Autor |
Wiadomość |
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
Dyskusja nad sytuacją KM po otwarciu trasy przez M.Św. Rocha |
|
Dokładnie będzie jedna nadwyżki.
16 na Zawady? A po co? Poza tym twierdzą [decydenci] ze sie tam 3 linie nie zmieszcza.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pasażer linii 3/4 dnia Nie 13:58, 21 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Wto 15:42, 05 Gru 2006 |
|
|
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
Dwie linie na Królowej Jadwigi?? Chyba zamiast skasować 11 powinniśmy skasować BIT bo ich pomysły wołają o pomstę do nieba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 15:55, 05 Gru 2006 |
|
|
tosheck
Motorniczy
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
"16" według obecnych planów na pewno pojedzie na Zawady. Obecnie linia ta właśnie dlatego (między innymi) jeździ przez al. Marcinkowskiego, żeby w przyszłości tylko ją przedłużyć. Najprawdopodobniej kosztem siódemki, która zapewne zostanie skierowana na os. Lecha.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 09:00, 06 Gru 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
A nie lepiej "16" do Os. Lecha??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 13:34, 06 Gru 2006 |
|
|
tosheck
Motorniczy
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Po co, jak tam będzie piątka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 16:25, 06 Gru 2006 |
|
|
Dawid
Moderator
Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 537 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Winogrady |
|
|
|
A chociażby po to żeby ją tylko przedłużyć potem do Franowa. Na początku (do wyremontowania odc: Kórnicka- Os. Lecha) 16 będzie jeździła rzeczywiście do Zawad.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 16:53, 06 Gru 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Może to tylko czaowe, chociaż ma to uzasadnienie. Z szeroko pojętego GTR pojedzie 5 na Rocha, a kiedyś z okolic Głównej/Krańcowej na Rocha też musi byc tramwaj...Tyle, że to komplikuje wiele spraw w dalszym rozumowaniu - ponieważ linia 7 musi też jechać na tą Główną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 17:26, 06 Gru 2006 |
|
|
tosheck
Motorniczy
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Otóż siódemka wcale niekoniecznie musi tam jechać. Zostanie przecież jedynka (choć może wcale nie - przecież nikt nie powiedział, że jedynka nie może być wydłużona do Miłostowa). Swego czasu mówiło się, że to właśnie piątka ma być wydłużona do M1, a od strony Żegrza i Chartowa prawie na pewno jeździć tam będzie jedynka. Wobec tego jak najbardziej uzasadniona jest ta szesnastka do Zawad. Dla uaktualnienia wiadomości, rozpytam raz jeszcze o tę sprawę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 07:29, 07 Gru 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Jeśli sie dowiesz to przedstaw dane dotyczace linii 1,5,7,11,16,17.
BTW. Po co 3cia linia na Miłostowo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 11:57, 07 Gru 2006 |
|
|
tosheck
Motorniczy
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Jasne, podzielę się wiadomościami. Ja wiem, że ta 3cia linia na Miłostowo to niepotrzebna, ale gdzieś trzeba skierować 3cią linię z Zawad.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 13:02, 07 Gru 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
A "16" ma na stałe jechać na Zawady, jeśli "7" na Lecha? na Zaawadach zostaje tylko 1 i 16 wtedy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 15:48, 07 Gru 2006 |
|
|
tosheck
Motorniczy
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Coś musi jeździć gdzieś indziej, skoro "16" na Zawady...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 15:50, 07 Gru 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
Ale jak wybudują linie na Franowo to chyba tam skierują 16tke by przecież powinno istnieć połączenie pomiędzy obiema liniami szybkiego tramwaju. Jeśli tak to 16 na Zawady jest rozwiązaniem tymczasowym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 15:51, 07 Gru 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No to moze 16 na Lecha i 7 nie ruszać Wtdaje mi sie, że skierowanie linii 16 na Lecha jest założeniem zeby kazda z 3 linii z Rocha jechała w inną stronę i żeby przyszła trasa na Głównej miała połaczenie z Centrum przez Rocha. Wtedy z Głównej moze jechac tez linia 7 na Hetmańską. Odcinek Kórnicka -Lewcha zostanie na liniach 5,11,17 (lekko mało), bo i 1 ma skreca z Chartowa na Lecha.
