Autor |
Wiadomość |
macieq84
Kontroler
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 102 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
Toshek: Po pierwsze na odcinku Kornicka-Lecha bylyby 4 linie (5,11,17 i ta szczytowka). Jedynki nie licze, bo ona przy zbudowaniu Franowa z tego odcinka zniknie!!! A z rondem Rataje mialem na mysli tylko linie tramwajowe
do NLa - nie mam poczucia humoru i wbrew pozorom jestem przeciwny roznym dziwnym pomyslom obcinania linii na szeroko pojetym GTRze. 5 i 17 sa nie do ruszenia i wszystko. A "16" rzucaja sobie jak chca zaleznie od opcji wiec i ja sobie porzucam. Z jakiej racji pewne dzielnice sa uprzywilejowane i maja linie co 5 minut??? Bo to PST??? Buhahaha. Zatem calkiem sporo wozow musi obslugiwac te linie. Wiec sie tak nie spinaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 01:01, 09 Gru 2006 |
|
|
|
|
Mrufek
Moderator
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 510 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Piątkowo |
|
|
|
Dziwisz się czemu częstotliwość kursów linii nr 16 na PeSTce wynosi 5 minut w godzinach porannego szczytu? Przejedź się raz, a sam się przekonasz.
Krzyż na drogę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 09:58, 09 Gru 2006 |
|
|
stasheG
Zbanowany
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: PZN |
|
|
|
Heheh niedługo z 16 będzie niezła heca....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 10:02, 09 Gru 2006 |
|
|
macieq84
Kontroler
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 102 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
Mrufek, recze Ci ze na Ratajach od rana jest TAK SAMO jak na uprzywilejowanym Piatkowie. A za krzyz dziekuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 10:47, 09 Gru 2006 |
|
|
Mrufek
Moderator
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 510 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Piątkowo |
|
|
|
Na piątkowie MIMO częstotliwości 16 co pięć minut tramwaje są napchane do granic możliwości, nawet to nie wystarcza... Na Ratajach starczy 10 minut, bo ludzie się mieszczą. I nie nazywaj Piątkowa uprzywilejowanym, bo nie masz ku temu żadnych podstaw.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 10:54, 09 Gru 2006 |
|
|
tosheck
Motorniczy
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Kolego Mrufku, niestety, ale macieq ma rację. Piątkowo jest uprzywilejowane i miasto wcale się z tym nie kryje. Dwa przykłady: kiedy walczyliśmy o dodatkowy autobus na linii 65, dostaliśmy odpowiedź, że nie ma pieniędzy, bo PST jest ważniejsze. A kiedy remontowany był odcinek Królowej Jadwigi między Półwiejską a dworcem PKS, to rozkład zmienionej linii 12 był ułożony tak, żeby na PST wszystko się zgadzało, a ze Starołęki "12" z "13" odjeżdżały po minucie.
