nierówności). Jak przejedzie 10000 TIRów (a może i mniej) - może byc nieciekawie... |
Przejazd na Jana Pawła II/Kórnicka jadac od strony Malty jest też zrobiony beznadziejnie, samochodem nie można by było przejechać z prędkością pow. 90 km/h bez podskoczenia, nie można tego powiedzieć np. o Rondzie Starołęka.
Ale taka jest zaleta przetargów organizowanych w PL wszystko jak najtaniej, a potem wychodzi smród po latach albo miesiącach jak to miało miejsce z autostradą Września-Konin. W Niemczech od dawna kładą na przejadach tylko kostkę bo asfalt mimo wszystko nie wytrzymuje i się kruszy szczególnie zimą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 19:34, 12 Wrz 2006 |
|
|
lipczak
Kontroler
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Zawiodło mnie jedynie wykonanie asfaltowej nawierzchni na skrzyżowaniu, wybrano niestety podobnie jak podczas remontu na Kórnickiej opcję najtańszą, ale chyba najmniej trwałą. Kiedyś kładli niezniszczalną kostkę wypełnioną elastyczną mieszanką smołu i gumy jak na Traugutta czy Starołęce. Miejmy nadzieję że liczne Tiry nie zdemolują zbyt szybko owoców 3 miesięcznej pracy.
Tyle co na temat remontu ktoś ma inne spostrzeżenia?? |
| | Jak przejedzie 10000 TIRów (a może i mniej) - może byc nieciekawie... |
Może liczą, że po oddaniu A2 i nowych oznakowaniach TiRy nie będą się przez to skrzyżowanie przemieszczać
BTW faktycznie wychodzi krótkowzroczność w przetargach jak naj taniej, co w konsekwencji jest mniej trwałe i wcale ta cena nie jest taka niska.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 19:44, 12 Wrz 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
Jeszcze a propos partactwa to zaobserwowałem że na Kaponierze (w relacji Sobiecha - Górczyn) Combino wężykuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:36, 12 Wrz 2006 |
|
|
Kuba
Moderator
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda |
|
|
|
Tak też to zauważyłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:17, 12 Wrz 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Wszystkie tramwaje tam wężykują, bo taka jest budowa zwrotnicy. Dzięki temu remontowi przynajmniej nie zapada się wszystko dodatkowo na dół.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:37, 12 Wrz 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Ja zauważyłem że zgodnie z nową świecka tradycją na skutek zmiany geomertii łuków przystanek w kierunku Górczyna został przebudowany na pojedyńczy ( patrz Kórnicka) to jakaś plaga ostatnio.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:49, 12 Wrz 2006 |
|
|
Poznaniak
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo |
|
|
|
dokładnie pojedyncze przystanki to plaga
a ztym aswaltem to moze byc tak jak na kórnickiej
tam parę dni po otwarciu coś poprawiali
oby tutaj nie było tak samo
lato 2007 remont przejazdów i powtórka z rozrywki (W1)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:57, 12 Wrz 2006 |
|
|
Kuba
Moderator
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda |
|
|
|
| | Z tym aswaltem to moze byc tak jak na kórnickiej
tam parę dni po otwarciu coś poprawiali |
Nawet nic o tym nie wiem, ale jak poprawiali to poprawili źle bo przejazd jest nierówny Nie wróżę mu niczego dobrego zwłaszcza przy tym ruchu który tam jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 23:02, 12 Wrz 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
Na Hetmańskiej na obu przystankach brakuje ławek. Efekt jest taki, że ludzie siadają na krawędzi peronu i kładą nogi na tory. Kilka dni temu tak se siedzieli aż tu nagle z Głogowskiej wyjechała wyjazdowa 5 w kierunku starołęki. Motorowy zadzwonił a ludzie w panice zaczęli uciekać. W końcu ktoś nie zdąży i skończy jak ten biedak co żebrze na Teatralnym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 16:55, 18 Wrz 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
Ale czy kretyni (czyt.: decydenci) nie mogliby CHOCIAZ RAZ POMYSLEC ZANIM DOJDZIE DO TRAGEDII??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 18:37, 20 Wrz 2006 |
|
|
stasheG
Zbanowany
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: PZN |
|
|
|
Decydenci mają za przeproszeniem gówno do powiedzenia, gdy Jasiu albo Małgosia sadzają swe szanowne 4 litery na krańcu peronu i bawią się na torowisku. Jak Jasia zgarnie Helmut, może Małgosia i cała reszta tych worków zrozumie. 2 dni temu koleś na Mieszka I zabił się niestety na motocyklu. Kogoś ruszyło? Otóż nie. Debile jeżdżą jak jeździli, to tak klawo i fajno.