Dobrze rozumuje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 15:59, 07 Gru 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Może i dobrze ale odbiegliśmy od tematu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:29, 07 Gru 2006 |
|
|
Poznaniak
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo |
|
|
|
przecież juz samo zaprojektowanie skrzyżowania Kórnicka/Jana Pawła II (przystanki)
wskazuje że na Rocha pojadą tramwaje z DTR-u i GTR-u
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:45, 07 Gru 2006 |
|
|
tosheck
Motorniczy
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Admini, modowie, bądźcie łaskawi gdzieś przerzucić ostatnie posty o linii 16, bo rozmowa ciekawa, a nie pasuje do tematu. Wracając zaś do rozmowy: w założeniu po nowej trasie mają kursować trzy linie: 5, 13 i 16, z czego każda ma skręcać w innym kierunku. Skoro piątka pojedzie prosto Kórnicką i al. ks. Radziejewskiego, a trzynastka w prawo Jana Pawła II i Zamenhofa, to szesnastka pojedzie w lewo na Zawady. Według planów, o których słyszałem, to nie szesnastka jest planowana do M1, tylko piątka i jedynka i może jeszcze coś, nie wiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 07:27, 08 Gru 2006 |
|
|
macieq84
Kontroler
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 102 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
Moje zdanie jako mieszkanca odcinka Kornicka-Lecha jest takie, ze ta tym odcinka MUSZA byc 4 PELNE (10-min) linie po wybudowaniu odcinku na Rocha i trasie na Franowo. Mam gdzies ta 16stke, moze jechac sobie Rocha na Zawady - miejsce na Zawadach znajdzie sie kosztem "1nki" ktora i tak zostanie skrocona, bo z Franowa bedzie skrecac w GTR. Zatem na moim ulubionym odcinku:
- "piatka" to swietosc i musi jezdzic co 10 min przez Rocha (moze byc skierowana pod M1), ale dla GTRu bylaby to smierc wiec niech od Lecha niech zostanie tak jak jest
- o "jedynce" juz pisalem
- "siedemnastka" tak jak z "piatką" ZADNYCH ZMIAN i co 10 min
- "jedenastka" co 10 min od Franowa (brygady dla niej mozna wziac z 9tki i ja zrobic co 20min, albo z 16tki - przeciez od rana w szczycie obsluguje ja tyle brygad wiec nie wiem, czy przy jej przedluzeniu tyle wozow bedzie potrzebnych) - poza tym bedzie JAKO JEDYNA REGULARNA LINIA SKRECAC NA R.RATAJE!
- dodatkowa linia szczytowa od petli os.Lecha (jesli bedzie istniec) lub od Franowa np. Trasa Kornicka-R.Rataje-Krolowej Jadwigi-Gorna Wilda-RYNEK WILDECKI-Wierzbiecice i z powrotem w strone Tr Kornickiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 08:42, 08 Gru 2006 |
|
|
tosheck
Motorniczy
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Ło matko, Macieju, ja tu naliczyłem aż PIęć linii!! Po co Ci tylko dodatkowa linia szczytowa dublująca jedenastkę? Aha, a na szesnastce po jej przedłużeniu potrzebna będzie o jedna brygada więcej niż jest w tej chwili. A jedenastka nie jest i nie będzie jedyną regularną linią skręcającą na rondo Rataje - masz jeszcze 53, 55, 81, 92 i A.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 13:58, 08 Gru 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
| | albo z 16tki - przeciez od rana w szczycie obsluguje ja tyle brygad wiec nie wiem, czy przy jej przedluzeniu tyle wozow bedzie potrzebnych |
Człowieku, zastanów sie co piszesz! Co ma dupa do wiatraka, czyli w tym przypadku otwarcie Rocha do potoków pasażerskich na PST?? Śmiem twierdzić że będzie potrzeba więcej brygad, bo trasa linii 16 zostanie przedłużona więc będzie trzeba albo wygospodarować kolejne wagony albo pociąć częstotliwość na PST, co nic dobrego raczej nie przyniesie.
Zaraz, zaraz, czy ktoś tu wspominał o pocięciu częstotliwości 5 lub 17?? Jedne z najbardziej uwalonych linii w mieście chcesz ciąć?? Gratuluję poczucia humoru.
A pętla os. Lecha ma ulec likwidacji wraz z budową trasy na Franowo i modernizacją istniejącego odcinka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:07, 08 Gru 2006 |
|
|
|