Maćqu - pisz proszę mojego nicka poprawnie - to nietrudne. A jeżeli chodzi Tobie o cztery linie na Trasie Kórnickiej, to to jest jednak trochę za dużo. Trzy linie w zupełności tam wystarczą. Tak samo jak na odcinku od ronda Starołęka do os. Lecha trzy linie to czasami stanowczo za dużo - zwłaszcza przy obecnym układzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 11:50, 09 Gru 2006 |
|
|
Mrufek
Moderator
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 510 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Piątkowo |
|
|
|
Ja jednak obstaję przy swoim - Piątkowo jest traktowane jak każda inna dzielnica... Zwróć uwagę na to, że z Piątkowa praktycznie nie ma alternatyw na szybki dojazd w kierunku centrum, autobusy nastawione są na dowóz pasażerów na tramwaj. Obecna częstotliwość kursowania PeSTki jest w miarę (?) odpowiednia, a tramwaje i tak jeżdżą napakowane. Nie bez powodu północ naszego miasta nazywana jest "sypialnią Poznania". Ale teraz przyszedł czas na Ratajski Szybki tramwaj i myślę, że ta budowa rozwieje wszelkie wątpliwości na temat polityki MPK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 12:12, 09 Gru 2006 |
|
|
stasheG
Zbanowany
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: PZN |
|
|
|
Wybaczcie... Na Piątkowie to wygląda tak, że autobusy to dowozówki do PST... Więc nie dziw się, że pestka jest priorytetem (i o UAM nie zapominaj). Przy wspomnianym remoncie musialo wszystko grać. Przykład choćby wczoraj. Padła tatra - pierdalnęła cała komunikacja tramwajowa. Inna sprawa to to, że na tę pestkę ludzie czekali "ładnych parę lat"... Na Ratajach natomiast masz kilkanaście linii, które zaczynają trasę na RR i stamtąd można już się łatwo dostać do centrum - kilka linii tramwajowych + A i 74.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 12:18, 09 Gru 2006 |
|
|
tosheck
Motorniczy
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Dokładnie, tak jak mówisz. A na Piątkowie nie ma takiego dworca i będzie można liczyć tylko na Sobieskiego, które i tak zresztą obejmie PST...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:04, 09 Gru 2006 |
|
|
snorri
Kontroler
Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
jest alternatywa - 78 jadące wprost do centrum, oraz 90 jadąca na w okolice starego rynku i 51 pod zamek i UAM (ten w centrum), ale są wykorzystywane przez "pestkowiczów" w wypadkach kryzysowych, awarii tak jak ta wczoraj =]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:06, 09 Gru 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
| | Heheh niedługo z 16 będzie niezła heca.... |
A jakaż to heca ?( o ile to nie tajemnica i o ile nie piszą o tym gdzieś w internecie żeby można było o tym przeczytac i nie zadawać głupich pytań na forum) ....
A tak poza tym:
5 przez Rocha do M1 - ilość brygad - 9 ( -2b)
16 przez Rocha do M1( co 10m) - orientacyjnie 8 brygad czyli o jedna więcej niż obecnie rano.
1 z GTR do M1 - orientacyjnie 1 brygada mniej.
13 przez Rocha pewnie ilość brygad bez zmian.
11 na Stomil
Z M1 przez Rocha do centrum muszą być 2 linie. Stąd dziwi mnie pomysł przeruzcenia 16 na Zawady tym bardziej że przy budowie krzyżówki przy Kórnickiej nie przewidziano takiego ukladu przystanków dla takiej relacji. 16 następny przystanek za Baraniaka miałaby dopiero przy Piotrowie to troche bez sensu. Ponadto jeżeli 16 zacznie kursowac co 10 minut to z kolei bedzie problem rano na Pestce tak jak pisał Mrufek.
I to dopiero bedzie ciekawie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:29, 09 Gru 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
78 alternatywą dla PST?? Dobre
Maćqu - idąc Twoim tokiem myślenia - za kilkanaście miechów będziesz tak samo UPRZYWILEJOWANY jak Mrufek, StasheG i inni mieszkańcy Piątkowa. A co mają powiedzieć mieszkańcy Wildy, Jeżyc, Łazarza?? Że nie wspomnę o os. Kopernika gdzie tramwaju nie ma i długo nie będzie!