Poza tym jest jeszcze takie zjawisko jak ewidentny brak miejsca - peron jest wąski bo wokoło ma jezdnię i torowisko (oba mają określoną szerokość, a w przypadku drugim niekiedy odzywa się "głos narodu" stwierdzający, że tramwaj jest do niczego, bo nie mieści się wszędzie - może ktoś zmądrzał?), a jak na peronie ustawisz ekstra ławki, to zamiast stać dajmy na to 10 osób usiądą w tym samym miejscu trzy osoby.
I ostatnie - tam aż tak rzadko tramwaje nie jeżdżą, by koniecznością było siedzenie. Rozumiem gdzies tam po drodze od Murawy do Wilczaka (w dni robocze przeca trójka co 20 minut lata) - tam to się można wystać za wszystkie czasy. A tak? To wszędzie w sumie nawet w niedziele dość często bimby jeżdżą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:18, 20 Wrz 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
Ale kiedyś ławki były i było dobrze a teraz?? Mój ojciec jeździ stamtąd codzienie do pracy i z jego relacji wynika że wszyscy się skarżą na brak ławek. Więc skoro pasażerowie chcą ławek to czemu nie ma ich tam być?? MPK jest dla pasażerów czy odwrotnie?? Bo czasem mam wrażenie że opcja 2.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 12:56, 21 Wrz 2006 |
|
|
Tomaszko
Administrator
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 231 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Świerczewo |
|
|
|
Głogowska bez tramwaju!
Uwaga poznaniacy. Czekają nas trzy dni objazdów i utrudnień w ruchu tramwajowym. Powodem jest ogromna dziura, która dziś w nocy pojawiła się na przystanku tramwajowym na skrzyżowaniu Głogowskiej i Hetmańskiej. Pod torowiskiem zapadła się ziemia, podmywana przez uszkodzoną rurę wodociągową.
Choć głęboka na prawie dwa metry dziura na przystanku przy ul. Głogowskiej pojawiła się dziś, zagrożenie w tym miejscu pracownicy MPK sygnalizowali już w piatek. Wtedy to dostrzeżono pod zwrotnicą i torami pęknięcia, które, jak się dziś okazało, były objawem uszkodzenia podziemnej rury.
- Rzeczywiście sygnały o zagrożeniu dostawaliśmy już wcześniej. Dziś w nocy zapadła się ziemia, dlatego też od rana tramwaje skierowane są objazdami, a pomiędzy skrzyżowaniem Głogowska - Hetmańska i rondem Kaponiera jeździ autobus "Za tramwaj" - powiedział nam na miejscu zdarzenia pracownik Nadzoru Ruchu MPK.
Dziura powstała w miejscu, które kilka miesięcy temu było całkowicie wyremontowane. Prawdopodobną przyczyną zapadnięcia się ziemi była uszkodzona rura wodociągowa, z której od kilku tygodni sącząca się woda podmywała grunt pod przystankiem.
Nie wiadomo jeszcze jak długo potrwa naprawa awarii. Pracownicy MPK mówią, że na swoje trasy tramwaje mogą wrócić dopiero za trzy dni. Do tego czasu poznaniacy muszą korzystać z komunikacji zastępczej.
tutej.pl
Przykład typowej polskiej fuszertki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:12, 14 Sty 2007 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
Hurra! Niech żyje autobusowa komunikacja zastępcza!
T/1 - 1001
T/2 - 1002
T/3 - 1827
T/4 - 1835
T/R - 1815
1815 wszedł za 1835 który zaliczył bombę - "inteligentna" kierująca puszką nie zauważyła 18-metrowego kolosa pragnąc skręcić w lewo w Niegolewskich. Na szczęście obyło sie bez ofiar ani zniszczeń. Rezerwa zrobiła jedno kółko i zeszła. 1835 pozostał na linii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:18, 14 Sty 2007 |
|
|
Tomek.
Motorniczy
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
To jaką trasą,w związku z awarią,jedzie dzisiejsza linia 5 z okazji finału WOŚP? - interesuje mnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:39, 14 Sty 2007 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Potwierdzam:
5,14 => kier. Grunwald pewnie bez sensu koło Areny na Górczyn...
8=> Gwarna
18=> jak "10"
Z tego co widziałem
Czy T dojezdza do Górczyna czy tez bez sensu jadą tam objazdami 5 i 14?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:45, 14 Sty 2007 |
|
|
|