Do wszystkich zwolenników 16tki na Zawady - co powiecie na 16 Sobiecha - Lecha (później Franowo) co 5 minut????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:39, 09 Gru 2006 |
|
|
stasheG
Zbanowany
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: PZN |
|
|
|
| | jest alternatywa - 78 jadące wprost do centrum, oraz 90 jadąca na w okolice starego rynku i 51 pod zamek i UAM (ten w centrum), ale są wykorzystywane przez "pestkowiczów" w wypadkach kryzysowych, awarii tak jak ta wczoraj =] |
A dlaczego? Bo najlepiej dostać się do centrum z Piątkowa korzystając z PST.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:48, 09 Gru 2006 |
|
|
tosheck
Motorniczy
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
16 Sobieskiego - Lecha co 5 minut? Na to trzeba by przynajmniej 2 razy więcej wozów niż obecnie. To co tniemy, panowie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 16:29, 09 Gru 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
| | 16 Sobieskiego - Lecha co 5 minut? Na to trzeba by przynajmniej 2 razy więcej wozów niż obecnie. To co tniemy, panowie? |
Dokładnie 7 brygad więcej czyli tyle ile ma obecnie dwójka... Tniemy ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 16:33, 09 Gru 2006 |
|
|
tosheck
Motorniczy
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Założyłeś, że będzie trzeba 14 brygad, a jak będą chcieli zrobić postój dłuższy? To 15 - wtedy 8 brygad więcej. Dzisiejszy szczęśliwy numerek to "10".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 10:39, 10 Gru 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
Można pokombinować z Piątkowską
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:30, 10 Gru 2006 |
|
|
hatak
Pieszy
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
co Wam powiem, to wam powiem, ale wam powiem :
jak już wszystko będzie gotowe:
16: M1/Franowo przez Rocha i dalej do końca PST
1: M1/Franowo - w lewo na na os. Lecha i dalej starą trasą.
5: Stomil - GTR - Rocha i dalej starą trasą
17: po staremu
11: M1/Franowo - dalej po staremu (tzn przez Rataje)
A póki nie ma M1/Franowo to niech 5 i 13 jadą przez Rocha, a 16 do os Lecha.
Problem się pojawi jak jeszcze dobudują coś do Ronda Żegrze , ale wtedy chyba tam będzie zaczynała swój bieg 5 i jakaś dodatkowa linia (19?) np Rondo Żegrze-R. Starołęka-Rataje-Półwiejska-Towarowa i gdzieś tam dalej . Taka linia trochę wspomogłaby 12 . Mogłaby też tam ewentualnie skręcać 18.
hmmm: czy 2/9/10 nie mogłaby jechać w przyszłości przez Towarową? (tak jak teraz 2) Bardzo mi taka trasa odpowiada . Czy są na to jakieś szanse?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:53, 10 Gru 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
| | co Wam powiem, to wam powiem, ale wam powiem :
jak już wszystko będzie gotowe:
16: M1/Franowo przez Rocha i dalej do końca PST
1: M1/Franowo - w lewo na na os. Lecha i dalej starą trasą.
5: Stomil - GTR - Rocha i dalej starą trasą
17: po staremu
11: M1/Franowo - dalej po staremu (tzn przez Rataje)
A póki nie ma M1/Franowo to niech 5 i 13 jadą przez Rocha, a 16 do os Lecha. |
Dokładnie tak właśnie z tym że czy 11 na M1 na 5 na Stomil czy tez odwrotnie kwestia do dyskusji ja bym 5 widział na M1.
| | hmmm: czy 2/9/10 nie mogłaby jechać w przyszłości przez Towarową? (tak jak teraz 2) Bardzo mi taka trasa odpowiada . Czy są na to jakieś szanse? |
Żadnych takich Towarowa awaryjnie normalnie Ratajczaka ale o tym nie w tym temacie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:30, 10 Gru 2006 |
|
|
hatak
Pieszy
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Dokładnie tak właśnie z tym że czy 11 na M1 na 5 na Stomil czy tez odwrotnie kwestia do dyskusji ja bym 5 widział na M1. |
rzeczywiście, nie zauważyłem, że napisałeś coś prawie identycznego . Ja bym jednak zostawił 5 tak jak jest na Stomil, bo to kwestia przyzwyczajenia się ludzi z Żegrza do "ulubionych" numerków . Podobnie z 11, której trasa też ulegnie tylko małemu wydłużeniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:41, 10 Gru 2006 |
|
|
|